پاور بانک

پاور بانک مناسب 2

راهنمای خرید نهایی برای پاور بانک موبایل :

پاور بانک با نام های مختلف، بسته های باتری، شارژر های قابل حمل، بانک های سوخت، سلول های قدرت جیبی و دستگاه های شارژ پشتیبان با نام های مختلف نام گذاری می شود. اما هرچه شما آنها را می نامید، همه آنها همین کار را انجام می دهند: PHONE یا TABLET خود را بدون نیاز به خروجی برق بپردازید.

پاور بانک ، در تمام اشکال و اندازه ها، اندازه های کوچکتر برای افزایش اسمارت فون های ضروری در جیب شما، یا اندازه های بزرگتر برای چندین بار و یا شارژ کردن یک تبلت، می آید.دستگاه های موبایل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها زندگی را بسیار ساده تر می کنند. به این معنی است که تا زمانی که هیچ مشکلی برای وصل شدن وجود نداشته باشند، ما از قدرت باتری خود بهره می بریم.

یک پاور بانک سبک وزن شما می توانید در هر کجا حمل. به سادگی شارژ آن را در خانه، آن را در کیف یا جیب خود بکشید، و آن را به تلفن خود وصل کنید هر زمان که نیاز به یک افزایش سریع باتری. شما هرگز از اضطراب کم باتری رنج نخواهید برد.

اندازه یک پاور بانک :

جیب شما یا کیف پولتان جا دارد. اندازه باتری در مورد قدرت در داخل است. اکثر بانک های برق یک عدد را در جلو نشان می دهند که به شما می گوید تعداد mAh یا milliamp ساعت است.

اندازه پاور بانک:

اندازه های معمول از 2،000mAh تا 10،000mAh و یا حتی 26،000mAh متغیر است. اعداد بزرگتر به معنای قدرت بیشتری و شارژ بیشتری برای گوشی های هوشمند شما و یا شارژ دستگاه های بزرگتر که نیاز به قدرت بیشتری دارند، مانند یک تبلت.

ما از گوشی های هوشمند و تبلت ها برای مقایسه اندازه باتری استفاده کرده ایم، اما اکثر بانک های قدرت هر وسیله ای را که از طریق USB هزینه می کند، مانند یک دوربین GoPro، Kindle reader یا هدست بلوتوث، شارژ می کند. دستگاه های بزرگتر که قدرت بیشتری را جذب می کنند، باتری های بزرگتر – بیشتر mAh – به طور کامل شارژ خواهند شد.

از لحاظ فنی، پورت USB استاندارد در بانک قدرت شما به هر کابل استاندارد USB متصل خواهد شد. با این حال، مقدار قدرت آن می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی، باتری های بزرگ با mAh بیشتر، گاهی اوقات بیش از یک پورت USB دارند. اگر چنین است، این می تواند مفید باشد برای شارژ دو گوشی هوشمند در همان زمان شاید به یک افزایش باتری به یک دوست.با چندین پورت، شارژ همزمان به طور فوق العاده آسان است

کابل برای شارژ باتری:

هرپاور بانک باید با یک کابل (معمولا یک USB استاندارد به کابل میکرو USB) به اندازه قدرت باطری خود، که شما برای اتصال پورت ورودی بانک قدرت (معمولا میکرو USB) به یک شارژر دیواری استاندارد USB استفاده کنید.اگر تلفن یا رایانه شما از طریق Micro-USB متصل شود، می توانید از کابل عرضه شده برای شارژ آن استفاده کنید.

اگر تلفن یا رایانه شما از طریق یک اتصال یا USB-C متصل شود، باید از یک کابل اضافی برای شارژ آن استفاده کنید. بعضی از پاور بانک ها با کابل های مختلف می آیند و شما می توانید بسته بندی را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی شامل می شود.برخی از بانک های قدرت کابل های قابل جدا شدن را فراهم می کنند که باعث می شود بین کابل برای iPad، تلفن سامسونگ، Kindle و یا دستگاه دیگری بین آنها تغییر یابد.

بعضی از آنها دارای کابلهایی هستند که به باتری متصل شدهاند که نمیتوان آنها را جدا کرد، و آنها را در موارد اضطراری باتری کمتری پیدا میکند، اما ممکن است آنها را به طور کلی همه کارهتر کند.

برخی از آنها حتی راه حل ذخیره سازی هوشمندانه ای دارند: یک کابل قابل جدا شدن که می توانید برای کابل دیگر تغییر دهید، به علاوه راهی برای نگه داشتن کابل نزدیک است، بنابراین همیشه نزدیک به دست است.

ورودی بانک قدرت از 1Amp تا 3Amps (کوتاهتر از ampere و واحد فعلی) یا حتی بالاتر با ورودی type-c است. به سادگی، بزرگتر تعداد ورودی، سریع تر آن را شارژ می شود.بعضی از بانک های قدرت دارای نشانگر LED هستند که به شما می گوید که قدرت بانک قدرت چقدر است و از طرف دیگر به شما هنگامی که شما نیاز به شارژ باتری دارید بگویید.

کارایی کارآمدتر بانک قدرت، دمای کار پایین تر آن است که انرژی کمتری را برای امید به زندگی طولانی تر صرف می کند.از طریق حفاظت فعلی، از برق بیش از حد جلوگیری به بسته بندی باطری و قدرت خروج از تجهیزات متصل جلوگیری می شود، حفاظت از مدار حساس هر دو دستگاه.از طریق حفاظت ولتاژ، هر دو بانک قدرت و دستگاه متصل را با حفظ ولتاژ در پارامترهای ایمنی توصیه شده برای جلوگیری از آسیب، محافظت می کند.

در ادامه مقاله به معرفی بهترین پاور بان ها میپردازیم:

پاور بانک اوریکو مدل X12500 :

پاور بانک اوریکو با بالاترین کیفیت ساخت عرضه میگردد. پاور بانک و یا شارژر همراه مناسب تمام مدل های موبایل و تبلت میباشد.

لطفا اطلاعات مربوط به پاور بانک اوریکو را با دقت بخوانید تا انتخابی درست داشته باشید.

داشتن پاوربانک اوریکو و یا شارژر همراه موبایل   برای کسانی که از کالاهای دیجیتال استفاده می‌­کنند، جذاب است. در بیشتر مواقع به منبع انرژی بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، احتیاج می‌شود. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز، از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه‌داشتن دستگاه­‌ها از باتری اضافی استفاده می‌­شد؛ اما این روزها پاوربانک‌­ها کار را ساده کرده­‌اند.

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی امپر با ۳ خروجی شارژ Micro ،Type-c ،Lightning (مارک Net Forc):

پاور بانک یکی دیگر از محصولات تولیدشده توسط NET FORC  شارژر همراه با سه خروجی شارژ Micro ،Type-c ،Lightning است. این شارژر را با شباهت بسیاری به محصول دیگر این برند یعنی NET FORC  در اختیار کاربران قرار داده اند. ظاهر این پاوربانک شبیه به یک مستطیل با طول ۱۶۵ میلیمتر، عرض ۸۰ و ضخامت ۱۱ میلیمتر طراحی و تولید شده است. پاور بانک مارکNet Forc تنها ۴۰۰ گرم وزن دارد و به سادگی درون کیف و جیب شما جای میگیرد.

ظرفیت پاور بانک  ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و باتری به کاررفته در آن از نوع  پلیمری است. در طراحی پاور بانک مارکNet Forc   سه  درگاه خروجی تعبیه شده که شدت جریان خروجی آن در هر سه به ترتیب  ولتاژ خروجی ۵ ولت و۱٫۵ و ۲  آمپر است. با توجه به ظرفیت پاور بانک مارکNet Forc و ولتاژهای خروجی در آن میتوانید از این دستگاه برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیر استفاده کنید.


پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی امپر (مارک WK):

پاور بانک یکی دیگر از محصولات تولیدشده توسط WK  پاور بانک  WP-026 است. این شارژر را با شباهت بسیاری به محصول دیگر این برند یعنی WK در اختیار کاربران قرار داده اند. ظاهر این پاوربانک شبیه به یک مستطیل با طول ۱۶۵ میلیمتر، عرض ۸۰ و ضخامت ۱۱ میلیمتر طراحی و تولید شده است.  پاور بانک  WP-026  تنها ۴۰۰ گرم وزن دارد و به سادگی درون کیف و جیب شما جای میگیرد. ظرفیت این پاور بانک  ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و باتری به کاررفته در آن از نوع  پلیمری است. در طراحی این پاور بانک  دو  درگاه خروجی تعبیه شده که شدت جریان خروجی آن در هر دو ولتاژ خروجی ۵ ولت و  ۲ آمپر است. با توجه به ظرفیتپاور بانک  WP-026  و ولتاژهای خروجی در آن میتوانید از این دستگاه برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیر استفاده کنید.



پاور بانک اوریکو مدل Q1 با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی آمپر :

پاور بانک «اوریکو» مدل «Q1» باتری‌ لیتیوم‌پلیمری دارد که ظرفیت آن معادل ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت است. اینپاوربانک اوریکو  از فناوری شارژ سریع کوالکوم ۲٫۰ بهره می‌برد و می‌تواند ۳ تا ۴ مرتبه سریع‌تر از شارژرهای همراه معمولی دستگاه شما را شارژ کند. ویژگی جالب آن “قابلیت شارژ اضطراری” است، یعنی با نیم‌ساعت شارژکردن می‌تواند ۵۸درصد شارژ گوشی‌های موبایل مجهز به فناوری شارژ سریع را فراهم کند.



شما می توانید پاور بانک های اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

2 دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید مقاله تان بسیار مفید بود اما یک سوالی داشتم خدمتتان من گوشی اپل ۸دارم خودتان کدام پاور بانک رامعرفی میکنید؟؟؟

    امامیان
    1. پاور بانک 20000 اوریکو . برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید.http://yon.ir/D6CDn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *