ویدئو بالن دیدگاه خود را بنویسید

بالن در واقع نوعی ترانسفورماتور خاص است که می تواند سیگنالهای الکتریکی را که در حالت تعادل در زمین هستند (به عنوان دیفرانسیل نیز شناخته می شود) به سیگنالهای نامتعادل (تک پایان) و بالعکس تبدیل کند. نام “Balun” از دو کلمه BAL (ance) و UN (تعادل) آمده است.

برای ما که مهندس برق نیستیم ، روش دیگر بیان این است که بالن های تصویری غیرفعال می توانند قدرت سیگنال را افزایش دهند و به سیستم شما کمک کنند تا به یک نوع کابل به نوع دیگر انتقال یابد. به عنوان مثال ، بیشترین کابل مورد استفاده در صنعت امنیت دیجیتال کابل ، کابل کواکسیال RG59 است. این یک کابل عالی برای کار است ، با این وجود RG59 فقط قبل از شروع تخریب سیگنال ، در حدود 600 فوت فاصله کار می کند و باعث کیفیت پایین فیلم می شود.

با استفاده از یک بالن تصویری غیرفعال ، می توان سیگنال را در منبع اتصال از RG59 به CaT5E تغییر داد. این کار به این دلیل انجام می شود که Cat5E برای یک چیز هزینه کمتری دارد ، ثانیا کشیدن آن هنگام نصب آسان است ، به طور کلی از RG59 ارزان تر است و یک balun تصویری غیر فعال و Cat5E می تواند سیگنالی فراتر از کابل RG59 داشته باشد ، معمولاً حدود 1000 تا 1200 فوت .

علاوه بر این ، اگر از کابل Cat5E به جای RG59 استفاده کنید ، چندین جفت سیم در اختیار خواهید داشت. RG59 اساساً دارای یک سیم هسته مسی جامد عایق شده با پلاستیک و سپس یک محافظ فلزی (در اصل سیم دوم) است که سپس توسط پوشش کابل (معمولاً نوعی پلاستیک) پوشانده می شود. یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال برای انتقال سیگنالهای خود از هر دوی این سیمها از هسته مسی و محافظ بیرونی استفاده می کند.

با این حال ، با استفاده از یک بالن تصویری غیرفعال با کابل Cat5E به 8 (4 جفت) سیم (22) معمولاً دسترسی دارید. با این کار می توانید به جای 4 کابل RG59 برای 4 دوربین امنیتی فقط از یک کابل Cat5E استفاده کنید.

بسیاری از مردم می گویند که آنها قبلاً هرگز بالون ندیده اند ، اما احتمال زیاد وجود دارد. برخی از تلویزیون های مدل قدیمی مجهز به پلاگین نوع تلویزیون کابلی و بدون اتصال آنتن بودند. معمولاً کابل نوع RG59 دارای 75 اهم امپدانس است. آنتن اغلب 300 اهم امپدانس داشت. یک “آداپتور” غالباً همراه تلویزیون با یک شاخه از نوع تلویزیون کابلی مردانه در یک انتها و دو اتصال پیچ در انتهای دیگر برای اتصال به آنتن می آید. این آداپتور در واقع یک بالن است و برای تعادل بین دیفرانسیل امپدانس بین خروجی تلویزیون و آنتن استفاده می شود.

قبل از ادامه کار ، اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به “منفعل” در ویدئو منفعل است. بالن ممکن است منفعل یا فعال باشد. یک بالون ویدیویی فعال تقریباً شبیه یک بالن تصویری منفعل است با یک تفاوت: ویدیوی بالون فعال به قدرت نیاز دارد. معمولاً اکثر بالن های فعال از 12 VDC استفاده می کنند ، همان نوع نیرویی که سیستم ویدیوی دیجیتال برای دوربین ها استفاده می کند.

بالن های ویدئویی فعال ، بسته به نوع و غیره ، مانند آنچه در مثال ما در بالا از بالون منفعل استفاده شده و دارای دامنه 1000 – 1200 فوت است ، می توانند سیگنال را از Cat5E به بالا تا طول 4000 – 5000 افزایش دهند.

ویدئو بالن

در ادامه به معرفی مختصر ویدئو بالن های که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است میپردازیم:

ویدئو بالن 300 متری:

ویدئو بالن دستگاهی است که میتوانید تصاویر دوربین مداربسته را از پورت BNC DVR  بر روی نمایشگر با پورت BNC منتقل نمایید. انتقال تصویر توسط کابل شبکه CAT5/5e/6 انجام میگیرد . سعی کنید از کابل شبکه مرغوب و از جنس مس استفاده نمایید. ویدئو بالن نیازی به برق ندارد و با سیگنال AHD/CVI/TVI سازگاری دارد و از رزولوشن 720P/1080P  پشتیبانی میکند ویدئو بالن دارای دو سرعت 200 متر برای TVI و 300 متر برای CVI/AHD میباشد.

به ویدئو بالن تبدیل SDI به LAN و یا تبدیل BNC به LAN نیز میگویند.

ویدئو بالن 300 متری

ویدئو بالن 200 متری:

این نوع ویدئوبالن در متراژ200متری ارائه شده است.

ویدئو بالن

شما می توانید اصل ویدئو بالن ها را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *