کابل برق ساتا DVR :

کابل برق ساتا با یک طرف پورت SATA و طرف دیگر برق مادگی مولکس مناسب اتصال هارد ساتا بر روی دستگاه دوربین مداربسته و یا همان DVR میباشد. به کابل برق ساتا DVR نیز تبدیل ساتا به مولکس میگویند.کابل CNC SATA POWER 0.15M برای DVR است و مخزن 1xSATA به 1x LP4 “MOLEX” کابل / آداپتور مخزن تغذیه است برای تأمین انرژی یک SATA HDD و وسایل جانبی می باشد.
اتصالات برق 4 پین Molex را روی DVR SMPS به اتصال پورت SATA 15 پین تبدیل می کندSATA HDD را به منبع تغذیه DVR متصل کنیدرابط طلا SATA با روکش بوت پی وی سی است.استفاده و نصب آن آسان استاین یک کابل ساخته شده CNCT سفارشی است – بنابراین رنگ و قالب ممکن است با تصویر نشان داده شده بدون تأثیر منفی بر عملکرد یا قابلیت اطمینان کابل متفاوت باشد.

کابل برق ساتا DVR

توجه: از آنجا که رابط 4PIN / 3.96 یک خط غیر استاندارد است ، تعریف رابط برد اصلی نیز غیر استاندارد است. هنگام استفاده از آن ، ابتدا باید تعریف رابط رابط قدرت را تأیید کنید.

توضیحات کابل برق ساتا DVR :

هنگام قرار دادن سیم حتما جهت را تشخیص دهید. برای جلوگیری از سوختن دستگاه ، آن را به سمت عقب یا در حالت افست قرار ندهید. هنگام قرار دادن سیم ، ابتدا سوکت دستگاه را قبل از قرار دادن سیم نگه دارید. با قوت بیش از حد از اتصال پین سوکت خودداری کنید.اگر منبع تغذیه با مادربرد صحیح نیست ، لطفاً سیم را خودتان بردارید و ترتیب را تغییر دهید. اگر منبع تغذیه کابل نادرست است ، هرگز دیسک سخت را متصل نکنید. پس از اطمینان ، هارد دیسک را متصل کنید تا دیسک سخت نسوزد لطفاً با دقت به آرم منبع تغذیه مادربرد ، نزدیک درگاه منبع تغذیه یا پشت مادربرد نگاه کنید. اگر نمی دانید ، می توانید از منبع مادربرد بخواهید یا دفترچه مادربرد را بررسی کنید. اگر مشخص نیست ، لطفاً از ولت متر برای اندازه گیری ولتاژ استفاده کنید.

کابل برق ساتا DVR
کابل برق ساتا DVR

کابل برق ساتا DVR  اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *