براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس) دیدگاه خود را بنویسید

براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس):

کیس هایی که فاقد پورت سریال هستند میتوانند بوسیله براکت سریال  در پشت کیس نصب شوند و بوسیله کابل ۱۰ پورت فلت بر روی مادربورد متصل گردند. گاهی براکت سریال  ها ۲ پورت و گاهی ۱ پورت عرضه میگردد.


درباره براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس):
اتصالات سریال DB9 (نر) به 10 پین (2×5) IDC (ماده).
DB-9 (M) تا 10 پین IDC (F) 1x DB9 (مرد) بنادر سریال خاکستری.
این کابل از اجزای با کیفیت بالا ساخته شده و به طور تخصصی برای اطمینان از دوام و قابلیت اطمینان طراحی شده است. کابل روبان 30CM-12 اینچ. سیم: 28 AWG (7×36) رشته 300 ولت.
با اتصال به مادربرد و افزودن دو پورت سریال DB9 از طریق یک شکاف انبساطی در پشت رایانه ، صرفه جویی در هزینه انجام دهید.
براکت اسلات PCI فلزی با ارتفاع استاندارد. مناسب برای دستگاه های سریالی مانند MODERN ، آداپتور ترمینال ISON ، اسکنر بارکد ، PLAM ، دستگاه کارت پانچ ، کامپیوتر رومیزی ، صندوق پول ، چاپگر ، دستگاه POS ، صفحه نمایش LED

براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس)

بررسی براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس):

آداپتور صفحه اسلات هیدر سریال 10 تا 10 پین LIANSHU RS232 دارای اتصال نر DB9 و اتصال زن IDC10 است. آداپتور از اجزای با کیفیت بالا ساخته شده است و به طور تخصصی برای اطمینان از دوام و قابلیت اطمینان طراحی شده است.

ایده آل برای اتصال به مادربرد داخلی هدر پین IDC داخلی پورت ComC-Port برای اتصال دهنده خارجی DV Port Com9. با افزودن درگاه های سریال DB9 از طریق یک شکاف انبساطی صرفه جویی کنید ، صفحه سریال پورت PLATE9M2P16 پورت های سری DB9 را به صفحه پشتی رایانه اضافه می کند و به اتصالات هدر IDC10 در مادربرد متصل می شود. برنامه ها ، از مادربرد خود اضافه کردن اتصال سریال DB9 به یک رایانه ، برای برنامه های POS ، درگاه های اضافی سریال را به پشت کامپیوتر شما اضافه می کنند.

اطلاعات محصول :
ابعاد بسته 6.02 4. 4.09 1.5 1.54 اینچ
وزن مورد 4.6 اونس

براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس)

براکت سریال سیم دار (پنل سریال پشت کیس) اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *