قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S دیدگاه خود را بنویسید

قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S :

برند اکس‌پی.پن (XP.Pen) قلم نوری دیگری را برای علاقه‌مندان به هنرهای تصویری دیجیتال با نام « Star G640 S» تولید و عرضه کرده است. این محصول که سایز عریض دارد از مدل G430 به‌شمار می‌رود و از طریق USB به دستگاه وصل می‌شود. از ویژگی‌های مهم این قلم نوری، حساسیت به فشار است و میزان حساسیت به فشار در این قلم اکس‌پی.پن در سطح 8192 است. قلم نوری Star G640 S  فاقد نمایشگر است.ابعاد مفید قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S نیز 4*6.5 و همچنین دقت صفحه یا LPI نیز 5080 است.

XP-Pen Deco 01 V2 Graphics Tablet Android دارای پشتیبانی از 10×6.25 اینچ قرص طراحی دیجیتال 8192 سطح فشار حساسیت بدون فشار باتری 8 کلید میانبر برای طراحی نقاشی دیجیتال است . منطقه کار بزرگ tablet Deco 01 V2 قرص طراحی یک تخته تمام صفحه را انتخاب می کند ، از مرزهای کلیدهای میانبر و مناطق القایی عبور می کند. منطقه کاری 10×6.25 اینچ فضای بیشتری را برای لذت بردن از ایجاد و تکمیل سریع کارهای کاری در اختیار شما قرار می دهد. ضخامت تبلت فقط 8 میلی متر ، شیک و سبک است ، بنابراین می توانید بدون بار آن را با خود حمل کنید.


19 حساسیت به سطح سطح 8192 سطح tablets تبلت های گرافیکی Deco 01 V2 از یک قلم حساس به فشار منفعل P05 با 8192 سطح حساسیت فشار استفاده می کنند که می تواند لمس نوک قلم را با دقت بیشتری منعکس کند و به شما اجازه می دهد تا به راحتی و آزادانه نقاشی کنید. قلم دیجیتال از شیب 60 درجه پشتیبانی می کند ، که می تواند به اثر قلم موی واقع بینانه تری دست یابد. هنگام نقاشی ، قلم دیجیتال را کج کنید تا سایه بکشد ، به شما این امکان را می دهد که تجربه ایجاد واقعی تر و طبیعی تری را تجربه کنید.
8 کلید میانبر عملکرد سفارشی tablet تبلت قلم Dawing به 8 کلید میانبر عملکرد سفارشی مجهز شده است که هر یک از آنها را می توان با توجه به نرم افزارهای مختلف به عملکردهای مختلف سفارشی کرد. یک طرح ویژه نقطه کور در بالای کلید میانبر دایره ای اضافه شده است ، به شما این امکان را می دهد تا به سرعت مکان کلید میانبر را شناسایی کنید. Deco 01 V2 از چهار چرخش زاویه 0 درجه ، 90 درجه ، 180 درجه و 270 درجه پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید آزادانه خلق کنید. از طراحی عملیات چپ و راست پشتیبانی می کند.


از دستگاه های Windows / Mac / Android پشتیبانی کنید tablet از تبلت دیجیتال Deco 01 V2 می توان با ویندوز 10/8/7 ، MAC OS X 10.10 و بالاتر و Android 6.0 و بالاتر استفاده کرد. این برای رایانه ها ، رایانه های لوحی و سایر دستگاه های مرتبط مناسب است و از نرم افزارهای اصلی طراحی مانند فتوشاپ ، نقاش ، Adobe ، Illustrator و غیره پشتیبانی می کند. سازگار با اکثر نرم افزارهای اصلی ، از جمله: ibis Paint X، FlipaClip، Medibang، Autodesk Sketchbook، Zenbrush، آرتراژ و غیره

تذکر مهم:

این دستگاه برای کار باید به لپ تاپ / رایانه / دستگاههای Android متصل شود. با سیستم Windows 10/8/7 (32 / 64bit) ، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

  1. در مورد سطح محصول :

محصولات الکترونیکی غالباً دارای پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) هستند تا از آسیب رسیدن به سطح چربی دست ، خراش و غیره جلوگیری کنند. فقط باید پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را قبل از استفاده بردارید.

  1. نکات اتصال :

رایانه شما برای اتصال باید از درگاه USB نوع A برخوردار باشد. لطفاً کابل USB را کاملاً به رایانه تأیید کنید.
اگر رایانه شما فقط دارای پورت Type-c است ، برای اتصال به آداپتور نیاز دارید.
نکات دیگر: پس از اتصال همه کابلها در مکانهای صحیح ، لطفاً حدود 30s ~ 1min صبر کنید تا درایور USB Hardware با موفقیت بارگیری شود.

  1. نکات مربوط به بارگیری و نصب درایور :

بارگیری درایور: درایور ما مرتباً به روز می شود ، بنابراین لطفاً برای بارگیری جدیدترین درایور به وب سایت رسمی ما بروید و آن را در رایانه خود نصب کنید.
4.1 قبل از نصب درایور:لطفاً قبل از نصب درایور XP-PEN ، نام تجاری دیگر Driver’s Brand را از رایانه خود بردارید و راه اندازی مجدد کنید ، در غیر این صورت مشکلی در درایور وجود دارد

منطقه کاری بزرگ :
منطقه کاری 10×6.25 اینچ فضای بیشتری برای لذت بردن از ایجاد و تکمیل سریع کارهای کاری در اختیار شما قرار می دهد. ضخامت تبلت فقط 8 میلی متر ، شیک و سبک است ، بنابراین می توانید بدون بار آن را با خود حمل کنید.

تبلت های گرافیکی XP-Pen برای نرم افزارهای اصلی دفتر مانند Microsoft Office Word ، PowerPoint ، OneNote و غیره مناسب هستند. از عملکرد نوشتن جوهر پشتیبانی می کند ، نوشتن دست خط واقعی را به صورت همزمان بازیابی می کند و بصورت تصویری و دقیق دست خط ، نظرات و امضاها را برای پاسخگویی به نیازها ارائه می دهد آموزش آنلاین و جلسات آنلاین

xp pen graphics tablets

قلم بدون باتری :
بدون نیاز به شارژ ،قلم بدون باتری توانایی کار بدون هیچگونه شارژ مجدد را برای شما فراهم می کند.

8192 سطح حساسیت ،حساسیت 8192 سطح قلم بدون باتری تجربه خوبی را برای شما فراهم می کند. خط ظریف و بدون تاخیر و خط شکسته است.

شیب 60 درجه را پشتیبانی می کند ،قلم دیجیتال از شیب 60 درجه پشتیبانی می کند ، که می تواند به اثر قلم موی واقع بینانه تری دست یابد. هنگام نقاشی ، قلم دیجیتال را کج کنید تا سایه بکشد ، به شما این امکان را می دهد که تجربه ایجاد واقعی تری را تجربه کنید.

deco 01 drawing tablets

نحوه اتصال رایانه لوحی XP-Pen به تلفن / رایانه لوحی Android :

  1. لطفا مطمئن شوید که تلفن یا رایانه لوحی Android شما از OTG و Android 6.0 پشتیبانی می کند.
  2. ابتدا تبلت XP-Pen را به آداپتور USB (USB به Micro-B یا USB به Type-C) متصل کنید و سپس به تلفن یا رایانه لوحی Android متصل شوید.
  3. برنامه Android را که از حس فشار قلم پشتیبانی می کند باز کنید و از رایانه لوحی XP-Pen و دستگاه های Android در حالت عمودی استفاده کنید.
  4. لطفاً عملکرد چرخش خودکار صفحه دستگاه Android را خاموش کرده و دستگاه را در حالت عمودی نگه دارید.
digital drawing tablets xp-pen

8 کلید میانبر عملکرد سفارشی :
8 کلید میانبر (بزرگنمایی / کاهش اندازه ، اندازه برس +/- ، واگرد ، دست ، برس ، پاک کن) ، از کاربران چپ دست و راست دست پشتیبانی کنید.می توانید پیش فرض را با توجه به عادت های شخصی تنظیم کنید. سهولت کار صرفه جویی در وقت بیشتر است.

drawing pen tablet

سازگاری عالی:
تبلت دیجیتال Deco 01 V2 با ویندوز 10/8/7 ، MAC OS X 10.10 و بالاتر و Android 6.0 و بالاتر قابل استفاده است

digital tablets

از اکثر نرم افزارهای طراحی پشتیبانی می کند:
پشتیبانی از نرم افزارهای اصلی ترسیم مانند Photoshop ، Painter ، Adobe ، Illustrator و غیره

graphics tablets xp pen

توضیحات قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S :
رنگ: Black deco 01 v2

مشخصات:

قلم: قلم منفعل

شیب: 60 درجه

حساسیت به فشار: 8192 سطح

منطقه فعال: 10 “.2 6.25” / 254 159 میلی متر

وضوح تصویر: 5080 LPI میزان گزارش: حداکثر 200 ≧

دقت: 1 0.01 اینچ ارتفاع خواندن: 10 میلی متر

گزینه رنگ: ولتاژ برق سیاه: حالت کابل USB DC 5V

مصرف برق: پشتیبانی از رابط <0.5 وات: USB

سازگاری: Windows 10/8/7 (32 / 64bit)، MAC OS X 10.10 and above، Android 6.0 and above

قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S

قلم نوری اکس پی پن مدل Star G640 S با گارانتی متم اف اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *