قلم نوری اکس پی پن مدل Star G960S دیدگاه خود را بنویسید

قلم نوری اکس پی پن مدل Star G960S :

قلم های نوری ابزارهای مهمی در عصر حاضر هستند که استفاده های گوناگونی دارند؛ به عنوان مثال برخی از قلم های نوری مخصوص تدریس و آموزش اند و برخی از قلم های نوری برای طراحی دیجیتال استفاده می شوند. یکی از بهترین برندهای تولید کننده قلم نوری ایکس پی پن است که با به کار بردن جدیدترین تکنولوژِی های روز دنیا سعی در ارائه بهترین ها دارد. قلم نوری ایکس پی پن XP-Pen Star G960s یکی از محصولات این شرکت است که یکی از بهترین تبلت های گرفیکی برای نقاشی و طراحی دیجیتال با فتوشاپ یا هر نوم افزار دیگری به شمار می آید. قلم این پد طراحی حساس به فشار بوده و امکان اتصال به گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها را نیز دارد. محدوده فعال این قلم نوری 9 اینچ و با طول و عرض 153×229 میلی متر می باشد و قلم PH3 آن به هیچ باتری یا سیمی برای شارژ نیاز ندارد. همراه این قلم و تبلت طراحی، علاوه بر دفترچه راهنما، 10 عدد نوک قلم، کلیپر قلم، کابل USB ، تبدیل USB به USB Type C و تبدیل USB به Micro USB نیز موجود می باشد. حساسیت به فشار سطح  قلم نوری اکس پی پن مدل Star G960S نیز 8192 است و نیز دقت صفحه یا LPI قلم نوری Star G960S اکس پی پن 5080 است. Graphics XP-PEN Star G960S با 8192 سطح حساسیت به فشار شیب پشتیبانی از Passive Pen 4 کلید میانبر است.


ویژگی ها: تبلت گرافیکی XP-PEN Star G960S با فضای کاری 9×6 اینچ ، فضای بیشتری و آزادی بیشتری در بیان ایده های خلاقانه به شما ارائه می دهد. دارای چهار کلید میانبر قابل تنظیم ، به شما امکان می دهد تا میانبر خود را متناسب کنید. XP-Pen Star G960S از چرخش 0 ، 90 ، 180 و 270 درجه پشتیبانی می کند. اکنون می توانید آنچه را که می خواهید باشید تنظیم کنید.شیب 60 درجه پشتیبانی شده و بدون باتری: قلم PH3 تا 60 درجه عملکرد شیب را پشتیبانی می کند تا اثر قلم مو طبیعی و صاف را فراهم کند ، تجربه نوشتن و نقاشی آشنایی را برای شما به ارمغان می آورد. قلم قلم بدون باتری به باتری و شارژ نیاز ندارد و ساعات طولانی از طراحی بی وقفه را پشتیبانی می کند. قلم PH3 با 8192 سطح حساسیت به فشار ، به طور طبیعی خطوطی از عرض های مختلف را ارائه می دهد و بیان نفیس تر خطوط و سکته ها را با سهولت امکان پذیر می کند.
یایده آل برای کنفرانس وب یا آموزش از راه دور: XP-Pen Star G960S با نرم افزارهای رایج Microsoft Office مانند Word ، PowerPoint ، OneNote و موارد دیگر کار می کند. این از مرکب سازی دیجیتال در مایکروسافت آفیس پشتیبانی می کند ، به شما امکان می دهد همزمان با جوهر بنویسید و یادداشت های دست نویس و امضای خود را بصری ارائه دهید – ایده آل برای دفتر بدون کاغذ یا نیازهای آموزش آنلاین.
به طور گسترده سازگار است: XP-Pen Star G960S با Windows 10/8/7 ، Mac OS X 10.10 ، Android 6.0 و بالاتر سازگار است. همچنین با بسیاری از نرم افزارهای مهم مانند Photoshop ، SAI ، Painter ، Illustrator ، Clip Studio ، GIMP ، Medibang ، Krita ، Fire Alpaca ، Blender 3D و موارد دیگر کار می کند. گارانتی: XP-PEN برای تمام تبلت ها / نمایشگرهای قلم ما یک سال گارانتی و پشتیبانی فنی را ارائه می دهد.
گارانتی: XP-PEN برای تمام تبلت ها / نمایشگرهای قلم ما یک سال گارانتی و پشتیبانی فنی را ارائه می دهد.

محصولات الکترونیکی غالباً دارای پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) هستند تا از آسیب رسیدن به سطح چربی دست ، خراش و غیره جلوگیری کنند. فقط باید پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را قبل از استفاده بردارید.

تذکر مهم:

  1. XP-PEN Star G960S یک محصول مستقل نیست
  2. این دستگاه برای کار باید به لپ تاپ / کامپیوتر متصل باشد. با سیستم Windows 10/8/7 (32 / 64bit) ، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.
  1. در مورد سطح محصول:

محصولات الکترونیکی غالباً دارای پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) هستند تا از آسیب رسیدن به سطح چربی دست ، خراش و غیره جلوگیری کنند. فقط باید پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را قبل از استفاده بردارید.

  1. نکات اتصال:

رایانه شما برای اتصال باید از درگاه USB نوع A برخوردار باشد. لطفاً کابل USB را کاملاً به رایانه تأیید کنید.
اگر رایانه شما فقط دارای پورت Type-c است ، برای اتصال به آداپتور نیاز دارید.
نکات دیگر: پس از اتصال همه کابلها در مکانهای صحیح ، لطفاً حدود 30s ~ 1min صبر کنید تا درایور USB Hardware با موفقیت بارگیری شود.

  1. نکات مربوط به بارگیری و نصب درایور:

بارگیری درایور: درایور ما مرتباً به روز می شود ، بنابراین لطفاً برای بارگیری جدیدترین درایور به وب سایت رسمی ما بروید و آن را در رایانه خود نصب کنید.
4.1 قبل از نصب درایور:

لطفاً قبل از نصب درایور XP-PEN ، نام تجاری دیگر Driver’s Brand را از رایانه خود بردارید و راه اندازی مجدد کنید ، در غیر این صورت مشکلات تعارض راننده وجود دارد.
فضای خلاقانه بزرگ / حساسیت فشار 8192 / پشتیبانی از عملکرد شیب 60 درجه

فضای خلاقانه بزرگ 9 6 6 اینچ
فضای بزرگ 9 x 6 اینچ به شما امکان می دهد از خلق لذت ببرید.

4 کلید میانبر سفارشی ، مناسب تر برای عادت های استفاده ، مفید تر برای استفاده.

1

از حساسیت فشار 8192 پشتیبانی کنید
قلم PH3 دارای 8192 سطح حساسیت به فشار است که به طور طبیعی خطوط با عرض های مختلف را نشان می دهد و می تواند به راحتی ظرافت و خطوط را بیان کند.پاک کن از پاک کردن فوری پشتیبانی می کند که راحت تر و کارآمدتر است.

2

از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی کنیدقلم دیجیتال از عملکرد شیب تا 60 درجه برای دستیابی به یک اثر قلم مو طبیعی و روان پشتیبانی می کند و تجربه واقعی نوشتن و نقاشی را تجربه می کند.

3

از دستگاه های Android پشتیبانی کنید / از نرم افزار Microsoft Office / سازگاری برتر پشتیبانی کنیداز دستگاه های Android پشتیبانی کنیدStar G960S از اتصال با رایانه لوحی و تلفن های همراه Android پشتیبانی می کند

این نرم افزار به طور گسترده ای برای اکثر نرم افزارها مانند ibis Paint X ، FlipaClip ، Medibang ، Autodesk Sketchbook ، Zenbrush ، Artrage و … کاربرد دارد ، به شما امکان می دهد به راحتی ایده های خود را بگیرید و صفحه طراحی را برای ایجاد هومیوپاتی انتخاب کنید.

3

قابل استفاده با نرم افزارهای اداری
از تبلت گرافیکی XP-PEN Star G960S می توان برای طراحی استفاده کرد و می توان از آن با نرم افزارهای رایج Microsoft Office مانند Word ، PowerPoint ، OneNote و … استفاده کرد.این یک گزینه ایده آل برای آموزش بدون کاغذ دفتر یا آموزش آنلاین است. می تواند از یادداشت ها و امضاهای دست نویس پشتیبانی کند ، بسیار مناسب دفتر بدون کاغذ یا نیازهای آموزش آنلاین شما.

4

سازگاری برتر
XP-Pen Star G960S با ویندوز 10/8/7 ، Mac OS X 10.10 و بالاتر ، Android 6.0 و بالاتر سازگار است.

همچنین می تواند با بسیاری از نرم افزارهای مهم مانند Photoshop ، SAI ، Painter ، Illustrator ، Clip Studio ، GIMP ، Medibang ، Krita ، Fire Alpaca ، Blender 3D و غیره استفاده شود.

22

قلم نوری اکس پی پن مدل Star G960S با گارانتی متم اف اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *