کابل افزاینده ولتاژ DC به DC دیدگاه خود را بنویسید

کابل افزاینده ولتاژ DC به DC دارای ورودی USB و خروجی 12 ولت :

کابل افزاینده ولتاژ USB به 12 ولت در واقع همان مبدل افزاینده ولتاژ DC می باشد که ولتاژ ورودی را از طریق پورت USB گرفته و خروجی آن 12 ولت به صورت فیش آداپتوری می باشد.به وسیله این کابل افزاینده ولتاژ DC قادر خواهید بود که تغذیه 12 ولت از USB کامپیوتر یا پاوربانک تامین کنید.گاهی نیاز دارید تا یک ریسه لامپ با ولتاژ تغذیه 12 ولت را به پاوربانک وصل کنید با استفاده از این مبدل می توانید ولتاژ خروجی 5 ولت از پورت USB را به ولتاژ 12 ولت تبدیل کنید.

کابل اتصال USB به 5.5 mm / 2.1 mm 5 ولت DC جک کابل برق می باشد. نوع اتصال USB ، هم محور است و نوع کابل Type-A است. دستگاه های سازگار لپ تاپ ، رایانه شخصی می باشد.دستگاه ها را از یک کابل پورت USB dc 5.5 mm 5v تغذیه کنیدبرای وسایل الکترونیکی کوچک و دستگاههایی که از جک بشکه 5.5 میلی متری برای کابل برق استفاده می کنند5 ولت DC را از طریق USB تأمین می کنددوشاخه USB نر را به پلاگین کواکسیال / بشکه مردانه 5.5 میلی متر (بیرونی) ، 2.1 میلی متر (داخلی) با پین مرکزی مثبت وارد کنید.


توضیحات محصول :

دستگاه های 5 ولت DC خود را از طریق پورت USB از کامپیوتر شارژ کنید
کابل برق USB به نوع M (5.5 میلی متر) شما را قادر می سازد تا یک دستگاه خارجی 5 ولت DC را تأمین کنید ،با استفاده از پورت USB موجود در رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ خود.راه حل کامل برای برنامه های موبایل است وکابل USB به DC Plug یک راه حل مناسب برای برنامه های موبایل است و نیازی به بسته بندی آداپتور دیواری برای شارژ دستگاه های 5 ولت ندارد.
مزیت CableDeconn :
با استفاده از این محصول می توانید دستگاه ها را از پورت USB به دوشاخه DC وصل کنید و دیگر نیازی به حمل و ذخیره آداپتور برق ندارید.
برای تأمین برق درایوهای خارجی یا لوازم جانبی موبایل از طریق پورت USB موجود روی دسک تاپ / لپ تاپ خود ، یک پورت USB A را به یک اتصال برق نوع M تبدیل کنید
یک اتصال USB A نر
اتصال برق بشکه ای یک نوع M
اتصالات قالب دار با تسکین فشار

اطلاعات کابل افزاینده ولتاژ DC به DC:
شماره مدل مورد C0506
وزن مورد 0.98 اونس
ابعاد محصول 4.72 1. 1.97 0. 0.78 اینچ
ابعاد مورد LxWxH 4.72 x 1.97 x 0.78 اینچ
رنگ سیاه
نوع حافظه کامپیوتر DDR SDRAM

کابل افزاینده ولتاژ DC به DC دارای ورودی USB و خروجی 12 ولت اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *