کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C دیدگاه خود را بنویسید

کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C :

کارت USB3.1  اوریکو مدل PA31-AC به همراه پورت تایپ سی از بهترین کارت اینترنال USB3.1 موجود در فروشگاه دیجیکو میباشد . کارت PCIEXPRESS USB3.1 اوریکو برای کیس های فاقد پورت USB3.1 و یا Type-c طراحی شده است .همچنین میتوانید با وجود داشتن پورت USB3.1  بر روی کیس از کارت PCIE USB3.1  اوریکو استفاده نمایید و تعداد پورت USB خود را افزایش دهید.

ویژگی ها ی کارت توسعه USB3.1 PCI-E :
USB3.1 Type-A و USB3.1 Type-C
طراحی محکم با چیپ ست ASM1142
سرعت فوق العاده سریع USB3.1 10Gbps
اتصال برق 15 پین PCIe به SATA
2-پورت USB Type-C و USB Type-A را اضافه کنید.

عملکرد بالا USB 3.1 Type-C و Type-A 2-Port PCI Express :
ORICO USB 3.1 Expansion Card به شما امکان می دهد یک درگاه USB 3.1 A و یک درگاه USB 3.1 Type-C را برای رایانه رومیزی استاندارد خود گسترش دهید و از 2 دستگاه که به طور همزمان کار می کنند پشتیبانی کنید. با ارائه هر دو درگاه فوق العاده USB 3.1 Type-C و Type-A ، ORICO USB 3.1 2-Port PCI Express Card یک راه حل ساده و اقتصادی برای افزودن جدیدترین پورت های USB 3.1 با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه به هر رایانه رومیزی یا سرور است. با استفاده از USB 3.1 شما می توانید فیلم ها ، موسیقی ، عکس ها ، پرونده های داده را بین دستگاه های USB و کامپیوتر با سرعت انتقال پیشرفته تا 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهید.

انتقال سریع با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه :
Superspeed + USB 3.1 به راحتی دو پورت USB3.1 به کامپیوتر دسک تاپ خود اضافه کنید ، سرعت انتقال داده تا 10 گیگابیت بر ثانیه ، دو برابر سریعتر از USB 3.0 ، 20 برابر سریعتر از USB 2.0 و سازگار با USB 3.0 / USB 2.0 / USB 1.1 پشتیبانی می کند. پورت PCI-E در هر شکاف PCI-E x4 x8 یا x16 جای می گیرد. این کارت پورت های USB-C و USB3.1-A را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید فاصله بین دستگاه های USB قدیمی و جدید را که از اتصالات مختلف استفاده می کنند ، پر کنید.

انتقال سریع 10 گیگابیت بر ثانیه :
به راحتی دو پورت USB3.1 به کامپیوتر دسک تاپ خود اضافه کنید از مواد ABS محیطی غیر سمی ، اتلاف حرارت مناسب ، پردازش سطح بافت شبکه ، ضد لغزش و بدون اثر انگشت استفاده می کند.

کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C
کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C

برق از 15 پین اتصال دهنده برق SATA :
مجهز به اتصال برق PCI-E SATA 15 پین ، که پس از اتصال سیم برق ، قدرت زیادی را فراهم می کند ، سازگار با بیشتر قدرت شاسی. برق را مستقیماً از طریق PCI -E bus یا 15 پین اتصال دهنده SATA منبع تغذیه تأمین کنید که برق کافی و پایداری را برای دستگاه های USB شما فراهم می کند. هنگام استفاده از رابط آداپتور برق 15 پین SATA ، از هر ورودی پورت USB3.1 تا 5V2A را پشتیبانی می کند. سیم برق 15 پین در بسته موجود نیست.

تراشه پیشرفته هوشمند ASM :
با کنترلر اصلی با کارایی بالا ASM ، اطمینان حاصل کنید که پورت USB3.1 و Type-C با سازگاری خوبی همراه است ، بنابراین سرعت انتقال داده تا 10gGbps پایدار را فراهم می کند و می توانید در عرض چند ثانیه پرونده فیلم را انتقال دهید.

تمام خازن حالت جامد (انتقال باور نکردنی) :
با تمام خازن حالت جامد ، مواد برتر ، عملکرد پایدار ، مصرف کم. محصول تمام خازن حالت جامد ، سازگار با محیط زیست و امپدانس کم را تصویب می کند ، مجهز به قطعات الکترونیکی با کیفیت بالا و دزدگیر فلزی است. PCB 4 لایه توانایی جامو بودن محصول و ثبات انتقال داده را بهبود می بخشد. نرخ واقعی تا 500 تا 800 مگابیت در ثانیه است ، که باعث می شود زمان بیشتری را صرف انتقال ویدئو ، موسیقی ، عکس ها و داده ها بین دستگاه های USB و رایانه کنید.

کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C

نصب سریع و آسان ، پشتیبانی ثابت با دو پیچ نصب شده است. از هر رابط استاندارد PCI-E اسلات x4 x8 x16 پشتیبانی کنید. پشتیبانی از پلاگین و بازی و قابلیت تعویض گرم. سرعت رایانه رومیزی خود را سریعاً افزایش دهید از کپی کردن پرونده های بسیار بزرگ خود لذت ببرید. سازگاری سیستم عامل: Windows 10/8 / 8.1 / 7 / Vista / XP 32/64-bit، Server 2003-2008 32/64-bit، Linux. (با سیستم عامل Mac سازگار نیست)
توجه داشته باشید:
این کارت PCI-E فقط با کیس های برج استاندارد (نه کامپیوترهای کوچک) سازگار است.این کارت PCI-E توسط یک رابط 15 پین SATA تغذیه می شود. لطفاً تأیید کنید که منبع تغذیه رایانه شما قبل از خرید به یک پریز اتصال دهنده برق 15 پین SATA مجهز شده است.این امر برای اطمینان از منبع تغذیه کافی و انتقال روان به ویژه برای انتقال داده های بزرگ از دیسک سخت ضروری است.

رابط استاندارد PCI-E:
کاملاً مطابق با استاندارد PCI-E ساخته شده و مشخصات PCI-Express 3.1 را مطابقت دارد و با PCI-Express 2.0 سازگار است. رابط های PCI-E X4 ، X8 ، X16 همه از تعویض داغ پشتیبانی می کنند ، هنگام اتصال / قطع دستگاه ، نیازی به بستن سیستم ندارید.

گرم شدن:
اگر مشکل درایو نیست ، مراحل زیر برای حل مشکلات شما ارائه شده است:
مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که دستگاه ها کاملاً به هم متصل شده اند ، بنابراین سیستم می تواند جستجوی شناسایی دیگری را انجام دهد.
مرحله 2: با منبع تغذیه اختیاری تقویت کنید ، بنابراین می توانید جستجوی خودکار را دوباره امتحان کنید.
مرحله 3: سوکت PCI-E موجود در برد اصلی را بررسی کنید تا از خطاهای احتمالی جلوگیری کنید.

مرحله 4: برای تعیین عملکرد کلی کارت ، در صورت وجود ، رایانه رومیزی دیگری انتخاب کنید.

کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C

کارت USB3.1 اوریکو با خروجی Type-C مدل PA31-AC دو پورت اصل را از  فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *