تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K:

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K مینی تک با فرکانس 60 هرتز در رزولوشن 8K و فرکانس 120 هرتز در رزولوشن 4K بالاترین کیفیت ساخت را به همراه دارد. جنس بدنه روکش الومنیومی فلزی زیبا و مقاوم و مستحکم باعث شده در زمره ی بالاترین فروش محصولات مینی تک قرار گیرد. گاهی پیش میاید که برای اتصال مداوم  و انتقال تصویر ،کابل HDMI را داخل و خارج پورت نمایشگر و یا نوت بوک ، دوربین مداربسته و…. میکنیم و این باعث شکستن سوکت HDMI میگردد لذا تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K  مینی تک از این مورد جلوگیری میکند و به عنوان یک واسطه استهلاک کابل HDMI را به صفر میرساند .


 

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K

 


توجه کنید:

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K مینی تک میتواند انتقال تصویر در رزولوشن های HD/ FULL HD /4K / 8K از فرکانس 15 هرتز تا 120 هرتز را منتقل نماید فقط کافی است  کابل مورد استفاده شما هم کیفیت تبدیل نری به مادگی   HDMI 2.1 8K  مینی تک باشد.  به تبدیل نری به مادگی  HDMI 2.1 8K  مینی تک نیز کوپلر HDMI ، برل HDMI ، واسطه HDMI ، میگویند.


تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K

 


ویژگی های تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K :

آداپتور 8K HDMI ماده به نر:

پشتیبانی از وضوح تصویر 8K UHD. پشتیبانی از رزولوشن 8K@60Hz، 4K@120Hz، دینامیک HDR، eARC، HDCP 2.2&2.3، DTS-HD Master Audio. کاری کنید که بازی یا دفتر خود تجربه ای با کیفیت و عالی داشته باشد.

توسعه دهنده 8K HDMI:

پشتیبانی از پهنای باند فوق‌العاده تا 48 گیگابیت در ثانیه، می‌تواند همزمان داده‌های ویدئویی و صوتی UHD را با سرعت فوق‌العاده بالا منتقل کند و باعث می‌شود سینمای خانگی شما جلوه‌ای صوتی و تصویری شبیه سینما داشته باشد.
آداپتور HDMI Extension: از حالت توسعه یافته و آینه پشتیبانی می کند و با HDTV 8K، Blu-Ray، Fire TV، Roku، PS5، PS4، PS3، PC، Xbox، مانیتور و دستگاه های دارای پورت HDMI استاندارد کار می کند.

آداپتور 8K HDMI:

نسخه استاندارد HDMI 2.1. با کانکتور روکش طلا و به طور موثری از پورت های دستگاه های گران قیمت در برابر وصل و جدا شدن چندگانه محافظت می کند و عمر دستگاه و کابل های HDMI را افزایش می دهد. این توسعه دهنده HDMI دسترسی کابل HDMI موجود شما را افزایش می دهد، که اتصال دستگاه های HDMI را بدون از دست دادن سیگنال آسان تر می کند.

آداپتور نر HDMI:

وصل و بازی، با سوراخ سگک انعطاف پذیر، به راحتی با بند و جاکلیدی شما مطابقت دارد، جمع و جور و حمل آسان. با طراحی منحصر به فرد LED Light برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه ها کاملاً مناسب است.


تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K


جزییات فنی تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K :

  1. دستگاه های سازگار لپ تاپ
  2. تعداد پورت 1
  3. وزن مورد 19 گرم

تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K

 


تبدیل نری به مادگی HDMI 2.1 8K مینی تک اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *