نمایشگر ولتاژ و جریان USB دیدگاه خود را بنویسید

نمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB):

مانیتورینگ usb در گاهی اوقات پیش می اید که بدلیل استفاده از کابل شارژ و یا آدابتور نا مناسب موبایل و یا تبلت با زمان بسیار زیادی شارژ و یا اصلا شارژ نمیشود. که این ناشی از جریان کم امپر ادابتور و یا جنس نا مرغوب کابل میشود. بهترین کابل برای شارژر موبایل اعم از اپل و انروید کابلی است که از جنس مس ۱۰۰ درصد و یا حداقل الیاژ مس ساخته شده باشد تا بتواند سرعت رسانای بالاتری داشته باشد.
برای اندازه گیری ولتاژ کار و خروجی جریان هر پورت و پروژه USB از پزشک شارژر USB استفاده کنید. این دانگل پلاستیکی آبی بین یک دستگاه USB متصل می شود و خطوط داده را از طریق آن عبور می دهد. یک مقاومت 0.05 اهم در راستای پین قدرت وجود دارد که برای اندازه گیری کشش جریان استفاده می شود. نمایشگر دیجیتال Doctor فوراً شماره های آزمایش دستگاه ها مانند شارژرها ، کابل ها و تلفن های همراه را می خواند.

ازنمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB) می توانید از ولتاژ ورودی 3.5-7VDC استفاده کنید (اگرچه بیشتر دستگاه های USB در حدود 4.75 تا 5.25 نگه داشته می شوند) و حداکثر 3 آمپر جریان دارند. هر 3 ثانیه یا تقریباً بین ولتاژ و بازخوانی جریان می چرخد. این یک ابزار بسیار مفید برای آزمایش دستگاه های USB ، بررسی میزان بار و اشکال زدایی از شارژرهای باتری و مبدل های تقویت کننده است. این کمی تیزتر است ، اما از مینی کیت USB Power Gauge ما عددی تر است. همچنین منبع باز نیست ، بنابراین اگر می خواهید نشانگر اندازه گیری قدرت خود را هک کنید ، کیت USB Power Gauge mini را بررسی کنید.

نمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB)

جزییات فنی نمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB) :

ابعاد:

21 میلی متر x 53 میلی متر x 15 میلی متر / 0.8 ″ x 2.1 ″ x 0.6
پلاگین USB: 13 میلی متر / 0.5
وزن: 16.2 گرم

مشخصات فنی:

USB 1.x و 2.x – تمام سرعت داده ها. پین های USB v3 ندارد بنابراین اتصالات USB v3 به طور خودکار به v2 تبدیل می شوند
محدوده کاری: 0 ~ 3A ، 3.5 ~ 7VDC
وضوح تصویر: 10mV / 10mA
دمای کار: 0-60 ºC
کاربرد :
شارژرهای تست ، باتری ها ، تخلیه یک پاوربانک
MPN:
FBAA100041
UPC:
صدق نمی کند
حداقل دمای کار:
-40 درجه سانتیگراد
حداکثر دمای کار:
85 درجه سانتیگراد
حداقل تشخیص ولتاژ:
3.5 ولت
حداکثر تشخیص ولتاژ:
7 ولت
حداقل تشخیص فعلی:
0A
حداکثر تشخیص جریان:
3A

نمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB)

گاهی استفاده از کابل و ادابتور نا مرغوب باعث از بین رفتن باطری در طول شارژ میگردد. دیجیکو همواره با ارائه محصول مانیتورینگ از بوجود امدن این مشکل جلوگیری مینماید.

نمایشگر ولتاژ و جریان USB(مانیتورینگ USB) اصل را ازفروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *