کابل اتصال پورت SATA هارد 2.5 اینچ

کابل اتصال پورت SATA هارد 2.5 اینچ دیدگاه خود را بنویسید

کابل اتصال پورت SATA هارد ۲٫۵ اینچ و یا هارد SSD به پورت SATA مادربورد :

هارد SSD و هارد ۲٫۵ اینچ برای متصل شدن به مادریورد کیس نیاز به کابل دیتا و کابل برق ساتا دارند. از اینرو استفاده از این ۲ کابل باعث شلوغی بین کابل ها میباشد. کابل  اتصال پورت SATA هارد ۲٫۵ اینچ و یا هارد SSD به پورت SATA مادربورد محصولی کاملا جذاب که بوسیله یک کابل میتواند هم برق ساتا و هم دیتا ساتا را مشترک به هارد متصل نموده و و هارد خود را به صورت اینترنال درون کیس  استفاده نمایید.LIANSHU 2Pack SATA (7 + 15) پین ماده به SATA7Pin + Molex4Pin HSG Power Combo Cable ((SATA22Pin to Data + Power) (18 اینچ) است.


درباره کابل اتصال پورت SATA هارد 2.5 اینچ :

LIANSHU SATA (7 + 15) پین ماده به SATA7Pin + Molex4Pin HSG Power Combo Cable ((SATA22Pin to Data + Power) یک راه حل مقرون به صرفه برای تأمین انرژی درایو SATA از اتصال LP4 در منبع تغذیه کامپیوتر ، که باعث کاهش هزینه A می شود به روز رسانی منبع تغذیه برای سازگاری با هارد دیسک های SATA است ودارای یک طراحی نازک کابل ، که به منظور کاهش کارایی سیستم ، به کاهش شلوغی و افزایش جریان هوا در کیس کامپیوتر / سرور کمک می کند.
کابل داده SATA L = 18 اینچ ، کابل برق L = 18 اینچ ، پشتیبانی از پهنای باند کامل SATA 3.0 6Gbps
سازگار با هارد دیسک های 3.5 “و 2.5” SATA

کابل اتصال دی وی دی رایتر لب تاپ به مادربورد

توضیحات محصول :
اندازه: 18 اینچ

LIANSHU SATA (7 + 15) پین ماده به SATA7Pin + Molex4Pin HSG Power Combo Cable ((SATA22Pin to Data + Power) یک راه حل مقرون به صرفه برای تأمین انرژی درایو SATA از اتصال LP4 در منبع تغذیه کامپیوتر ، که هزینه یک A را از بین می برد به روز رسانی منبع تغذیه برای سازگاری با هارد دیسک های SATA.

کابل داده SATA L = 18 اینچ ، کابل برق L = 18 اینچ
کابل داده و کابل برق SATA دارای یک داده مخزن 22 پین مخزن SATA و اتصال برق و همچنین یک اتصال برق (LP4) و اتصال داده مخزن SATA است که به شما امکان می دهد در هنگام تغذیه درایو یک اتصال سریال ATA معمولی به یک کامپیوتر ایجاد کنید. از طریق اتصال LP4 به منبع تغذیه کامپیوتر.

سازگاری:
سازگار با هارد دیسک های 3.5 “و 2.5” SATA

این کابل آداپتور SATA Power / LP4 با کیفیت بالا 18 اینچ را تأمین می کند ، و انعطاف پذیری لازم را برای قرار دادن هارد SATA در صورت نیاز در مورد کامپیوتر فراهم می کند ، ضمن اینکه هزینه به روز رسانی منبع تغذیه کامپیوتر به دلیل سازگاری SATA از بین می رود.

کابل اتصال پورت SATA هارد ۲٫۵ اینچ و یا هارد SSD به پورت SATA مادربورد اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *