قلم نوری اکس پی پن مدل Deco 02 دیدگاه خود را بنویسید

قلم نوری اکس پی پن مدل Deco 02 :

قلم نوری XP Pen مدل Deco 02 یک مدل میانی بین مدل های ساده و مدل های پیشرفته است. دکو 02 به دلیل دارا بودن کلید Rotary Ring از مدل دکو 01 بالاتر و به دلیل عدم قابلیت اتصال بی سیم و همینطور عدم بهره مندی از کلید میانبر تاچ از مدل های Deco 03 و Deco Pro پایین تر محسوب میشود. با این حال قلم نوری xp pen deco 02 از نظر قابلیت هایی نظیر حساسیت به فشار ، رزولوشن ، نرخ پاسخگویی و . . . که قابلیت های با اهمیتی برای یک طراح دیجیتال میباشند در بالاترین حد ممکن است. از این جهت این قلم نوری را میتوان به عنوان یک قلم نوری نیمه حرفه ای در نظر گرفت.
P06 Penive Pen with Eraser: قلم انفعالی P06 جدید پیشرفته برای حسی شبیه مداد مانند ساخته شده است! به طور خاص برای دکو 02 طراحی شده است ، یک حس شیک و فنی را ارائه می دهد. گرفتن راحت و کارایی بالا! یک طراحی شش ضلعی منحصر به فرد ، چسب انعطاف پذیر بدون لغزش و بدون خط ، نوک قلم جزئی شفاف و پاک کن در انتها ، که برای کار راحت است.
غلتک نقره ای راحت: غلتک نقره ای براق و جدید طراحی شده با روکش آینه توخالی که به راحتی در مرکز جانبی قرص قرار گرفته و غلتک را برای کاربران چپ دست و راست به راحتی قابل دسترسی می کند ، که بدون محدودیت باعث ایجاد خلاقیت شما می شود
سازگاری وحشی: Deco 02 نه تنها از ویندوز 10/8/7 ، Mac OS X 10.10 و بالاتر پشتیبانی می کند ، بلکه با بسیاری از نرم افزارهای اصلی طراح مانند Photoshop، SAI، Painter، Illustrator، Clip Studio نیز سازگار است
10 5. 5.63 اینچ منطقه کاری: فضای کافی برای طراحی و خلق آسان به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، ضخامت آن فقط 9 میلی متر است و امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند. همچنین برای کاربران راست و چپ طراحی شده است ، بدون نگرانی و استفاده آسان
8192 Levels Pressure و 266 RPS: توانایی دستیابی به 8192 سطح حساسیت فشار قلم را دارد. برای عملکرد سریع و روان ، هر ضربه خود را تسریع کنید. علاوه بر این ، گزارش نرخ XP-PEN Deco 02 266 RPS است ، باعث می شود خطوط روانتر و سریعتر کار کنند
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است.


توضیحات محصول:
XP-PEN Deco 02 ، ضخامت فقط 9 میلی متر ، قابل حمل است. این کاملاً با فیلم نقاشی پیوند خورده است و استفاده از آن را با دوام می کند. با قلم منفعل P06 پیشرفته ، 8192 سطح فشار قلم و 266RPS ، جریانات نرمتر و سریعتر کار می کنند. استفاده از پاک کن در انتها هنگام طراحی ، نقاشی ، طراحی و غیره راحت تر است.

اعلان گرم:

XP-PEN Deco 02 یک محصول مستقل نیست و برای کار باید به دستگاه متصل باشد. از ویندوز 10/8/7 ، Mac OS X10.10 و بالاتر پشتیبانی می کند. همچنین با بسیاری از نرم افزارهای اصلی طراح مانند Photoshop، SAI، Painter، Illustrator، Clip Studio و موارد دیگر سازگار است.

درباره درایور رایانه لوحی XP-PEN:

  1. برای کاربران ویندوز و مک ، لطفاً درایور را در وب سایت XP-PEN بارگیری کنید تا تجربه بهتری داشته باشید. قبل از نصب درایور ، لطفاً درایور tablet tablet سایر برندها را از رایانه خود حذف کرده و قبل از نصب درایور رایانه لوحی XP-PEN راه اندازی مجدد کنید ، در غیر این صورت مشکلی در درایور راننده وجود دارد. درایور به طور مرتب به روز می شود ، بنابراین لطفاً جدیدترین درایور را از وب XP-PEN بارگیری کنید.
  2. Mac Mojave 10.14 یا بالاتر باید ابتدا “PenTablet.app” و “QtPenTabletDriverUX.app” را بعد از نصب درایور XP-PEN به لیست قابلیت دسترسی اضافه کنید. برای یادگیری مراحل دقیق تر ، باید بخش س theالات متداول را در وب XP-PEN جستجو کنید یا برای ما پیام ارسال کنید ، و ما مراحل واضح را به شما پیشنهاد می دهیم.
  3. درایور رایانه لوحی شامل تنظیماتی مانند تنظیم ناحیه کار ، حساسیت فشار قلم ، کلیدهای میانبر قابل تنظیم و تغییر حالت موس و غیره است.
  4. لطفاً فراموش نکنید که پس از انجام برخی تنظیمات درایور قلم قرص ، دکمه تأیید را در سمت چپ رابط درایور قرص قرص فشار دهید.

5.پیشنهاد می کنیم به عنوان سرپرست به رایانه وارد شوید ، یا ممکن است تنظیمات درایور رایانه لوحی که انجام داده اید ذخیره نشود.

  1. ما قول می دهیم درایور رایانه لوحی XP-PEN یک برنامه ایمن برای رایانه شماست.

غلتک نقره ای براق:
Roller Wheel برای بزرگنمایی و کوچک سازی طراحی شده است. اگر می خواهید دکمه های برنامه نویسی سمت چپ و چرخ را در سمت راست استفاده کنید ، لطفاً زاویه را روی درایور تبلت قلم 180 درجه تنظیم کنید.

Graphics Tablet XP-PEN

درپوش سبز:
چرخ غلتک به عنوان یک لمس شخصی کوچک شما با یک درب سبز ارائه می شود تا قرص احساس واقعی شما شود

Graphics Tablet XP-PEN

شیک و فنی:
درپوش را بردارید تا Deco 02 خود را از طریق حلقه توخالی نقره ای آویزان کنید. فضای ذخیره سازی را ذخیره کنید در حالی که Deco شما با خیال راحت روی قلاب قرار گرفته است

Graphics Tablet XP-PEN

جزئیات:
پاک کن دیجیتال با برخی از نرم افزارهای مهم مانند Adobe Photoshop CS4 / 5/6 ، Adobe Photoshop CC 2014/2015 / 2015.5 / 2017/2018 ، Adobe Fireworks CS4 10.0 ، Adobe Illustrator CC 2018 ، MediBang Paint Pro 13.0 ، Manga Studio 5.0 سازگار است (64 بیتی) 5.0.3 ، Word2016 ، Excel2016 ، PowerPoint2016 ، OneNote2016 ، جوهر ویندوز ، ویندوز رنگ 3D و غیره

XP-PEN

عملکرد دکمه های قلم و دکمه های تبلت:

می توانید برخی تنظیمات قابل تنظیم برای دکمه ها مانند سوئیچ سریع بین قلم و پاک کن ، ترکیبی از کلیدها ، بیدار بودن از برنامه ها ، ضامن نقشه برداری صفحه و تغییر حالت خوب و غیره را انجام دهید.

XP-PEN

درباره تبلت های گرافیکی XP-PEN:
خط مشی: تا زمانی که محصول توسط انسان ساخته نشده باشد یا به طور تصادفی آسیب نبیند ، در صورت مواجه شدن با مشکلی در محصول ، راه حل منطقی برای رضایت شما ارائه خواهیم داد. لطفا اطمینان داشته باشید که ما در تمام قرصهای قلم خود از پشتیبانی فنی مادام العمر برخوردار هستیم. اگر برای کمک به ما مراجعه کنید بسیار ممنون خواهیم شد.

سرویس: سرویس XP-PEN و پشتیبانی فنی XP-PEN همیشه آماده ارائه کمک به شما هستند. ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.

دستورالعمل ها: کتاب راهنمای سریع موجود در بسته سریعاً در مورد محصول اطلاعاتی کسب می کند ، اگر دستورالعمل هایی را می خواهید ، لطفاً کتابچه راهنمای کاربر PDF را در وب XP-PEN بارگیری کنید یا مستقیماً برای ما پیام ارسال کنید و ما پیشنهاد خواهیم داد

توضیحات قلم نوری اکس پی پن مدل Deco 02 :
مشخصات:قلم: قلم منفعل P06
حساسیت به فشار: 8192 سطح
منطقه فعال: 10 “× 5.63”
وضوح تصویر: 5080 LPI (خطوط در هر اینچ)
میزان گزارش: حداکثر 266 دور در ثانیه
کلیدهای میانبر: 6 کلید میانبر قابل تنظیم
چرخ غلتکی: 1
دقت: 1 0.01 اینچ
ارتفاع خواندن: 10 میلی متر
گزینه رنگ: مشکی
ولتاژ برق: 5 ولت
پشتیبانی از رابط: USB
سازگاری: Windows 10/8/7 (32 / 64bit) و Mac OS X 10.10 و بالاتر

قلم نوری اکس پی پن مدل Deco 02 با گارانتی متم اف اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *