قلم نوری اکس پی پن مدل Deco Pro (Small) دیدگاه خود را بنویسید

قلم نوری اکس پی پن مدل Deco Pro (Small) :

دکو پرو اسمال ایکس پی پن XP Pen Deco Pro Small تمام امکانات مورد نیاز دنیای طراحی دیجیتال را دارد. ایکس پی پن با ارائه این مدل سعی کرده است که جدید ترین تکنولوژی های حوزه قلم های نوری طراحی را در قلم نوری xp pen deco pro تعبیه بکند. قلم نوری دکو پرو نسخه کوچک اکس پی پن به هنرمندان و هنرجویان طراحی دیجیتال پیشنهاد می شود.کلیدهای گرافیکی XP-Pen Deco Pro Medium 11.6 اینچ کلید های نقاشی با 8192 سطح فشار بدون باتری Stylus کلیدهای قلم نقاشی دیجیتال 8 کلید میانبر پشتیبانی از Windows Mac OS Android برای طراحی هنری است.
جایزه بزرگ طراحی tablet تبلت گرافیکی deco pro m دارای فضای طراحی بزرگ 11 6 6 اینچی برای فعالیت ها و بدنه ای بسیار ضخیم و سبک 7 میلی متری است که تجربه خلاقیت بهتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. این تبلت دیجیتال از طراحی ساده و منحصر به فرد و رنگ آمیزی سیاه و نقره ای استفاده می کند که ساده است بدون از بین بردن خلاقیت بی نظیر. این تبلت های نقاشی موفق به کسب دو جایزه بین المللی ، جایزه طراحی خوب 2018 ژاپن و جایزه طراحی نقطه قرمز آلمان 2019 شده اند.

Pen 8192 قلم دیجیتال حساسیت پسیو tablet این تبلت دیجیتال دارای یک قلم منفعل PA1 است که به تازگی طراحی شده است ، فاقد باتری و شارژ است. قلم دیجیتال از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند و می توانید زاویه را تنظیم کنید تا موقعیت راحتی پیدا کنید. با داشتن 8192 سطح حساسیت به فشار ، می توانید ضخامت خط را با توجه به شدت آن تنظیم کنید ، که برای طراحی هنری یا روتوش عکس ایده آل است. دکمه های قلم دیجیتالی از یک سوئیچینگ بین قلم و پاک کن پشتیبانی می کنند و باعث صرفه جویی در وقت و کارایی می شوند.
تبلت طراحی کنترل دو چرخ را با عملکردهای صفحه لمسی ترکیب می کند. چرخ اسکرول می تواند روی بوم بزرگنمایی یا کوچکنمایی کند ، ضخامت برس را تنظیم کند و همچنین می تواند به عنوان صفحه لمسی یا ماوس مورد استفاده قرار گیرد. برای کاربران کنترل آسان تر ، دقیق تر و دقیق تر است. بر ایجاد طراحی تمرکز کرده و کارایی کار را به طور موثرتری بهبود ببخشید. 8 کلید میانبر پاسخگو از رایانه لوحی را می توان با توجه به عادت های خلاقانه خود سفارشی کرد ، راه اندازی و استفاده از آن آسان است
سازگار با Windows / MAC / Android tablets قرص های طراحی دیجیتال با Windows 7/8/10 ، Mac OS X 10.10 و بالاتر ، Android 6.0 به بالا سازگار هستند (به آداپتور OTG نیاز دارد) ، مناسب برای Photoshop ، SAI ، Painter ، Illustrator ، Clip استودیو ، GIMP ، Medibang ، Krita ، Fire Alpaca ، Blender 3D و سایر نرم افزارهای اصلی گرافیکی. نه تنها می تواند آموزش آنلاین ، یادگیری ، جلسات از راه دور و سایر سناریوها را ترسیم ، طراحی ، بلکه پشتیبانی کند.
تبلت دیجیتال به رابط Type-C دو هد مجهز شده است ، بنابراین می توانید مستقیماً iMac / Mac Book Pro و سایر رایانه های ویندوزی را که از Type-C پشتیبانی می کنند به صفحه نقاشی Deco Pro متصل کنید. بدون کمک آداپتور Type-C به USB. همزمان XP-PEN خدمات یک ساله گارانتی را ارائه می دهد. اگر سوالی دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما کمک کنیم.

توضیحات قلم نوری اکس پی پن مدل Deco Pro (Small) :
1.Deco Pro یک محصول مستقل نیست :

این دستگاه برای کار باید به لپ تاپ / کامپیوتر متصل باشد. با سیستم Windows 10/8/7 (32 / 64bit) ، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

  1. در مورد سطح محصول:

محصولات الکترونیکی غالباً دارای پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) هستند تا از آسیب رسیدن به سطح چربی دست ، خراش و غیره جلوگیری کنند. فقط باید پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را قبل از استفاده بردارید.

  1. نکات اتصال :

رایانه شما برای اتصال باید از درگاه USB نوع A برخوردار باشد. لطفاً کابل USB را کاملاً به رایانه تأیید کنید.
اگر رایانه شما فقط دارای پورت Type-c است ، برای اتصال به آداپتور نیاز دارید.
نکات دیگر: پس از اتصال همه کابلها در مکانهای صحیح ، لطفاً حدود 30s ~ 1min صبر کنید تا درایور USB Hardware با موفقیت بارگیری شود.

  1. نکات مربوط به بارگیری و نصب درایور:

بارگیری درایور: درایور ما مرتباً به روز می شود ، بنابراین لطفاً برای بارگیری جدیدترین درایور به وب سایت رسمی ما بروید و آن را در رایانه خود نصب کنید.
4.1 قبل از نصب درایور:

لطفاً قبل از نصب درایور XP-PEN ، نام تجاری دیگر Driver’s Brand را از رایانه خود بردارید و راه اندازی مجدد کنید ، در غیر این صورت مشکلات تعارض راننده وجود دارد.
4.2 برای کاربران ویندوز

لطفاً هنگام نصب درایور ، تمام برنامه های طراحی را ببندید و درایور را به عنوان مدیر اجرا کنید. (مهم)
4.3 برای کاربران Mac Mojave (10.14) ، Catalina (10.15):

Mac Mojave 10.14 یا بالاتر باید ابتدا “PenTabletSetting” و “PenTabletDriverUX” را بعد از نصب درایور XP-PEN به لیست قابلیت دسترسی اضافه کند. مراحل جزئیات لطفاً به بخش سQالات متداول در وب XP-PEN مراجعه کنید.
Mac Mojave (10.14) یا بالاتر از سیستم عامل ارتقا یافته در بخش امنیت ، باید ابتدا برنامه هایی را که تازه بارگیری کرده اید در لیست قابلیت دسترسی قرار دهید تا به طور معمول از آن استفاده کنید.
11 6 6 اینچ منطقه فعال بزرگ / 60 ± درجه عملکرد شیب / رابط دو چرخ ابتکاری

اندازه بزرگ و بدنه فوق العاده نازک :
فضای بزرگ طراحی 9×5 اینچ برای فعالیت ها و بدنه ای بسیار ضخیم و سبک 7 میلی متری که تجربه خلاقیت بهتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.طراحی ساده ، حمل و کار آسان ، یک انتخاب ایده آل برای خلاقیت هنری ، طراحی معماری ، طراحی بیرونی و غیره است

4

پشتیبانی از 60 درجه عملکرد شیب :
از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند ، که می تواند به راحتی زاویه شیب قلم دیجیتال را حس کند و به سرعت به جلوه های لمسی واقعی تر قلم دست یابد.مجهز به 8192 سطح حساسیت به فشار ، می تواند لمس نوک قلم را با دقت بیشتری منعکس کند و کنترل را حساس تر کند

5

دو چرخ در یک ، بازده دو برابر:
اولین طراحی چرخ پیمایش دوتایی با عملکرد صفحه لمسی ترکیب شده است.چرخ اسکرول بزرگتر به راحتی قابل کنترل است و عملکرد دقیق تر است و به کاربران امکان می دهد بیشتر روی ایجاد طراحی تمرکز کنند و کارایی کار را به طور موثرتری بهبود بخشند.

5

اتصال مستقیم دو سر Type-C:
تبلت دیجیتال Deco Pro M اولین صفحه طراحی با رابط Type-C در صنعت است.بدون کمک آداپتور Type-C به USB می توانید مستقیماً iMac / Mac Book Pro و سایر رایانه های ویندوزی که از Type-C پشتیبانی می کنند را به Deco متصل کنید. تابلوی نقاشی Pro M.

سازگاری عالی:
سری XP-Pen Deco Pro با Windows 7/8/10 ، Mac OS X 10.10 و بالاتر ، Android 6.0 و بالاتر سازگار است ، مناسب برای Photoshop ، SAI ، Painter ، Illustrator ، Clip Studio ، GIMP ، Medibang ، Krita ، Fire Alpaca ، Blender 3D و سایر نرم افزارهای اصلی گرافیکی.

مناسب برای چندین سناریو:
در هر زمان و هر مکان از آموزش آنلاین ، یادگیری آنلاین یا کنفرانس از راه دور پشتیبانی کنید.با استفاده از صفحه دیجیتال گرافیکی می توانید مستقیماً روی سند بنویسید و به راحتی و به راحتی ویرایش و حاشیه نویسی کنید و آن را از طریق صفحه در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. دانش آموزان یا شرکت کنندگان را قادر می سازد تا راه حل های خود را بصورت فوری و شهودی ارائه دهند

توضیحات محصول :
اندازه: متوسط

مشخصات فنی:

ابعاد: L350.8x W199.5x H16.5mm (نازک ترین قد 7 میلی متر)

منطقه فعال: 11 “x6”

شیب: 60 درجه

قلم: قلم منفعل بدون باتری

حساسیت به فشار: 8192 سطح

وضوح تصویر: 5080 LPI (خطوط در هر اینچ)

چرخ مکانیکی: 1

چرخ مجازی: 1

کلیدهای میانبر: 8

چراغ نشانگر: 1

دقت: 1 0.01 اینچ

ارتفاع خواندن: 10 میلی متر

رنگ: سیاه و نقره ای

ولتاژ برق: 5 ولت DC

پشتیبانی از رابط: USB Type-C

سازگاری: Windows 10/8/7 (32 / 64bit) و MAC OS X 10.10 و بالاتر

قلم نوری اکس پی پن مدل Deco Pro (Small) با گارانتی متم اف اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *