کابل شارژر میکرو USB سوئیچ دار دیدگاه خود را بنویسید

کابل شارژر میکرو USB سوئیچ دار:

کابل شارژمیکرو USB و یا کابل شارژ 5 پین انرویدی  با کلید خاموش و روشن این امکان را میدهد که به هنگام اتصال کابل به موبایل و تبلت بتوانید با فشردن یک کلید که روی کابل طراحی شده اتصال شارژ را قطع و وصل نمایید. طول کابل شارژ 1 متر و از جنس PVC مقاوم و به رنگ مشکی تولید شده است. کابل میکرو USB با کلید قطع و وصل جریان عبوری 2.4 امپر را تامین میکند . کابل میکرو USB مناسبه شارژ انواع موبایل و تبلت سامسونگ ، ایسوس ، ال جی، سونی ، شیائومی ، نوکیا و ….. که دارای پورت میکرو USB میباشند است.

کابل شارژر میکرو USB سوئیچ دار

کابل JBtek Raspberry Pi Micro USB با کلید روشن / خاموش است و شروع آسان دارد نوع اتصال USB ، Micro Usb می باشد و کابل Raspberry Pi Micro USB با کلید روشن / خاموش برای راحتی شما است.
برای راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد PI نیازی به کشیدن کابل نیست ، فقط کافیست دکمه را فشار دهید تا Pi شما روشن و خاموش شود
طول 5 فوت (1.5 متر) است و سازگار با RoHS می باشد هم چنین می تواند به عنوان منبع تغذیه Pi تا 2 آمپر استفاده شودبه دلیل کشیدن مکرر و قرار دادن کابل USB ، از فرسودگی رابط USB Pi جلوگیری می کند.

توضیحات محصول :
کابل JBtek Raspberry Pi Micro USB با سوئیچ روشن / خاموش. می تواند برای تأمین انرژی Pi استفاده شود. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا Raspberry Pi شما روشن یا خاموش شود. کابل برق 5 فوت فوق العاده طولانی برای استفاده از انتقال داده نیست.

اطلاعات محصول:
جزییات فنی:
جمع کردن همه
سایر مشخصات فنی:
وزن مورد 0.32 اونس
ابعاد مورد LxWxH 0.06 اینچ

کابل شارژر میکرو USB سوئیچ دار

کابل شارژر میکرو USB سوئیچ دار اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *