منبع تغذیه سوئیچینگ قابل تنظیم دیدگاه خود را بنویسید

منبع تغذیه سوئیچینگ قابل تنظیم 3 تا 12 ولت :

ادابتور قابل تنظیم 3 تا 12 ولت مناسب اتصال به انواع دستگاه های الکترونیکی میباشد که نیاز به این ولتاژ دارند. نمایشگر روی ادابتور به صورت دیجیتالی  تغییر ولتاژ از 3 تا 12 ولت را نشان میدهد.ادابتور قابل تنظیم دارای کابل برق و کابل DC در دو قسمت ادابتور دارد. ولتاژ ورودی ادابتور 100-240 ولت و فرکانس ورودی 50 تا 60 هرتز میباشد . حداکثر جریان عبوری این ادابتور 5000 میلی امپر میباشد.

منبع تغذیه قابل تنظیم سوئیچینگ DC 3-12V 5A برای روتر نوار LED ، آداپتور منبع تغذیه قابل تنظیم DC 3-12V 5A 60W با نمایشگر ولتاژ LED است.
منبع تغذیه تنظیم شده به روز شده ، ساخته شده از پلاستیک مهندسی PC + ABS ، بازده بالا ، شارژ سریع ، مصرف کم انرژی و ضد تداخل. کنترل کننده ولتاژ قابل تنظیم ، فقط ولتاژ مورد نیاز را از طریق دکمه سوئیچ تنظیم کنید.
عملکرد صفحه نمایش LED ولت در زمان واقعی ، به شما کمک می کند تا ولتاژ شارژ را کنترل کنید تا تجهیزات شما به حالت شارژ مطلوب برسند.طراحی پیشرفته ، به طور ایمن از دستگاه های شما در برابر ولتاژ ، جریان بیش از حد ، اتصال کوتاه و بیش از دما محافظت می کند.
به طور گسترده ای برای چراغ های LED نوار ، روترهای بی سیم ، مودم های DSL ، توپی های شبکه ، سوئیچ ها ، LCD ، دوربین های امنیتی ، موتورهای DC ، تبلت ها ، لپ تاپ ها ، فن های برقی ، جعبه تنظیمات ، DVD ، تلویزیون های دیجیتال ، دریل های کوچک ، مانیتورها ، بلندگوها ، و غیره

توضیحات محصول :
آداپتور تغذیه قابل تنظیم عملی :
منبع تغذیه تنظیم شده به روز شده ، ساخته شده از کامپیوتر فشرده + پلاستیک مهندسی ABS. پوسته ضد شعله و دستگاه محافظ داخلی و عملکرد نمایش ولتاژ LED در زمان واقعی به شما کمک می کند تا ولتاژ شارژ را کنترل کنید. راندمان بالا ، شارژ سریع ، مصرف کم انرژی و ضد تداخل.

مواد با دوام و قابل اطمینان:
منبع تغذیه تنظیم شده به روز شده ، ساخته شده از کامپیوتر فشرده + پلاستیک مهندسی ABS. پوسته مقاوم در برابر شعله و دستگاه محافظ داخلی می تواند از گرم شدن بیش از حد ، اضافه بار ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه جلوگیری کند ، بنابراین محافظت نهایی شما و تجهیزات شما را فراهم می کند.

2

نمایش ولتاژ دیجیتال :
عملکرد نمایشگر ولتاژ LED در زمان واقعی به شما کمک می کند تا ولتاژ شارژ را به طور دقیق کنترل کنید تا تجهیزات شما به حالت شارژ مطلوب برسند. با توجه به نیاز خود می توانید ولتاژ را بین 3 ولت و 12 ولت تنظیم کنید.

3

طراحی پیشرفته :
آداپتور قابل تنظیم منبع تغذیه ما راندمان بالا ، شارژ سریع ، مصرف برق کم و ضد تداخل است. همچنین استفاده از آن آسان است و دوشاخه برای کشورها و مناطق مختلف مورد نیاز برق تأمین می شود.

4

منبع تغذیه سوئیچینگ قابل تنظیم 3 تا 12 ولت اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *