کابل هارد اکسترنال USB3.0 با برق کمکی دیدگاه خود را بنویسید

کابل هارد اکسترنال USB3.0 با برق کمکی :

کابل هارد اکسترنال  با بالاترین کیفیت ساخت از الیاژ مس تشکیل شده است و زمانی که شما دارای هارد با ظرفیت بالا باشید و سرعت انتقال دیتا کاهش یابد باید از کابل USB3.0  با پورت برق کمکی استفاده نمایید. جنس کابل هارد Y شکل از PVC مقاوم و به رنگ مشکی میباشد.کابل داده هارد دیسک موبایل ASHATA USB 3.0 Type A to Micro USB3.0 همراه با منبع تغذیه کمکی ، پشتیبانی از سیستم Windows2002 / 2003 / XP / Vista / Win7 ، پشتیبانی از پلاگین و بازی ، پشتیبانی از داغ پلاگین USB.
انتقال سریع USB 3.0 ، کپی سریع از فیلم ها ، مواد و سایر اسناد ، سرعت انتقال می تواند به 5Gbps برسد.


منبع تغذیه گذرگاه TT USB2 با قدرت دوگانه USBS عملکرد جدیدی را در مدیریت برق اضافه کرده و به راحتی می توان برای هارد دیسک های پرقدرت متصل شد.طراحی شده برای هارد دیسک های موبایل با رابط Micro USB 3.0 و جعبه های دیسک سخت ، فناوری مس بدون اکسیژن با قلع اندود برای انتقال داده پایدار و مطمئن.پشتیبانی از USB 3.0 (5Gbps) ، سازگار با مشخصات USB 2.0 (480Gbps) و USB 1.1 (12Gbps).
رابط USB3.0 نوع A با USB2.0 / 1.1 سازگار است و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد قالب بدنه یک خط ، طراحی شیک ، ساده و زیبا.


توضیحات محصول :

  1. انتقال سریع USB 3.0 ، کپی سریع از فیلم ، مواد و سایر اسناد ، سرعت انتقال می تواند به 5Gbps برسد.
  2. منبع تغذیه گذرگاه TT USB2 مجهز به USBS عملکرد مدیریتی جدیدی به آن اضافه می کند و به راحتی می توان برای هارد دیسک های پرقدرت متصل شد.
  3. طراحی شده برای درایوهای سخت موبایل با رابط Micro USB 3.0 و جعبه های دیسک سخت ، فناوری مس بدون اکسیژن قلع اندود برای انتقال داده پایدار و مطمئن.
  4. پشتیبانی از USB 3.0 (5Gbps) ، سازگار با مشخصات USB 2.0 (480Gbps) و USB 1.1 (12Gbps).
  5. پشتیبانی از سیستم Windows2002 / 2003 / XP / Vista / Win7. پلاگین و بازی پشتیبانی از پلاگین گرم USB پشتیبانی کنید.
  6. رابط USB3.0 نوع A با USB2.0 / 1.1 سازگار است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  7. قالب سازی بدنه یک خط ، طراحی شیک ، ساده و زیبا.

مشخصات:

نوع مورد: کابل USB
کاربرد عادی: رایانه به دیسک سخت تلفن همراه متصل است
کاربرد ویژه: تلفن همراه (از عملکرد OTG + خط OTG پشتیبانی می کند) ، رایانه لوحی (پشتیبانی از عملکرد OTG + خط OTG) ، تلویزیون (به پورت USB نیاز دارد ، از پخش پرونده ها در حافظه USB پشتیبانی می کند) ، دیسک سخت تلفن همراه را متصل می کند و از این خط برای منبع تغذیه کمکی شارژر USB یا برق تلفن همراه (گنج شارژ) را برای افزایش منبع تغذیه خواندن و نوشتن دیسک سخت تلفن همراه متصل کنید.
رنگ: سیاه
ماده: پی وی سی

کابل هارد اکسترنال USB3.0 با برق کمکی اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *