تبدیل DP ماده به DP ماده 8K

تبدیل DP ماده به DP ماده 8K دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل DP ماده به DP ماده 8K مینی تک :

برای انتقال تصویر از انواع کارت گرافیک ، مینی کیس های HP ،  DELL ،  با پورت DP دیسپلی به نمایشگر با پورت DP دیسپلی نیاز به کابل دیسپلی پورت میباشد. تبدیل DP ماده به DP ماده 8K مینی تک یا کوپلر DP ، برل DP میتواند دو تا کابل دیسپلی را به هم متصل نماید و بدون کاهش در جریان امپر و کاهش در کیفیت ، انتقال تصویر انجام  میگیرد.

کیفیت انتقالی تصویر کوپلر DP نیز 8K با فرکانس 60 هرتز و رزولوشن 4096در3840 و ورژن 1/4 میباشد. برای داشتن کیفیت تصویر 8K باید از کابل اورجینال دیسپلی ورژن 1/4 مینی تک استفاده نمایید. جنس بدنه PVC مقاوم و مستحکم و زیبایی دارد که باعث شده در زمره ی پرفروش ترین های مینی تک قرار بگیرد. چنانچه از کابل های دیسپلی با کیفیت ناهمگون استفاده نمایید ، کیفیتی که دریافت میکنید بر مبنای کابل با ورژن پایین تر میباشد مثلا شما دو کابل DP با ورژن 1/1 و ورژن 1/2 دارین که به کوپلر DP 8K متصل میکنید کیفیت خروجی شما ورژن 1/1 میباشد. به طور کلی هدف از استفاده از برل DP افزایش طول کابل دیسپلی میباشد.


تبدیل DP ماده به DP ماده 8K

 


توضیحات تبدیل DP ماده به DP ماده 8K :

DisplayPort 1.4 Extender صدا و تصویر با کیفیت بالا را از رایانه یا تبلت به مانیتور یا پروژکتور برای نمایش انتقال می دهد. دو کابل کوتاه را به یک کابل بلند وصل کنید تا انتقال از راه دور را انجام دهید و به راحتی مشکل تزئینات ناکافی / خطوط از پیش تعبیه شده را حل کنید.
تبدیل DP ماده به DP ماده 8K از پورت های رایانه و مانیتور در برابر قطع مداوم برق محافظت می کند و از دوام رابط دستگاه شما محافظت می کند.
مشخصات بالای فناوری DisplayPort. پشتیبانی از 8K@60Hz، 5K@60Hz، 4K@144Hz، 4K@60Hz، 2K@240Hz، 2K@165Hz، 1080P@240Hz و HDCP 2.2، HDCP 1.4، HDR.Displayable همچنین دارای پورت نمایشگر 1/4 به عقب. 1.1.کابل Displayport 1.4 همچنین با DisplayPort 1.3/1.2/1.1 سازگار است.Plug and play، آسان برای استفاده و حمل، بدون جهت اتصال، شما می توانید هر دو انتهای را برای اتصال ورودی یا مانیتور خود انتخاب کنید.


تبدیل DP ماده به DP ماده 8K

 


موارد استفاده تبدیل DP ماده به DP ماده 8K :

کوپلر DisplayPort یک گزینه مناسب برای اتصال دو کابل DisplayPort به یکدیگر فراهم می کند.
به کابل هایی که دسترسی به آنها سخت است وصل کنید.
از این مبدل برای محافظت از پورت DisplayPort رایانه یا مانیتور خود در برابر قطع مکرر برق استفاده کنید.


تبدیل DP ماده به DP ماده 8K

 


مشخصات فنی تبدیل DP ماده به DP ماده 8K :

1. رابط A: DisplayPort Female

2.کانکتور B: DisplayPort Female

3.DisplayPort 1.4، 1.3، و 1.2 سازگار است

4. پشتیبانی از وضوح تصویر تا 8K.

5. از وضوح تصویر تا 8K 7680×4320 در 60 هرتز (4K@144Hz) پشتیبانی می کند و صدا و تصویر HD را از رایانه/لپ تاپ به صفحه نمایش (تلویزیون) منتقل می کند، ایده آل برای پخش ویدیو، بازی، یا گسترش ایستگاه کاری.

6. اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از کابل مسی DisplayPort 8K الف: اگر می خواهید وضوح 8k را در مانیتور ارائه دهید، لطفاً مطمئن شوید که منبع سیگنال، مانیتور و کابل DisplayPort شما همگی از وضوح 8K پشتیبانی می کنند.

ب: جهت اتصال وجود ندارد، می توانید یکی از دو طرف را برای اتصال به ورودی یا نمایشگر خود انتخاب کنید

c: هیچ یک از این آداپتورها برای VR، Oculus Rift s و valve index موجود نیستند.

d: به منظور اطمینان از انتقال سیگنال پایدار و تجربه تماشای ویدیوی روان، توصیه می کنیم کابل DisplayPort موجود که می خواهید گسترش دهید باید تا 2 متر باشد.


تبدیل DP ماده به DP ماده 8K

 


تبدیل DP ماده به DP ماده 8K مینی تک اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *