اتصال کابل های AV به دسک تاپ دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال کابل های AV به دسک تاپ کامپیوتر:
در بعضی از مواقع ، ممکن است بخواهید تلویزیون خود را به کارت تصویری رایانه متصل کنید. برای مثال ، ممکن است بخواهید فایلهای رایانه را از طریق تلویزیون مشاهده کنید. این می تواند مفید باشد هنگامی که بسیاری از پرونده های DVD پنهان بر روی دیسک سخت شما وجود دارد. یکی از راه های انجام این کار ، خرید کارت فیلم با اتصال دهنده AV است. متأسفانه ، این نسبتاً گران است. همچنین ، با استفاده از آداپتور AV ، اتصال برقرار کنید

گام1:
مجموعه ای از کابل های AV را با کلیک برروی کابل های AV  در فروشگاه دیجیکو می توانید خریداری کنید.

گام2:
تلویزیون و رایانه خود را به اندازه کافی نزدیک قرار دهید که کابل ها قادر به اتصال آنها باشند.

گام3:
اتصال VGA را در کارت ویدیوی خود پیدا کنید. این حوض کوچک و چهار طرفه است که با کابل موجود در آداپتور شما مطابقت دارد.

گام4:
انتهای VGA آداپتور خود را به درگاه VGA رایانه وصل کنید. درگاه در قسمت پشتی یا کنار رایانه شما قرار دارد و برچسب گذاری خواهد شد. دارای 15 سوراخ برای پین های کابل VGA و به طور معمول به رنگ آبی است.

گام5:
کابل های AV را در تلویزیون خود وارد کنید. ورودی های کامپوزیتی یا “RCA” که در کنار یا پشت تلویزیون قرار دارند. به طور معمول برای دو جک صوتی با رنگ قرمز و سفید کدگذاری شده اند و برای فیلمبرداری زرد.

گام6:
تعداد اتصال AV که کابل های AV را به آن وصل کرده اید ، تعیین کنید. دکمه “TV / Video” را روی تلویزیون خود فشار دهید تا به شماره مورد نظر برسید. اگر صفحه رایانه شما اکنون در تلویزیون نمایش داده شده است ، سپس اتصالات با موفقیت کامپیوتر شما را به تلویزیون شما وصل کرده اند. اگر اینطور نیست ، مستندات تلویزیون خود را بررسی کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *