افزایش طول (اکستندر) کابل VGA دیدگاه خود را بنویسید

افزایش طول (اکستندر) کابل VGA توسط کابل شبکه تا 60 متر:

دستگاه تبدیل VGA به LAN ویا اکستندر کابل VGA توسط کابل شبکه میتواند بدون اتصال به برق تصویر از پورت VGA را بوسیله کابل شبکه تا 60 متر به مانیتور و یا نمایشگر با پورت VGA متصل نماید. دستگاه افزایش طول کابل VGA توسط لن دارای دو قسمت گیرنده و فرستنده میباشد که توسط یه پورت VGA به فرستنده تصویر و گیرنده تصویر متصل میگردد و در بین این دو فرستنده و گیرنده کابل شبکه سوکت خورده از نوع CAT5-CAT6-CAT7  تصویر را منتقل مینماید.فقط در نظر داشته باشید کابل شبکه باید از جنس مس با خالصی بالا و تست فلوک را پاس کند. انتقال از طریق کابل اترنت تا 60 متر است. استفاده از CAT-5/6 جایگزین سیم VGA می شود. پشتیبانی از استاندارد IEEE-568B. پشتیبانی از انواع سیستم های رایانه ای. پشتیبانی از ضبط ویدئو دیسک سخت ، میزبان نظارت بر و سایر تجهیزات دارای رابط VGA. کوچک ، سبک ، بدون نیاز به نیرو و درایور ، نصب آسان و در سیم کشی انعطاف پذیر. به طور گسترده ای در KYV ، صفحه نمایش بزرگ و مکانهای دیگر که نیاز به افزایش سیگنال VGA تا 60 متر توسط اترنت دارند استفاده می شود

افزایش طول (اکستندر) کابل VGA توسط کابل شبکه تا 60 متر

توضیحات محصول :
این توسعه دهنده VGA شامل یک فرستنده سیگنال و یک گیرنده است. فرستنده متصل به موتور اصلی سیگنال VGA را به TCP / IP استاندارد تبدیل کرده و از طریق اینترنت منتقل می کند. گیرنده متصل به نمایشگر سیگنال استاندارد TCP / IP را به سیگنال VGA تبدیل می کند. به طور خلاصه ، سیگنال VGA را 60 متر توسط کابل CAT-5/6 گسترش دهید.

اطلاعات افزایش طول (اکستندر) کابل VGA توسط کابل شبکه تا 60 متر :

شماره مدل شماره 60M سیگنال VGA به سیگنال RJ45
تولید کننده چین
مشخصات وزن: 194 گرم / 6.84 اونسکاملاً جدید و با کیفیت.

کوچک ، سبک ، بدون برق و راننده مورد نیاز ، نصب آسان و قابل انعطاف در سیم کشی.

فاصله انتقال توسط کابل اترنت تا 60 متر است.

استفاده از CAT-5/6 جایگزین کابل VGA می شود.

پشتیبانی از انواع سیستم های رایانه ای. از ضبط ویدئو دیسک سخت ، میزبان مانیتور و تجهیزات دیگری که دارای رابط VGA هستند پشتیبانی کنید.

افزایش طول (اکستندر) کابل VGA توسط کابل شبکه تا 60 متر اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *