تبدیل پورت M2 به PCIE4X

تبدیل پورت M2 به PCIE4X دیدگاه خود را بنویسید

 تبدیل پورت M2 NGFF مادربورد به اسلات PCI-E 4X :

به هنگام اسمبل و بستن کارت های متعدد در سیستم گاهی به مرحله ای میرسیم که جایی برای قرار دادن کارت های توسعه دیگر نمانده . و  دیگر پورت PCI-E نداریم که کارت های خود را درون ان قرار دهیم. بوسیله تبدیل M2 به PCI-E میتوانید یک پورت PCI-E اضافه کرد.به طور مثال برای استفاده از کارت های گرافیک در سیستم های مورد استفاده برای ماینینگ از این تبدیل پورت M2 به PCIE4X می توان استفاده کرد و بدون استفاده از تجهیزات سیستم دیگر مانند سی پی یو و مادربرد و پاور و … می توان ۲ گرافیک دیگر اضافه کرد برای این کار می توان رایزرهای گرافیک ۱x به ۱۶x را به این مبدل متصل کرد.


تبدیل پورت M2 به PCIE4X


شرح تبدیل پورت M2 به PCIE4X :

  1. کارت انتقال از NGFF به PCI-E، کارت توسعه از M.2 به PCI-E، اسلات کارت X4.
  2. استاندارد انجمن M.2 M انگشت کلید طلا، آبکاری طلای بالا: مقاومت در برابر اکسیداسیون قوی، رسانایی خوب و مقاومت در برابر سایش.
  3. از بردهای مدار چند لایه برای انتقال بدون تلفات استفاده می شود و از بردهای مدار 4 لایه استفاده می شود که دارای توانایی ضد تداخل قوی هستند و به طور موثر از پایداری انتقال سیگنال با سرعت بالا PCI-E، یکپارچگی داده و تطبیق امپدانس اطمینان می دهند.
  4. اسلات کارت PCI-E X4 با کیفیت بالا را انتخاب کنید، دم شکاف شکسته است، با تجهیزات PCI-E در مقیاس کامل X1 X4 X8 X16 سازگار است.
  5. برای جلوگیری از تداخل موثر با تجهیزات PCI-E پس از قرار دادن سیم برق، رابط منبع تغذیه 4 پین افقی کوچک را انتخاب کنید.
  6. بدون هیچ هزینه ای، فقط برای پایداری، چهار خازن فیلتر با ظرفیت زیاد و حجم کم اضافه می شود.
  7. اندازه استاندارد انجمن M.22280 (عرض 22* طول 80 میلی متر) را بپذیرید، دانه را در موقعیت 2260 نگه دارید و آن را به عنوان یک نوع برش طراحی کنید تا به طور موثر از استحکام هنگام استفاده از 2280 اطمینان حاصل شود. اگر 2260 مورد نیاز است. ، می توان آن را با استفاده از ابزار با توجه به دانه برش داد.

تبدیل پورت M2 به PCIE4X


 

مشخصات فنی تبدیل پورت M2 به PCIE4X :

نام: کارت توسعه NGFF به PCI-E X4

نوع: PH47

عملکرد: تبدیل رابط NGFF به رابط PCI-E

تبدیل پورت M2 NGFF مادربورد به اسلات PCI-E 4X اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *