تمیز کردن سیستم خنک کننده لپ تاپ دیدگاه خود را بنویسید

تمیز کردن سیستم خنک کننده لپ تاپ :
کامپیوتر اصلی ما hp zv5000 می باشد که دارای لوله حرارتی و دو فن برای خنک کردن پردازنده استفاده می کند. از طریق استفاده ، آن گرما و لوله ها مقدار زیادی گرد و غبار را جمع می کنند تا ظرفیت خنک کننده دستگاه کاهش یابد.(البته اگر دستگاه شما با ما فرق دارد موردی ندارد چون کل عملکرد یکسان است)

مرحله 1: ابزار و لوازم و مرحله اول

شما به دو چیز نیاز دارید:
گوش پاک کن و یک درایور پیچ

ابتدا باتری خود را جدا کنید (احتمالاً یک مرحله مهم است ، اما فقط دقیق است).درپوش Ram را باز کنید برداشتن بقیه موارد را آسان تر می کنید.شما باید پوشش پلاستیکی درست پشت جای باتری را بردارید پیچ های مورد نیاز را بردارید .

مرحله 2: حذف کانال های فن / روکش ها

پوشش پلاستیکی را با احتیاط بردارید. نباید بچسبد – اگر چسبیده است ، برگردید و به دنبال یک پیچ از دست رفته باشید.در حال حاضر وظیفه دوست داشتنی ما این است که پیچ های کوچکی را که این دو کانال / روکش فن را نگه می دارد از بین ببریم. ما از یک پیچ شماره 1 با نوک مغناطیسی استفاده کردم. این باعث نجات لب به لب ما شد زیرا می توانستم به راحتی یکی از آن پیچ ها را بریزم .(البته اگر با باز کردن درب متوجه شدید که فن شما اسیب دیده است میتواندی انواع فن را از فروشگاه دیجیکوخرید نمایید ونصب کنید.)


مرحله 3: تمیز کنید

از نوک گوش پاک کن خود استفاده کرده و گرد و غبار و غیره را از روی تیغه های فن و غرق گرما پاک کنید. حدس می زنم شما می توانید از مقداری هوای فشرده استفاده کنید ، اما ما در دسترس نبودم و توانستم همه چیز را بیرون بیاورم.

مقالات به روز را در فروشگاه دیجیکو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *