تکنولوژی در ورزش دیدگاه خود را بنویسید

پیشرفت تکنولوژیکی و ورزش
آیا می توانید بدون علم زندگی خود را تصور کنید؟ مگر اینکه شما با ایده زندگی بدون پزشکی، حمل و نقل و PokemonGo موافق باشید

حالا در مورد ورزش ، شما ممکن است پیوند آشکار بین ورزش و علم را مشاهده نکنید، اما در سراسر صنعت است. تلویزیون شما در اتاق خواب خود تماشا کنید، ابزار محافظتی که در هنگام بازی استفاده می شود، مانیتورهای قلب، تجزیه و تحلیل، برنامه های ورزشی فانتزی این همه انواع علم است و همه چیز در اطراف ما است.تکنولوژی ورزش را تغییر داده است. زمانی بود که مغز شما تنها با یک لایه نازک از چرم محافظت می شد، اما در حال حاضر ما در جهان با پوسته های پلی کربنات تزریقی زندگی می کنیم که می تواند تاثیری مشابه سرزنش سر خود را به دیوار با سرعت 20 مایل در ساعت داشته باشد.

 

شش پیشرفت تکنولوژیک که ورزش را تغییر داده اند :
افسوس، تکنولوژی هرگز پایبند نیست، همیشه ایده های جدید، آزمایش ها و مشکلات برای حل وجود دارد. اما در این لحظه از زمان، در اینجا شش تکنولوژی است که جهان ورزش را تغییر داده است:

تکنولوژی Hawk-Eye :
درست همانطور که می بینیم، این تکنولوژی از 6 تا 7 دوربین با کیفیت بالا که در بالای میدان بازی قرار دارند (از جمله یک نمایش پرنده ها) استفاده می کند تا به تجزیه و تحلیل پرواز و مسیر جسم مورد استفاده در مسابقات ورزشی بپردازد. تکنولوژی Hawk-Eye که در تنیس، کریکت، راگبی و والیبال بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است، از سال 2006 در تنیس استفاده می شود و از دیدگاه قضات دقیق تر است.


ورزش


مزایای این تکنولوژی:

تکنولوژی Hawk-Eye کمک می کند تا تصمیم گیری بدون خطا در کریکت، تنیس روی زمین، لیگ راگبی، فوتبال و بیس بال انجام شود.این تکنولوژی انتقاد بازیکنان و تماشاگران درباره تصمیم داور مسابقه را کاهش داده است.با تحلیل جنبش توپ ها از طریق این تکنولوژی، داور می تواند تصمیم سریع و بدون خطا را در هنگام بازی ادامه دهد.

تکنولوژی Hawk-Eye این است که ما به John McEnroe بعدی معرفی نشده ایم. بدون تماس های وحشتناک توسط داوران ، هیچ تندرامی و پرتاب راکت پر از سرگرم کننده نیست.

دستگاه HANS :
اکثریت قریب به اتفاق پیشرفت های تکنولوژیکی در ورزش، در اطراف ایمنی حرکت می کنند، و دستگاه HANS (سر و گردن) که در موتور ورزش استفاده می شود، یکی از مشهورترین است.

Thomas Gideon، مدیر ارشد ایمنی، تحقیق و توسعه نسکار، در زمان مرگ دیل اورنارتت در مسیر دایتون 500 به دلیل آسیب سر و گردن، ادعا می کند که فقط حدود شش راننده از یک دستگاه HANS استفاده می کنند. این لحظه ورزش را تغییر داد چون رانندگان بیشتری این تکنولوژی را به منظور صرفه جویی در زندگی خود در صورت تصادف غم انگیز به تصویب رساندند.


ورزش


 

جزئیات دستگاه HANS:

دستگاه U شکل که در پشت گردن قرار دارد و دو دست آن بر روی عضلات گردن سینه قرار می گیرداین تنها با دو پیچ در هر طرف و توسط شانه ها به کلاه متصل استیک دستگاه HANS سر خود را از شلاق زدن به جلو و عقب در یک تصادف نگه می دارد، و همچنین جلوگیری از حرکات پیچشی بیش از حداست.

Video Technology:

به یاد بیاورید که چه مدت پیش از 1980 بود – “معجزه ی یخ” پخش نشد. نبرد حماسی المپیک بین آمریكا و اتحاد جماهیر شوروی سابق كه از نظر آمیخته ای از سوی ایالات متحده به دست آمد، در حال وقوع بود و تا چند ساعت قبل از پخش تلویزیونی به پایان رسید.هیچ راهی وجود ندارد که در دوران ورزشی امروز اتفاق بیفتد.همه چیز زنده است، و نه فقط در تلویزیون خانه شما، بلکه بر روی گوشی های هوشمند، رایانه لوحی و صفحه نمایش بالای صفحه در کلیسای محلی شما. در دنیای ورزشی امروز شما هرگز از دسترسی به اینترنت زنده نیستید.


ورزش


اما این فقط دسترسی نیست که با زمان سازگار است، این ویژگی ها است. پخش مجدد فوری، اولین و ده خط، ردیاب زمین، تلویزیون های HD، DVR ها – تجربه تماشای ورزش به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

Wearable Computers :

پیشرفت دیگری در جهان از ایمنی و نظارت، رایانه های پوشیدنی اجازه می دهد تا در زمان واقعی ردیابی سلامت ورزشکار. از زمان ایجاد آنها، حوادث کم آبی، حملات قلبی و بدتر شدن آن، به طور چشمگیری کاهش یافته است.


ورزش


هنگامی که کری استینگر، مهاجم تونسی مینیستا وینچینگ در اردوی آموزشی در سال 2001 از گرما کشته شد، در سال 2001 درگذشت، شرکت ها شروع به تحقیق در مورد راه های مراقبت از سلامت در زمان واقعی و جلوگیری از این تراژدی ها کردند. فن آوری پوشیدنی در زندگی بسیاری از ورزشکاران، با نظارت بر میزان ضربان قلب، هیدراتاسیون، و درجه حرارت از طریق سیستم کنترل بی سیم و میکروسکوپی سلامت خود را.

دستگاه های پروتز برای ورزشکاران معلول :
آنچه که پایان داستان است، در حال حاضر تنها یک آغاز از یک جدید است. افراد دارای معلولیت و یا اندامهای از دست رفته هیچ فرصتی برای رقابت نداشتند، اما با پیشرفت تکنولوژی پروتز بیشتر و بیشتر از نظر فیزیکی غیرفعال، مانند قبل، رقابت می کنند.

دکتر روری A. کوپر رهبر در حال توسعه پروتزهای برش لبه است. دکتر کوپر به عنوان مدیر آزمایشگاه منابع انسانی در دانشگاه پیتسبورگ، ورزشکارانی را در لباس های بدن تعبیه شده با سنسور حرکت می کند. پس از آن ورزشکاران از طریق یک سری تمرینات بر اساس حرکات ورزشی، دوربین ها و گزارش تکنولوژی پوشیدنی به حرکت در می آورند. پروسه طراحی پروتز پس از این مطالعه حرکت آغاز می شود، که در نهایت پروتز سفارشی ایجاد می کند که با بدن خود حرکت می کند.


ورزش


 

قرص قابل جذب ترمومتر:
اگر شما یک ورزشکار هستید، مهم است که ارگان های احشایی، دما و ضربان قلب را کنترل کنید. اما همیشه این امکان وجود ندارد که آن را به صورت دستی بررسی کنید. برای برآورد دقیق درجه حرارت بدن، برخی از مربیان از قرص های غیر قابل تحمل استفاده می کنند.


ورزش


هنگامی که یک قرص را فرو بردید، آن را در اطراف دستگاه گوارش حرکت می دهید و اطلاعات حیاتی بدن را به پرسنل پزشکی انتقال می دهد. بنابراین اگر در بدن شما مشکلی وجود داشته باشد، می توانید قبل از هر تصادفی آن را حل کنید.این کمک خواهد کرد به حداقل رساندن مرگ از خستگی گرما، که دومین دلیل رایج برای مرگ و میر ورزشکار است.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *