فناوری

دستگاه های 2018 گوگل دیدگاه خود را بنویسید

 دستگاه های 2018 گوگل :

گوگل دو گوشی جدید، یک قرص سیستم عامل Chrome و صفحه اصلی Google با نمایشگر (Credit: Google) را عرضه کرده است.پس از اپل، آمازون و مایکروسافت (در میان دیگران)، امروز به نوبت گوگل برای نشان دادن سخت افزار جدید خود برای 12 ماه آینده بود. پیشرو راه اندازی جدیدترین گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL با عکاسی همراه و AI تلفن یک بار دیگر به جلو بود.(با مطالعه مقاله  گوشی های هوشمند مبتنی بر AI درباره این نوع فناوری بیشتر بدانید.)


فناوری


همانند سال گذشته، تنها تفاوت واقعی بین دو گوشی 2018 Pixel، اندازه و صفحه نمایش است:

5.5 اینچ با رزولوشن 1080 x 2.160 برای صفحه نمایش Pixel 3 (بدون تکه) و 6.3 اینچ در 1،440 x 2،960 برای صفحه نمایش Pixel 3 XL ( با پچ)، و هر دو گوشی ها یک بار دیگر ورزش به پایان رسیده دو پیکسل پیکسل در پشت.

در Snapdragon 845 و 4 گیگابایت رم است و گوگل می گوید این گوشی از تلفن های هوشمند بلندتر و روشن تر است. تا کنون، پس از گذراندن دوره ای برای گلچینی از گوشی های اندروید 2018، اما (همانند پیشینیان خود)، تلفن های Pixel 3 امیدوارند با کیفیت عکس هایی که می توانند بر روی آن حرکت کنند، ایستادگی کنند.


فناوری


 

در پشت هر دو گوشی، یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی یک سنسور با دوربین سنسور دو طرفه در اطراف جلو است: قابلیت جدیدی به نام Group Selfie Cam را می دهد که می تواند بیشتر از چهره دوستان (و پس زمینه) دوستان شما را در از هر زمان قبل.

سایر ویژگی های جدید عبارتند از:

Shot AI  بهترین تصویر را از یک انفجار سریع فوری انتخاب می کند

Super Res Zoom AI یک تصویر بزرگنمایی با رزولوشن بالا بر اساس تغییرات تصویر کوچک ایجاد می کند

Autofocus Motion جسم را نگه می دارد از یک ویدیو در فوکوس، حتی در حالی که حرکت می کند و Night Sight رنگ های یک عکس را برای نتایج حتی بهتر در نور کم تجزیه و تحلیل می کند

به عبارت دیگر، زوم بهتر، تمرکز بهتر، عکسهای با نور کم بهتر و حتی عکس های بهتر بهتر است به لطف ترفندهای یادگیری دستگاه در  Pixel 3 و Pixel 3 XL.

همانطور که انتظار می رود، Android 9 Pie در کنار جعبه قرار دارد. جدید این سال شارژ بیسیم برای تلفن های Pixel است و گوگل ارتقاء خود را با 79 دلار پیکسل پایه، یک بار شارژ می کند که گوشی Pixel 3 شما را به چیزی نزدیک به یک بلندگو هوشمند گوگل خانه (با پشتیبانی از دستور صدای) تبدیل می کند.

پیکسل 3 از 799 دلار با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود، در حالی که Pixel 3 XL با همان حافظه شما 899 دلار – 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در هر دو گوشی 100 دلار بیشتر خواهد کرد. سه رنگ در دسترس هستند: سیاه و سفید، سفید و صورتی بسیار سبک (که گوگل تماس ندارد نه صورتی). پیش سفارشات امروز، با تلفن های موجود در بازار از تاریخ 1 نوامبر باز است.

در کنار پیکسل 3 تلفن همراه، دو دستگاه دیگر Google است. اول، یک تبلت Pixel Slate Chrome OS با صفحه کلید قابل جدا شدن که به نظر می رسد در هر اینچ رقیب Surface Go است. دارای بلندگوهای جلویی دو طرفه و صفحه نمایش 12.3 اینچ با رزولوشن بالا، مناسب برای تماشای فیلم ها و فیلم ها و همچنین مرور وب است. مانند بسیاری از Chromebooks های مدرن، می تواند برنامه های آندروید را نیز اجرا کند.


 

فناوری


 

یک صفحه کلید رسمی Pixel Slate از گوگل وجود دارد که با ضربه محکم و ناگهانی متصل می شود و به شما یک صفحه کلید و پد لمسی می دهد که به عنوان یک پوشش قرص نیز دو برابر می شود. گوگل می گوید از بعضی از تجربه هایی که در Pixelbook بدست آورده است، برای ساخت یک صفحه کلید قفل که راحت تایپ است استفاده می شود. پیکسل Slate تنظیمات از $ 599 شروع، با صفحه کلید 199 $ اضافی، و آن را در آینده “در اواخر امسال.”


فناوری


 

گوگل همچنین یک صفحه اصلی جدید را معرفی کرد صفحه اصلی گوگل صفحه اصلی با یک صفحه نمایش، اساسا  آماده برای آوردن اطلاعات بصری از نقشه های گوگل، جستجوی گوگل، تقویم گوگل، یوتیوب، موسیقی یوتیوب، و Google عکس (AI گوگل عکس حتی فیلتر کردن عکسهای بد و تار و تیز خود را به طوری که آنها در یک نمایش اسلاید خودکار ظاهر نمی شود).


فناوری


 

این پاسخ گوگل به نمایشگاه آمازون اکو یا پورتال فیس بوک است، اما بر خلاف دو دستگاه، هیچ دوربین روی آن وجود ندارد  بنابراین هیچ تماس ویدیویی وجود ندارد. صفحه اصلی با یک پایه تحت پوشش پارچه، می توان از چهار رنگ مختلف استفاده کرد و اکنون برای سفارش 149 دلار برای پیش سفارش استفاده می شود.

اگر شک و تردید داشتید، گوگل با سخت افزارها جدی می ماند. امروزه هیچ دستگاه بازی در حال تغییر وجود ندارد اما گوگل در حال حاضر با اولین سیستم عامل

خود در سیستم عامل Chrome و اولین بلندگوی هوشمند خود با صفحه نمایش، در جبهه های بیشتری رقابت می کند. به آن یک ارتقاء جامد به تلفن های خود و برخی از برنامه های AI بهترین در پشت صحنه را اضافه کنید، و گوگل به خوبی برای 2019 آماده شده است.


 

فناوری


مقالات به روز را با ما در فروشگاه دیجیکو  مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *