دوچرخه برقی تاشو کوچک و سبک A-Bike دیدگاه خود را بنویسید

A-Bike Electric سبک‌ترین و جمع و جورترین دوچرخه برقی دنیاست. این دوچرخه از طراحی تلسکوپی بهره می‌برد به این معنی که تاشو بوده و می‌توان آن را با خود همه جا داشت. موتور الکتریکی دوچرخه کمک می‌کند تا فرد سواری آسانی داشته باشد و تا 15 مایل (25 کیلومتر) به مسیر ادامه دهد. دوچرخه برقی A-Bike یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند آزادی و سرگرمی بیشتری در سفرهای روزانه خود داشته باشند.

دوچرخه برقی A Bike

آماده سازی این دوچرخه برقی در کمتر از 10 ثانیه انجام می‌شود و دیگر نیازی به صبر کردن برای سیستم حمل و نقل عمومی نیست. هم‌چنین نیازی به نگرانی درباره سرقت دوچرخه نیز ندارید، زیرا این دوچرخه چنان طراحی جمع و جوری دارد که به راحتی می‌توانید آن را با خود در هر مکانی حمل کنید. هم‌چنین این دوچرخه را می‌توانید در تمام مدل‌های حمل و نقل عمومی با خود به همراه داشته باشید. دوچرخه برقی A-Bike به راحتی جمع شده و در زیر میز کافی شاپ، خانه یا محل کار شما قرار می‌گیرد!

دوچرخه برقی A Bike

فقط کافیست پدال زدن را شروع کنید و موتور الکتریکی دوچرخه به صورت خودکار به کار خواهد افتاد و برای شما سخت کار خواهد کرد. حسگرهای هوشمند وضعیت دوچرخه را زمانی که سرعت را کم می‌کنید یا برای مثال روی یک تپه هستید به صورت خودکار شناسایی کرده و نیروی بیشتری را برای کمک به شما فراهم می‌کند. راه تپه را به مبارزه طلبید، بدون عرق ریختن!

دوچرخه‌های تاشو معمولا مشکل کثیف کردن دست و لباس را هنگام جابه‌جایی به خاطر تماس با روغن زنجیر چرخ دارند، اما دوچرخه برقی A-Bike این مشکل را با داشتن یک جعبه زنجیر محصور حل کرده است.

رکاب دوچرخه برقی

باطری 24V بسیار سبک و با قابلیت تعویض سریع می‌تواند شما را تا 25 کیلومتر ببرد که طول مسیر بسیاری مناسبی برای افرادی است که رفت و آمدهای شهری مکرری دارند. شارژ شدن باطری برای سواری بعدی نیز بسیار ساده است، هم‌چنین در صورتی که باطری دوچرخه تمام شد نیازی به هیچ نگرانی نیست، چون می‌توان همانند یک دوچرخه معمولی از A-Bike استفاده کرد.

باطری دوچرخه برقی

تنها با فشردن دکمه قرمز روی باطری، موتور الکتریکی به راه افتاده و بنابراین هر زمان که بخواهید می‌توانید از موتور برقی دوچرخه استفاده کنید. چهار چراغ روی باطری میزان شارژ باطری را نشان می‌دهند. به هیچ ابزار خاصی نیز برای جدا کردن باطری نیاز ندارید و به راحتی جدا می‌شود.

باطری دوچرخه برقی

در ساخت دوچرخه برقی A-Bike از آلیاژ آلومینیوم به کار رفته در بدنه هواپیما استفاده شده است. همین امر باعث مقاومت و ماندگاری بسیاری بالای دوچرخه در عین سبکی آن می‌شود که جابه‌جایی آن را در مکان‌های مختلف راحت می‌کند.

طراحی تلسکوپی دوچرخه برقی A-Bike به این معنی است که در کمتر از 10 ثانیه دوچرخه را باز یا بسته کنید. پس با این حساب به راحتی می‌توانید آن را در قطار، تاکسی و اتوبوس با خود به همراه داشته باشید. در حالت تاشو این دوچرخه به راحتی در کمد، پشت مبل، زیر میز یا هر جایی نظیر این‌ها قرار می‌گیرد.

دوچرخه برقی تاشو

ممکن است فکر کنید که چرخ‌های کوچک این دوچرخه نیاز به تلاش بیشتری برای رکاب زدن داشته باشد، اما مهندسی طراحی این دوچرخه به گونه‌ای است که عملکرد پدال زدن آن مانند دوچرخه‌های معمول دیگر است. زنجیرهای دوگانه A-Bike بهینه شده است، بنابراین نرخ پدال زدن برابر نرخ چرخیدن چرخ‌هاست و دوچرخه سواری با A-Bike همانند دوچرخه‌های معمول خواهد بود.

دوچرخه برقی پدالی

رکاب زدن روی دوچرخه برقی A-Bike بسیار راحت بوده و پاها در حین آن اذیت نمی‌شوند. باطری این دوچرخه 138w/h 24v V5.8Ah بوده و 2.5 ساعت شارژ شدن آن طول می‌کشد. سرعت دوچرخه 20 کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است یک مسیر 25 کیلومتری را طی کند. وزن دوچرخه نیز تنها 12 کیلوگرم است و قادر به تحمل وزن فرد تا 100 کیلوگرم می‌باشد. ابعاد آن نیز 21x40x70 سانتی متر است.

دوچرخه برقی A-Bike در حال حاضر با قیمت 589 پوند پیش فروش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *