سوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI دیدگاه خود را بنویسید

سوئيچ و اسپلیتر 2 طرفه HDMI :

سوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI با فرکانس 60 هرتز برای تصاویر 4K ، یک دستگاه 2 کاره میباشد . روش کار این سوییچ و اسپلیتر به صورت 1به2 و 2به1 میباشد. بوسیله این دستگاه دوکاره دیگر نیازی به تهیه دودستگاه به صورت مجزا نمیباشد. سوییچ و اسپلیتر هم قابلیت یک ورودی و دو خروجی میباشد بدین صورت که میتوانید تصویر یک سورس را بر روی دونمایشگر به صورت یکسان به نمایش بگذارید.و هم قابلیت دو ورودی و یک خروجی دارد بدین صورت که میتواند با اتصال دو کیس ویا یک کیس و یک دستگاه دوربین مداربسته به یک نمایشگر عملیات سوییچ کردن و مشاهده تصویر هر یک از سورس ها را به تنهایی قادر باشد.به سوئیچ و اسپلیتر نیز تبدیل 1به2 HDMI ،تبدیل 2به1 HDMI میگویند.سوئیچ HDMI HDMI Splitter، سوئیچ آلومینیومی Wenter HDMI دو جهته 2 در 1 خروجی دستی سوئیچ HDMI 3D HD 4K برای پخش کننده است.


سوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI


در موردسوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI:

وضوح بالا: پشتیبانی از وضوح 3D، 1080P، 4K x 2K و صدای HD. اگر وضوح منبع HDMI شما از 4K (4096*2160) پشتیبانی می‌کند، لطفاً از کابل‌های استاندارد HDMI 2.0 برای اتصال منبع HDMI خود (مانند XBox، PS4) با صفحه نمایش و سوئیچ HDMI استفاده کنید.
سوئیچ دوطرفه HDMI: 3 پورت، می توانید دو منبع HDMI را به یک صفحه نمایش HDMI متصل کنید، یا یک منبع HDMI را برای جابجایی بین دو نمایشگر وصل کنید (در هر بار فقط یک مانیتور نمایش داده می شود)
انتقال سریع و پایدار: این سوئیچر HDMI AB نه تنها از انتقال داده با پهنای باند بالا 3.4 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند، بلکه از نمایش پایدار و با کیفیت بالا صدا و تصویر نیز اطمینان می دهد. کابل استاندارد ورودی و خروجی AWG26 HDMI می تواند تا 5 متر برسد
سازگاری گسترده: مناسب برای اکثر دستگاه های دارای رابط HDMI استاندارد. ورودی: کامپیوتر، XBox 360، XBox One، PS3 / PS4، پخش کننده DVD Blu-Ray و غیره. خروجی: تلویزیون های HD-Ready یا Full HD، نمایشگرها، پروژکتورها و غیره
آسان برای استفاده، وصل و پخش: هیچ درایور خارجی مورد نیاز نیست، فقط کافی است دکمه روی جعبه HDMI را فشار دهید تا منبع ورودی یا خروجی تغییر کند. با 2 نشانگر LED، به راحتی می توانید تشخیص دهید که کدام دستگاه HDMI متصل در حال اجرا است.


سوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI


توضیحات سوییچ و اسپلیتر 2 پورت HDMI :

سوئیچ دو جهته HDMI سیگنال HDMI می تواند از طریق این سوئیچ HDMI در هر جهت حرکت کند.سوئیچ HDMI یک دکمه در بالا دارد. با فشار دادن دکمه، می‌توانید یکی از دو دستگاه منبع HDMI (مانند رایانه، Xbox One، PS3) را برای پخش در 1 پروژکتور HDMI یا HDTV، یا برای پخش 1 منبع سیگنال HDMI در یکی از 2 نمایشگر HDMI انتخاب کنید. استفاده آسان وصل و پخش، بدون نیاز به برق و درایور خارجی برای این هاب سوئیچ HDMI، اتصال فقط از طریق کابل های HDMI انجام می شود، فقط چند دقیقه طول می کشد تا آن را به کار ببرید.

نکات:

1. اگر دستگاه منبع HDMI شما (مانند XBox، PS4) از 4K پشتیبانی می کند، لطفاً از کابل HDMI 2.0 برای اتصال دستگاه منبع HDMI 4K و سوئیچ و صفحه نمایش HDMI استفاده کنید، زیرا کابل HDMI 1.4 (یا پایین تر از HDMI 1.4) برای پشتیبانی از وضوح کافی نیست. 4K (4096*2160).

2. اگر کابل HDMI شما کابل HDMI 2.0 نیست، می توانید وضوح دستگاه منبع 4K HDMI خود را روی 1080P (1920*1080) تنظیم کنید تا با مشخصات کابل HDMI مطابقت داشته باشد.

3. وقتی 1 HDMI-Host را به 2 تلویزیون یا نمایشگر HDMI متصل می کنید، جعبه سوئیچ HDMI نمی تواند دو دستگاه نمایشگر را به طور همزمان کار کند.

محدوده وضوح گسترده و سازگاری گسترده

جعبه تقسیم HDMI از انواع فرمت های ویدئویی مانند 3D، 1080p، وضوح 2K x 4K و همچنین صدای HD پشتیبانی می کند. با همه دستگاه‌های مجهز به پورت HDMI مانند رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی، Xbox 360، Xbox One، PS3، PS4، پروژکتورها، گیرنده‌های تلویزیون، تلویزیون‌ها و غیره کار می‌کند.


 سوییچ و اسپلیتر 2طرفه HDMI 


شما میتوانید سوییچ و اسپلیتر 2طرفه HDMI را از فروشگاه دیجیکو تهیه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *