کیبرد

صفحه کلید I-Rocks Pilot K70E دیدگاه خود را بنویسید

صفحه کلید I-Rocks Pilot K70E بازی خازنی :

بسیاری از صفحه کلید های موجود در AnandTech را بررسی کرده ایم وشما می شناسید ، هر دو الکترون (غشایی) و مکانیکیاست . در بازار امروز، بیشترین صفحه کلید مقرون به صرفه بر اساس طرح های غشایی است، در حالی که صفحه کلید پیشرفته تر از استفاده از سوئیچ های مکانیکی است که توسط Cherry ساخته می شوند یا معمولا یک نسخه “کلون” از محصولات خود هستند. به تازگی اما ما تا به حال چیزی نسبتا نادر برای آزمایش در آزمایشگاه های ما – i-Rocks Pilot K70E، یک صفحه کلید با سوئیچ خازنی منحصر به فرد فرستاده شده است.


کیبرد


 

سوئیچ های خازنی چیزی برای این صفحه کلید منحصر به فرد نیستند. در واقع، چندین سال پیش Topre از سوی Topre معرفی شد. مشکل با محصولات مبتنی بر Topre این است که قیمت آنها بیش از حد است، و آنها را در خارج از آنچه که بازار اصلی می تواند آن را بپردازد، خارج کند.

صفحه کلید I-Rocks Pilot K70E که در حال بررسی آن هستیم، دارای سوئیچ های خازنی بدون تماس است که توسط i-Rocks ساخته شده اند. سوئیچ خازنی شرکت تایوان در دو نوع، 45 گرم و 60 گرم در دسترس است، با نمودارهای نیروی حرکتی کمی متفاوت است. قیمت خرده فروشی خلبان K70E نسبتا شیب دار است، در حالی که این صفحه کلید با قیمت 150 دلار در زمان بازبینی بازنگری شده است و قیمت آن به طور قابل توجهی پایین تر از هر کلید با استفاده از سوئیچ های خازنی Topre است.

به زودی صفحه کلید I-Rocks Pilot K70E در فروشگاه دیجیکو عرضه می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *