ضدعفونی کردن تلفن همراه دیدگاه خود را بنویسید

ضدعفونی کردن تلفن همراه:

 coronavirus تمام جها را درگیر خودکرده است عواملی که باعث فراگیری بیشتر این ویروس درجهان شده است تقریبا درتمامی اخبار به آن اشاره شده است اما در مورد تلفن هایی که تمام روز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم ، تلفن شما در میکروب های روزمره پوشانده شده است .این نوع نگرانی باعث شده است که برخی از رسانه ها به مردم توصیه کنند تلفن های خود را تمیز کنند تا انتشار کروناویروس کند شود.

اکنون CDC به شما توصیه می کند که روزانه “سطحی که اغلب لمس می شود” از جمله تلفن ، میز و کیبورد را تمیز و ضد عفونی کنید. اما مگر اینکه موارد شما ممکن است با قطره ای از مخاط یا بزاق از یک فرد آلوده در تماس باشد ، ما فکر نمی کنیم لازم باشد که چندین بار در روز از تمیز کردن وسایل شخصی خود نگران باشید. سطوحی که شما باید نگران آنها باشید ، سطحی است که توسط افراد دیگر لمس می شود.(با مطالعه مقاله ضدعفونی ایمن با نحوه ای ضدعفونی کردن سطوح آشنا شوید.)

کارشناسان هنوز نمی دانند ویروس ایجاد COVID-19 تا چه مدت می تواند بر روی سطوح زنده بماند. در حالی که تجزیه و تحلیل از 22 مطالعه نشان داد که سایر کوید ویروس ها از چند ساعت تا تخمین خارج از 14روز قادر به زندگی در فلز ، شیشه یا پلاستیک هستند ، هیچ دلیلی برای این باور وجود ندارد که با انتقال آن ویروس جدید را منقبض کنید.مهمتر از آن که از داشتن دارایی خود در تمام طول روز اطمینان داشته باشید ، در تعامل با اشیاء که به طور مرتب توسط سایر افراد در پشت سر هم لمس می شود ، احتیاط کنید.

از آنجا که ویروس از طریق چشم ، بینی و دهان وارد بدن می شود ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، شستشوی مکرر و کامل به عنوان بهترین محافظت در برابر عفونت را توصیه می کنند. احتمالاً نباید از ورق ضد باکتریایی که برای پاک کردن همه چیز استفاده می شود ، استفاده کنید. همه وسایل شما نمی توانند رطوبت ، مواد ساینده یا حلال ها را کنترل کنند و در صورت استفاده از پاک کننده ممنوع در دستگاه ، ضمانت شما ممکن است از بین برود.

ضدعفونی کردن تلفن همراه بدون آسیب زدن به آن:

تلفنهای مختلف می توانند پاک کننده های مختلفی را معرفی کنند ، بنابراین با وب سایت سازنده مشورت کنید. در مورد Pixel 3a ، Google توصیه می کند که در صورت لزوم از “صابون خانگی معمولی یا دستمال مرطوب تمیز” استفاده کنید ، و دستمال مرطوب های مبتنی بر الکل محدودیتی را تعیین نمی کند. (ما هنوز این مورد را خودمان آزمایش نکرده ایم.)

تولید کنندگان تلفن همراه ،مختلف قوانین مختلفی درباره مجاز بودن پاک کننده ها دارند. شما باید با پاک کردن مواد ضد عفونی کننده مبتنی بر الکل ، بتوانید قسمت بیرونی و صفحه کلید را پاک کنید. بگذارید آنها کاملاً خشک شوند. (Lenovo پیشنهاد می کند برای تمیز کردن کیبورد از یک پارچه نرم خیس شده با مالش الکل استفاده کنید و مطمئن شوید که مایعات را به هیچ وجهی باز نکنید.) اپل فقط صفحه پشتیبانی خود را به روز کرده است تا بگوید شما می توانید محصولات اپل خود را با 70 درصد دستمال مرطوب الکل ایزوپروپیل الکل یا Clorox پاک کنید. دستمال مرطوب ضد عفونی کننده. ممکن است در نظر بگیرید که برای لپ تاپ خود یک پوشش قابل شستشو در نظر بگیرید تا بتوانید بدون آسیب رساندن به دستگاه آن را ضد عفونی کنید

اگر نگران از بین بردن روکش مقاوم در برابر روغن هستید ، از یک تلفن یا محافظ صفحه استفاده کنید و با پارچه ای نرم و مرطوب شده با کمی مالش الکل یا یک دستمال مرطوب پاک کنید.

هرگز از مواد الیاف کاغذی مانند یک دستمال یا حوله کاغذی استفاده نکنید ، زیرا آنها ساینده تر هستند و می توانند خراش هایی از خود به جا بگذارند.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *