فن خنک کننده لپ تاپ دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تست یک فن خنک کننده لپ تاپ:
طرفداران لپ تاپ جنبه مهمی از خنک کردن کارهای داخلی رایانه شما است. آنها مادربرد و پردازنده را گرم می کنند و هوای گرم را از آنها دور می کنند  دقیقاً مثل یک فن رادیاتور ، هوای گرم را از موتور ماشین دور می کند. گرمای بیش از حد رایانه شما می تواند باعث خرابی و آسیب رسیدن به اجزای مهم داخل شود ، که می تواند به معنای تعمیرات پرهزینه باشد. تست فن لپ تاپ شما به اندازه کافی مهم و آسان است که باید با کمی نظم آن را انجام دهید.

تست فن خنک کننده لب تاب شما به راحتی انجام می شود.در طی مراحل زیر:
گام1:
رایانه خود را روشن کنید. بسته به نوع لپ تاپ ، باید بتوانید بگویید که یک فن خنک کننده در کجا قرار دارد و هوای گرم را بیرون می کشد. گوش خود را تا آن نقطه در بدنه لپ تاپ خود قرار دهید و به یک فن گوش دهید. اگر در حال اجراست ، باید بتوانید آن را بشنوید. اگر نمی توانید آن را بشنوید ، می توانید روش های دیگری را برای آزمایش فن خود امتحان کنید.

گام2:
یک تکه کاغذ را در مقابل خروجی فن قرار دهید. شاید نتوانید فن را بشنوید ، اما می توانید ببینید که آیا یک تکه کاغذ در حال دمیدن است ، حتی اگر فقط کمی باشد. این همچنین تعیین خواهد کرد که آیا فن کار می کند یا خیر

گام3:
برنامه ای مانند BurninTest ، SpeedTest یا Core Temp را بارگیری و اجرا کنید. این برنامه ها بصورت آنلاین رایگان ، پردازنده رایانه شما را به محدودیت های آن سوق می دهند و سرعت و گرمای حاصل از پردازنده را آزمایش می کنند. این استرس را آزمایش می کند که رایانه شما می تواند برطرف کند و همچنین خطاهای ناشی از گرما را تشخیص می دهد. از طریق این نتایج ، می توانید دریابید که فن لپ تاپ شما چقدر کارآمد است ، و بنابراین ، اگر به درستی کار می کند.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *