ماشین های الکتریکی دیدگاه خود را بنویسید

ماشین های الکتریکی:
ماشین های الکتریکی به overNote برسند”آیا EVs به اندازه کافی برای سرنگونی سلطه بر خودروهای بر اساس ICE مجهز شده است؟”

صنعت خودرو در معرض تغییرات اساسی است؛ نوعی است که بر اساس یک مفهوم که یک قرن پیش مورد آزمایش قرار گرفت، باقی مانده است، اما به دلیل شکاف عملکردی مختلف، باقی مانده است. بله، وسایل نقلیه الکتریکی برای جهان جدید نیستند. در واقع، آنها قصد داشتند بخشی از جریان اصلی صنایع خودروسازی (بین سالهای 1820 تا 1935) باشند، اما تا سال 1935 خود را به موتورهای احتراق داخلی (ICE) از دست دادند.

کمبود دسترسی به برق، طبیعت گران قیمت وسایل نقلیه الکتریکی و ورود نسخه Cadillac Touring Edition با استارت الکتریکی (جایگزین دست کراوات) رقابت بین خودروهای ICE و EVS را ناکام گذاشتند. علاوه بر این، پیشرفت مداوم ICE ها با استفاده از بنزین ارزان و فراوان، جای کمی برای سوخت های جایگزین برای به چالش کشیدن وضعیت موجود در صنعت خودرو را به وجود آورد، و به ICE ها کمک کرد تا در طول قرن بیستم سلطه تکنولوژی خود را حفظ کنند.

با این حال، در اواخر دهه 1980، زمانی که اثر گلخانه ای به نقطه نظر رسید، زمانی که جهان شروع به مشاهده اثر بیش از حد وابستگی به وسایل نقلیه مبتنی بر ICE. اگرچه، ICE ها به دلیل نقش قابل توجه خود در ایجاد صنعت خودرو به عنوان یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی قدردانی می کنند، اما آنها مسئولیت نقش خود را در بحران آب و هوایی را نیز بر عهده دارند.



صنعت خودرو به تنهایی بیش از 15 درصد از انتشار گازهای گلخانهای را هر ساله در اختیار دارد
برای بیش از دو دهه در حال حاضر صنعت خودرو تحت نظارت دقیق تنها برای اثرات کربن بیش از حد خود را نگه داشته است، که در آن صنعت با مقررات سختگیرانه و همچنین دستورالعمل های دولت های فدرال به تنظیم راندمان انتشار آن است. انقلاب سبک وزن یک برنامه است که کل صنعت خودرو را تغییر داده است، اما، به عنوان یک راه حل جزئی، این ابتکار ظاهرا در برابر مشکل غول پیکر پدیده کربن بیش از حد است که سالها در طول سال قرن بیستم

علاوه بر این، وابستگی بیش از حد به نفت خام، صنعت نفت را به مرحله هشداردهنده تبدیل کرده است و طبق آمار موجود، انتظار می رود که جهان در بیشتر از 60 سال آینده نفت را از بین ببرد. این خطر پیشبینی شده همراه با تعهدات سختگیرانه محیطی، ذینفعان را از آینده فناوری ICE در صنعت خودرو گیج کرده و نگران کرده است.

وسایل نقلیه الکتریکی :
تسلط وسایل نقلیه ICE در سال های آتی ممکن است ادامه یابد، اما آینده ی نامطمئن قطعا شکاف تکنولوژی برای خودروسازان را شکل داده است. با توجه به این تغییر، صنعت خودرو سازی از سال 2013 تاکنون بیش از 150 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است تا راه حل های جایگزین امیدوار کننده را برای بازار به ارمغان بیاورد، در حالیکه وسایل نقلیه الکتریکی به تکنولوژی انتخابی تبدیل شده اند.

ضرورت دگرسانی صنعت خودروسازی، خودروهای الکتریکی را مجددا به مرحله مرکزی منتقل می کند و این روند تکنولوژی سبز را تسریع می بخشد. تولید کنندگان و همچنین دولت های فدرال کشورهای مختلف در سراسر جهان اهداف بلندپروازانه ای را برای خود تعیین کرده اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که در ده سال آینده، وسایل الکتریکی امیدوارکننده نه تنها بر میزان پذیرش در کشورهای خاص غلبه خواهند کرد، بلکه تصویب راه حل های دیجیتال را نیز تشویق خواهند کرد تا فرصت های جدیدی را برای صنعت حمل و نقل به ارمغان آورند.

EVs پیشرفت در سال گذشته و سهامداران تعهدات قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به پذیرش EVs در سراسر جهان، دوران تمام الکتریکی برای صنعت خودرو به نظر می رسد نزدیک تر از انتظار می رود.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *