محافظ برق دیدگاه خود را بنویسید

یک محافظ ولتاژ که از محافظت کامل برخوردار باشد و دارای ورودی برای تلفن ، کابل ، الکترونیک ، سوئیچ ، کامپیوتر و همچنین چراغ و تجهیزات آشپزخانه باشد و آنچه را که باید محافظت کنید تعیین کنید و سپس در مورد نوع محافظ ولتاژ ساده یا نسخه پیشرفته تصمیم بگیرید. امروزه بسیاری از خانه ها با سیستم های محافظ در برابر نوسانات برق ساخته شده اند.

8 نکته در مورد نحوه انتخاب محافظ نوسانات برق باید بدانید:
خانه ها و دفاتر کار می توانند در عرض چند ثانیه بر اثر افزایش برق یا نوسانات تخریب شوند. لوازم الکترونیکی ظریف و ماشین آلات ارزشمند اگر از آنها در برابر آسیب محافظت نکنید ، می توانند وسایل را از بین ببرد به گفته متخصصان ، محافظت از محل کار ، اسباب بازی ها ، اتاق بازی و تجهیزات الکترونیکی در برابر ولتاژ و جهش برق با نصب یک محافظ ولتاژ منطقی است.

در اینجا چند دیدگاه در مورد مواردی که باید در محافظ ولتاژ بدانید:

  1. به دنبال یک محافظ ولتاژ با درجه UL پایین تر باشید. همیشه ولتاژهای بستن را مقایسه کنید و بررسی کنید آیا رتبه بندی نتایج 500amp را منعکس می کند.
  2. سرمایه گذاری در یک محافظ نوسانات برق که از هر سه خط محافظت می کند ؛ گرم ، خنثی و زمینی
  3. بپرسید که آیا محافظ ولتاژ دارای قطع کننده مدار است ، جریان متناوب در هنگام بارگیری بیش از حد ، جریان برق را متوقف می کند. مشکلات اضافه بار از موج یا خوشه متفاوت
  1. حداکثر محافظت را بخواهید و بر یک محافظ در برابر فشار که دارای چراغ نشانگر زمین است اصرار کنید.
  2. دریابید که زمان پاسخگویی دستگاه چقدر است. رتبه بندی پاسخ نشان می دهد که سرعت محافظت در برابر افزایش سرعت واکنش نشان می دهد. محافظی انتخاب کنید که زمان پاسخگویی سریع داشته باشد.
  3. یک محافظ برق ایده آل باید تمام برق ورودی ها را خاموش کند در حالی که شرایط از کنترل آن خارج است.
  4. محافظ نوسانات برق را انتخاب کنید که دارای محافظت از خط هم محور باشد و دارای جک ماهواره ای دیجیتال مخصوص طراحی شده باشد.
  5. بسیاری از محافظ های ولتاژ دارای زنگ هشدار هستند که برای هشدار عدم کارکرد آن زنگ می زند و باید تعویض یا تعمیر شوند.

بهترین محافظ برق را که به صورت آنلاین از فروشگاه دیجیکو در دسترس است دریافت کنید و از آرامش و سلامت روان خود محافظت کنید. قبل از خرید محافظ ولتاژ ، ضمانت ها ، الزامات سرویس ، سازگاری و ویژگی ها را بررسی کنید.

در ادامه به معرفی چند نمونه از محافظ برق که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است می پردازیم که شما میتوانید برروی کلیک بر روی هرکدام از این محافظ های برق اطلاعات بیشتر کسب کنید :

محافظ برق 7 خانه سیم 1.3 متری امگا

محافظ برق امگا کامپیوتر استاندارد

محافظ و تبدیل برق 3 به 2 هادرون مدل A10

محافظ هوشمند هادرون مدل P102

شما میتوانید با کلیک بر روی کلمه محافظ برق از تنوع بیشتر این نوع کالا، بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *