نحوه کابل کشی اترنت دیدگاه خود را بنویسید

نحوه کابل کشی اترنت:
از کابل های اترنت برای اتصال دو یا چند رایانه به یکدیگر در یک شبکه سیمی استفاده می شود. در حالی که این کابل ها در طول های مختلف در دسترس هستند ، ممکن است موقعیت هایی ایجاد شود که کابل های اترنت که در دست دارید به اندازه کافی طولانی برای اتصال رایانه های شما نیست. در صورت بروز این اتفاق ، می توان دو کابل را برای ایجاد یک کابل اترنت طولانی تر بدون ترس از از دست دادن اطلاعات ، به هم متصل کرد. زمان اتصال باید چند دقیقه طول بکشد ، پس از آن کابل جدید باید داده ها را به راحتی در شبکه منتقل کند ، همانند هر کدام از کابل هایی که قبلاً ساخته شده بود.(برای آشنایی بیشتر با اترنت مقاله را مطالعه کنید.)

برای ایجاد کابل طولانی تر ، می توان دو یا چند بخش از کابل اترنت را به هم ریخت.
گام1:
از برش سیم خود برای بریدن دو کابل که در هم می چسبانید استفاده کنید و هر کابل را حداقل 1 تا 2 اینچ طولانی تر از حد مورد نیاز خود قرار دهید.

گام2:
عایق بیرونی هر قطعه کابل اترنت 3/4 اینچ را از انتهایی که قبلاً قطع کرده اید برش بزنید ، مطمئن شوید که به سیم های موجود در داخل برش نخورید. این قسمت از عایق را برداشته و سیمها را نمایان کنید

گام3:
انتهای سیمهای جداگانه را ببندید و تقریباً نیم اینچ از هر کدام را در معرض دید خود قرار دهید. جفت های بافته را فقط به همان اندازه که برای نوار کردن سیم ها لازم دارید ، حل کنید.

گام4:
سیم ها را از یک بخش کابل در اطراف سیم های مربوطه از طرف دیگر باد کنید ، مطمئن شوید که هنگام انجام این کار با رنگ های عایق روی هر سیم مطابقت دارید. هنگام انجام کار ، نوار الکتریکی را در اطراف هر سیم شکاف پیچیده کنید.

گام5:
نوار الکتریکی اضافی را در اطراف سیم های در معرض بسته بپوشانید ، و بخشی از آنها را که عایق کابل اترنت نیست پوشانده شود. پس از پوشاندن ، کابل اترنت برای استفاده آماده است.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *