نصب تبدیل پلی استیشن 2 به HDMI 3

تبدیل پلی استیشن به HDMI و یا تبدیل PS2 به HDMI تحول بزرگ برای به نمایش گذاشتن تصویری جذاب تر برای کنسول های قدیمی تر میباشد . بوسیله تبدیل PS2 به HDMI میتوانید تصاویر کنسول قدیمی پلی استیشن را بر روی تلویزیون و یا مانیتور با پورت HDMI به نمایش گذاشت وزن تبدیل PS2 به HDMI  شصت گرم میباشد . تبدیل PS2 به HDMI توسط پورت مینی USB به پورت USB برای تامین برق 5 ولت متصل میگردد و همچنین پورت AUX در کنار پورت تصویر HDMI برای انتقال صوت دارد . رزولوشن ورودی تصویر این تبدیل برابر با  480i-480p-576i میباشد . ابعاد تبدیل PS2 به HDMI  نیز 135*78*22 MM میباشد.

تبدیل PS2 به HDMI به مبدل صوتی HDMI از ویدئو و صدا با فرمت HDMI کامل دیجیتال پشتیبانی می کند ، از اتصال مانیتور HDTV یا HDMI ، پروژکتور و غیره پشتیبانی می کندو نیازی به نصب درایور نیست. پورت USB PS2 منبع تغذیه 5 ولت را فراهم می کند ونیازی به آداپتور خارجی ندارد. پشتیبانی از تمام حالت های نمایش PS2: 480I ، 576I 、 480P. فناوری BYPASS. انتقال ویدئو و صدا به صورت همزمان انجام می پذیرد اندازه تبدیل پلی استیشن به HDMI و یا تبدیل PS2 به HDMI جمع و جوراست وحمل آن بسیار آسان است . کاملاً از بازی های PS2 که بدون هیچ تأخیری آزمایش شده اند پشتیبانی میکند.

لطفا توجه داشته باشید: فقط از خروجی HDMI پشتیبانی میکند، از تبدیل به سیگنال DVI پشتیبانی نمی کند. HDMI تلویزیون باید از 480i / P @ 60HZ ، 576i پشتیبانی کند. بخشی از تلویزیون سامسونگ ممکن است تصویر را نشان ندهد ، مخصوصاً تلویزیون سامسونگ که 50 هرتز است. قبل از استفاده ، باید PS2 را روی خروجی Y Pb Pr \ Y Cb Cr تنظیم کنید ، در غیر اینصورت مشاهده خواهید کرد.

نحوه اتصال پس از تنظیم تبدیل پلی استیشن 2 به HDMI :

گام 1 :

PS2 را به آداپتور ما متصل کنید و کابل USB را برای برق رسانی متصل کنید.

گام 2:

کابل HDMI را به آداپتور و دستگاه نمایشگر متصل کنید.(شما میتوانید کابل HDMI مناسب را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

گام 3:

سیگنال ورودی دستگاه نمایش را به “HDMI” تنظیم کنید( از زمان بازی خود لذت ببرید)

البته شما میتوانید با مشاهده ویدئو زیر با تبدیل پلی استیشن 2 به HDMI مدل G300 PS2 TO HDMI بیشتر آشنا شوید:

تبدیل پلی استیشن 2 به HDMI مدل G300 PS2 TO HDMI اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

3 دیدگاه

  1. سلام وخسته نباشید
    مقاله تان خوب بود همیشه نحوه ای نصب ها را آموزش بدید
    ممنون

  2. به درد نمیخوره پولو دور نریزید

    محمود بی آزار
  3. با تمام چیزای که گفتید انجام دادم تصویر نمیاد

    محمود بی آزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *