پایه مانیتور ProBASE 2

پایه مانیتور ProBASE :

این پایه مانیتور با دو درگاه USB شارژ سریع و طراحی بسیار ظریف ، به شما کمک می کند تا در حالی که دستگاه های خود را شارژ می کنید ، فضای میز گرانبها را آزاد کنید.
برای درک اهمیت یک میز تمیز و مرتب ، لازم نیست تجهیزات مختلف داشته باشید. این که آیا شما روی یک ارائه کار می کنید یا به سادگی از طریق آن دریای ایمیل می خواهید ، داشتن یک میز تمیز و منظم ، کلید موفقیت است.

این پایه مانیتور ProBASE X آلومینیوم با درگاه سریع شارژ به شما امکان می دهد تا نظافت و میز کار دفتر را به سطح بعدی برسانید این پایه مانیتور با داشتن دو درگاه USB شارژ سریع و طراحی بسیار زیبا ، به شما کمک می کند تا در حالی که دستگاه های خود را به سبک شارژ می کنید ، فضای میز گرانبها را آزاد کنید.

شما قادر خواهید بود همه چیز را از تلفن هوشمند خود گرفته تا دوربین های خود و سایر دستگاه های USB تا 4 برابر سریعتر از حد معمول شارژ کنید ، مانیتور خود را بالاتر ببرید تا وضعیت شما و زاویه دید بهتر شود و به لطف یک رابط شبکه فوری به لپ تاپ خود اضافه کنید. اتصال اترنت با سرعت بسیار سریع گیگابیت.

این پایه  مانیتور ProBASE همچنین به رنگ سیاه موجود است و به شما امکان می دهد همه چیز را از FlashDrives و HDD های خارجی به کارتهای حافظه و فراتر از آن به سرعت و به راحتی متصل کنید.

میز خود را در حالی که دستگاه های خود را تا 4 برابر سریعتر شارژ کرده اید با ایستاده مانیتور آلومینیوم ProBASE X با درگاه شارژ سریع معمول خود برای مدت زمان محدود شارژ کنید.

با مشاهده ویدئو زیر با پایه مانیتور ProBASE بیشتر آشنا شوید:


 

 


 

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

2 دیدگاه

  1. سلام آیا این پایه مانیتورProBASE موجوداست وتوفروشگاهتون داری؟

    1. سلام . تا دو هفته اینده موجود خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *