کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI 1

کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI:

کابل تبدیل USB3.0 به VGA/HDMI  مناسب نوت بوک ویا کامپیوتر هایی هستن که پورت VGAو یا HDMI انها دچار مشکل شده است. و یا میخواهید از نوت بوک و یا سیستم خود تصویر مجزا بگیرید میتوانید از تبدیل USB3.0 به VGA/HDMI استفاده کنید. به تبدیل USB3.0 به VGA/HDMI نیز کارت گرافیک اکسترنال میگویند. از اینرو رزولوشن انتقال تصویر از USB3.0 به VGA 800*600  ودر حالت USB3.0  به HDMI نیز 1920*1080 میباشد. این تبدیل بدون درایور و به صورت Plug-and-Play نصب خواهد شد. تصویری که از این تبدیل مشاهده میکنید بدون باگ و تاخیر زمانی و با سرعت 5 گیگ بر ثانیه منتقل میشود.آداپتور USB به HDMI VGA ، avedio لینک USB3.0 به مبدل آداپتور VGA HDMI پشتیبانی HDMI VGA Sync Output 1080p سازگار با ویندوز 7/8 / 8.1 / 10 نمایشگر است.


جزئیات کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI:
USB3.0 به HDMI و آداپتور VGA – این مبدل USB3.0 به HDMI VGA از پسوند و یا انعکاس همزمان ایستگاه کاری شما پشتیبانی می کند و در هر دو نمایشگر تصویر یکسانی را نمایش می دهد. توجه: حالت گسترش ، در حالی که VGA و HDMI همزمان کار می کنند ، دو نمایشگر فقط محتوای یکسانی را نشان می دهند.
5 GBPS SUPER SPEED :

استفاده از پهنای باند بالا (5Gbps) مبتنی بر رابط USB 3.0 که 10 برابر سریعتر از USB 2.0 است. سازگار با USB 2.0 پشتیبانی از دستگاه های داغ (فقط رابط USB3.0 می تواند به رزولوشن 1920×1080 برسد ، اگر پورت USB2.0 باشید ، می تواند 800 600 600p باشد)
سبک وزن و قابل حمل :

حمل این آداپتور USB3.0 به HDMI VGA در یک سفر کاری در کیف لپ تاپ شما آسان است. می توانید صفحه کامپیوتر را به یک صفحه بزرگ گسترش دهید ، برای ارائه با پروژکتور ، موارد تکثیر (آینه کاری) را تنظیم کنید و غیره. برای جلسات و سرگرمی های خانوادگی بسیار مناسب است.
سیستم سازگاری :

این آداپتور مبدل USB 3.0 به HDMI VGA با رایانه ، رایانه ، دسکتاپ ، لپ تاپ ، اولترابوک ، نوت بوک با سیستم عامل ویندوز سازگار است. فقط از ویندوز 10 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 8 ، ویندوز 7 پشتیبانی کنید. توجه: از Mac OS ، Linux ، Chrome OS ، Windows 10 Pro پشتیبانی نمی کنید.
نصب آسان :

درایور داخلی ، برای اولین بار در مبدل USB 3.0 به HDMI و VGA ، هنگام اتصال به کامپیوتر ، درایور را به طور خودکار ارتقا می دهد. (در هنگام راه اندازی مجدد رایانه ، آداپتور را بردارید)

کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI

توضیحات محصول :

آداپتور USB3.0 به HDMI و VGA :
آداپتور usb به hdmi ،این مبدل USB3.0 به HDMI VGA از پسوند و یا آینه کاری ایستگاه کاری شما به صورت همزمان پشتیبانی می کند و در هر دو نمایشگر تصویر یکسانی را نمایش می دهد. · لطفا توجه داشته باشید که تصویر دو نمایشگر خارجی یکسان خواهد بود.
پشتیبانی از مدل آینه و گسترش پلاگین و بازی ، آسان برای استفاده. پورت HDMI و VGA همزمان کار می کنند. هنگام کار از خانه فضای کار بیشتری را گسترش دهید.
این آداپتور USB3.0 به HDMI VGA به راحتی می توانید در یک سفر کاری در کیف لپ تاپ خود حمل کنید. می توانید صفحه رایانه را به یک صفحه بزرگ گسترش دهید ، برای ارائه با پروژکتور ، موارد تکثیر (آینه کاری) را تنظیم کنید و غیره. برای جلسات و سرگرمی های خانوادگی بسیار مناسب است.
درایور داخلی ، هنگام اتصال به رایانه ، به طور خودکار یک راننده را ارتقا می دهد.

پشتیبانی از آینه و گسترش حالت دوگانه:

  1. خروجی دوگانه: این آداپتور می تواند تا 2 صفحه همزمان را گسترش دهد.
  2. مقیاس های خروجی HDMI تا 1920 x 1080 @ 60Hz. این برنامه از همه دستگاه های نمایش فیلم رابط HDMI / VGA پشتیبانی می کند.

نکات کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI :

  1. تأیید کنید که سیستم رایانه / لپ تاپ شما Windows7 / 8/10 است ، برای سیستم های دیگر (لینوکس ، سیستم عامل Chrome) کار نمی کند.
  2. در صورت شل بودن یا نبودن پورت usb خود را بررسی کنید و پورت دیگری را برای امتحان تغییر دهید.
  3. اگر متوجه شدید که نمی تواند تصاویر با کیفیت بالا را روی مانیتور شما تبدیل کند ، لطفا بررسی کنید آداپتور را روی پورت USB3.0 کامپیوتر خود وصل کرده اید یا خیر
  4. اگر رایانه / لپ تاپ شما فقط دارای پورت USB 2.0 است ، این آداپتور را خریداری نکنید. همچنین پورت USB 2.0 نیز کار می کند اما برای درگاه USB 2.0 حداکثر رزولوشن فقط از 800 * 600 پشتیبانی می کند.
  5. هر دو خروجی HDMI و VGA از VIDEO برای نظارت / HDTV پشتیبانی می کند. HDMI از خروجی AUDIO نیز پشتیبانی می کند ، اما VGA این قابلیت را ندارد.
  6. اگر همه موارد بالا را امتحان کردید ، هنوز هم نمی توانید جواب دهید ، لطفاً کمک بخواهید.

اگر می خواهید از دو نمایشگر نمایشگر مارک مختلف استفاده کنید ، لطفاً مراحل را دنبال کنید

  • یک HDMI ثانویه اضافه کنید و دسکتاپ خود را بدون جدا کردن رایانه برای نصب کارت گرافیک جدید ، گسترش دهید. ابتدا پورت HDMI را وصل کنید. پورت USB را وصل کنید مگر اینکه صفحه نمایش عادی به نظر برسد.
  • سرانجام VGA را به برق متصل کنید. بعد از آماده شدن همه چیز ، 5-10 ثانیه طول می کشد تا از رایانه خود به مانیتور خارجی به طور خودکار متصل شوید.
usb 3 to hdmi adapter

سازگاری سیستم :

  • این آداپتور مبدل USB 3.0 به HDMI VGA با رایانه ، رایانه ، دسک تاپ ، لپ تاپ ، اولترابوک ، نوت بوک با سیستم عامل ویندوز سازگار است.
  • فقط از ویندوز 10 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 8 ، ویندوز 7 پشتیبانی کنید.
  • توجه: از سیستم عامل Mac ، Linux ، Chrome OS ، Windows 10 Pro پشتیبانی نمی کنید.
usb to hdmi adapter for mac

سرعت فوق العاده 5 گیگابیت بر ثانیه :

  • استفاده از سرعت فوق العاده پهنای باند (5Gbps) مبتنی بر رابط USB 3.0 که 10 برابر سریعتر از USB 2.0 است.
  • سازگار با USB 2.0 پشتیبانی از دستگاه های داغ (فقط رابط USB3.0 می تواند به رزولوشن 1920×1080 برسد ، اگر پورت USB2.0 باشید ، می تواند 800 600 600p باشد)
  • این سرعت به قدری سریع است که یک فیلم با کیفیت بالا را در عرض چند ثانیه منتقل کنید
usb to vga adapter

کابل تبدیل USB3.0 به VGA و HDMI اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

1 دیدگاه

  1. من این مبدل رو در تهران تهیه کردم، بد نیست کار راه بندازه، ولی واقعا لگ و تاخیر و کند شدن سیستم رو حتی با نصب درایور احساس میکنید و ابدا مثل حالتی نمیشه که مستقیم به اچ دی ام ای دستگاه وصل کردید.

    حامد امانی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *