کابل میکرو USB سرکج 30 سانتی دیدگاه خود را بنویسید

کابل میکرو USB سرکج 30 سانتی با زاویه 90 درجه :

برای شارژ کردن موبایل انرویدی توسط پاور بانک میتوانید از این مدل کابل میکرو با زاویه 90 درجه استفاده کنید. سر کج بودن سوکت میکرو USB میتواند از قطع و وصل شدن زود هنگام جلوگیری به عمل اورد. توجه کنید کابل میکرو USB پیشنهادی دیجیکو دارای دو مدل با زاویه 90 درجه میباشد که مطابق با عکس و گزینه میتوانید تهیه نمایید.

کابل میکرو USB سرکج


نوع اتصال USB :
دستگاه های سازگار رایانه شخصی ، رایانه لوحی ، دوربین دیجیتال ، رایانه ، تبلت ، GPS ، PDA ، تلفن هوشمند

درباره کابل میکرو USB سرکج 30 سانتی با زاویه 90 درجه :
رابط USB Micro B با زاویه راست ، اتصالات را در مکان های سخت قابل دسترسی فراهم می کند وپشتیبانی از سرعت انتقال داده با سرعت بالا تا 480 مگابیت در ثانیه است.هنگام شارژ دستگاه Micro USB خود ، داده را انتقال داده ، به دستگاههای مختلف USB متصل شوید و نیرو را تأمین کنید.
اتصال با کیفیت بالا :
کابل USBHAUB1RA 1 فوت USB-A به Micro-B ارتباطی با کیفیت بالا بین دستگاه های تلفن همراه USB 2.0 مجهز به Micro USB (مانند تلفن های هوشمند BlackBerry یا مبتنی بر Android ، دوربین های دیجیتال ، PDA ، دستگاه های رایانه لوحی و سیستم های GPS) فراهم می کند. و غیره) و یک کامپیوتر با قابلیت USB برای کارهای روزمره مانند همگام سازی داده ها ، انتقال فایل و شارژ

قابلیت اطمینان :
این کابل Micro-B USB-A به Angle Right Angle با حداکثر دوام طراحی و ساخته شده است.

برنامه های کاربردی:
دستگاه های USB Micro-B خود را با کابل خارج از شارژ یا همگام سازی کنید

  • انتقال داده ها ، اتصال به دستگاه های مختلف USB و تأمین برق هنگام شارژ دستگاه Micro USB خود ، بدون اینکه کابل مانع از آن شود.

توضیحات محصول :
اندازه: 1 فوت / 30 سانتی متر | سبک: زاویه راست
کابل 1 فوت USB-A به Micro-B UUSBHAUB1RA ارتباطی با کیفیت بالا بین دستگاه های همراه USB 2.0 مجهز به Micro USB (مانند تلفن های هوشمند BlackBerry® یا مبتنی بر Android ، دوربین های دیجیتال ، PDA ، دستگاه های رایانه لوحی و سیستم های GPS) فراهم می کند و غیره) و یک کامپیوتر با قابلیت USB برای کارهای روزمره مانند همگام سازی داده ها ، انتقال فایل و شارژ کردن. رابط Micro USB دارای زاویه راست ، کابل را به گونه ای قرار می دهد که به شما امکان می دهد حتی در هنگام شارژ به راحتی به دستگاه دیجیتال تلفن همراه خود در دو حالت عمودی و افقی دسترسی پیدا کنید. این کابل با کیفیت بالا USB-A به زاویه راست Micro-B برای حداکثر دوام طراحی و ساخته شده است و توسط ضمانت مادام العمر StarTech.com پشتیبانی می شود. بعنوان یک گزینه دیگر ، StarTech.com همچنین یک کابل USB A به Left Angle Micro B (UUSBHAUB1LA) را ارائه می دهد که همان راحتی این کابل را دارد اما به شما امکان می دهد از جهت مخالف به دستگاه های Micro-B USB خود متصل شوید.

اطلاعات محصول :
اندازه: 1 فوت / 30 سانتی متر | سبک: زاویه راست

کابل میکرو USB سرکج 30 سانتی با زاویه 90 درجه اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *