کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی دیدگاه خود را بنویسید

کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی :
اجازه انتقال آسان از طریق کابل کشی استاندارد Cat-5 مقیاس پذیری چند گیگابایتی و افزایش زمان مصرف از طریق ویژگی های پیشرفته سرور را فراهم می کند فناوری SingleDriver اینتل مجموعه مشترک درایورهای گیگابیتی اترنت را فراهم می کنددوبلکس کامل ویژگی های اینتل PROSet II ابزار و مذاکره خودکار شامل براکت با مشخصات کم برای سرورهای نصب شده در رک با تراکم بالااست.
مقایسه با موارد مشابه
توضیحات محصول:
عمق : 6.0

ارتفاع : 1.2

عرض: 8.6

اطلاعات عمومی: سازنده اینتل شماره قطعه: PWLA8492MT نام تجاری: Intel خط تولید: PRO / 1000 سری محصولات: 82546 نام محصول: PRO / 1000 MT

دارای دو پورت سرور اطلاعات بازاریابی آداپتوراست و از فضای ارزشمند اسلات PCI در سرورها صرفه جویی کنید ، تنگناهای سرور را برطرف کرده و با آداپتور Intel PRO / 1000 MT Dual Port Server ، شبکه های موجود دسته 5 را به Gigabit Ethernet منتقل کنید. آداپتور سرور Intel PRO / 1000 MT Dual Port Adapter دارای عملکرد انعطاف پذیر و مذاکره کننده اتوماتیک با عملکرد 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه برای مقیاس بندی خودکار شبکه های در حال رشد طراحی شده است. با دستیابی به قابلیت مقیاس پذیری چند گیگابایتی ، عملکرد سرور را بیشتر با هم متصل کنید یا با سایر آداپتورهای سرور PRO PRO اینتل استفاده کنید. یک فاکتور شکل جمع و جور و براکت قابل تعویض اجازه می دهد تا این آداپتور گیگابیتی دو پورت حتی در سرورهای 1U و 2U با رکاب بالا نصب شود. اینتل PRO / 1000 MT آداپتور سرور دو پورت است.(شما میتوانید کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

نوع محصول:

رابط های کارت اترنت گیگابیتی است و رابط میزبان PCI-Xاست ودارای تعداد درگاه ها 2است و رابط یا پورت 2 x RJ-45 می باشد شبکه ارتباطات فن آوری شبکه 10/100 / 1000Base-T است

مشخصات فیزیکی :

ارتفاع کارت بسیار کم است و ارتفاع داخلی: 4.7 عرض: 6.6 ضخامت: 2.5 وزن (تقریبی): 1.00 پوندمی باشد.

پشتیبانی کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی :
آداپتور سرور دو پورت PRO / 1000 MT اینتل از استاندارد شبکه Gigabit Ethernet با سازگاری کامل IEEE 802.3ab پشتیبانی می کند. با گسترش بیشتر گزینه های استقرار ، آداپتور از اکثر NOS ها پشتیبانی می کند. فناوری نوآورانه اینتل SingleDriver مجموعه درایورهای مشترک گیگابیت اترنت را فراهم می کند ، در حالی که سازگاری عقب مانده محصول با آداپتورهای شبکه Intel PRO / 1000 نسل گذشته هزینه پشتیبانی شما را کاهش می دهد و نصب و نگهداری آن را ساده می کند.

این کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی انعطاف پذیر و خودکار سنج در انواع مختلف گذرگاه ها از جمله گذرگاه های 64 یا 32 بیتی PCI-X 1.0 یا PCI 2.2 کار می کند. این برنامه شامل پشتیبانی از راه دور (WfM ، RIS ، SNMP / DMI) و همچنین کنترلر 82546 گیگابایتی اینتل با Interrupt Moderation است که عملکرد بالا ، قابلیت اطمینان و مصرف کم انرژی را تضمین می کند.

تشخیص پیشرفته کابل آداپتور مشکلات شبکه (میزان خطا ، طول کابل) را به صورت پویا آزمایش و گزارش می کند و به طور خودکار مشکلات کابل را جبران می کند (عبور از کابل ، پین اوت / قطب اشتباه). و سازگاری با ویژگی بارگیری زیاد بارگذاری / TCP بارگیری تقسیم بندی مایکروسافت ویندوز سرور 2003 ، 2000 و XP به این معنی است که با استفاده از پردازنده پایین از عملکرد سرعت سیم لذت خواهید برد.

یک سرور پیشرفته و تازه توسعه یافته دارای نرم افزار ANS Intel است که با ایجاد تعادل بین ترافیک شبکه در چندین اتصال سرور ، با افزایشی ، ارتباطات تیمی و پهنای باند مقیاس را افزایش می دهد. سازگاری آزمون تحمل خطای سوئیچ و تست سوئیچ تست و حفظ زمان کار. سازگاری با Fast Ethernet هزینه های آموزش را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تا به سرعت راه اندازی کنید. در شبکه های کابلی دسته 5 بدون جایگزینی پر هزینه کابل ، سرعت گیگابیت دریافت خواهید کرد.

سرانجام ، عملکرد سنجش خودکار ، پیکربندی خودکار 10/100/1000 مگابیت در ثانیه آداپتور ، امکان انتقال به شبکه های سریعتر را به راحتی و با هزینه کم فراهم می کند. آداپتور هنگامی که شبکه قادر به پشتیبانی از سرعت بیشتری باشد به طور خودکار حس می شود

کارت شبکه اینتل 2 پورت گیگابیتی دارای ارتفاع کامل و کم نمای ، دارای براکت های پیچ دار برای قرارگیری آسان است. برای نصب در سرورهای 1U و 2U با تراکم بالا با PCI کم نمایه ، می توان براکت تمام قد را به راحتی عوض کرد و با یک براکت کوتاه و با مشخصات پایین جایگزین کرد (هر دو براکت ارائه می شود).

مقالات به روز را در فروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *