کپچر اکسترنال HDMI به همراه صدا دیدگاه خود را بنویسید

کپچر اکسترنال HDMI به همراه صدا:

کارت کپچر که با نام هایی مانند ویدیو کپچر ، کپچر کارت یا Video Capture Card  به سخت افزاری گفته می شود که به کامپیوتر شخصی (PC)یا لپتاپ متصل شده و به وسیله آنها می توانید سیگنال ویدیویی خروجی از دستگاه پخش مانند.دستگاه پخش VHS ، دوربین فیلمبرداری ، دستگاه پخش DVD یا Blue-ray ،کنسول.بازی و … را به فرمت دیجیتال تبدیل کنید. این سخت افزار در مدل های مختلف با کارایی ها و ورودی-خروجی های مختلف تولید می شود.از این سخت افزار علاوه بر تبدیل فیلمها و تصاویر ویدیویی،.برای پردازش تصاویر دستگاه های پزشکی ، صنعتی ، رباتیک و … هم استفاده می شود. همچنین یکی از مصارف پرکاربرد امروزی این سخت افزار، استفاده برای پخش تصاویر تحت شبکه.یا همان ویدئو استریمینگ و لایو استریم می باشد.

کارت ضبط ویدئو با صدا ، پخش زنده فیلمبرداری HDMI 4K جریان ضبط دستگاه ضبط با ورودی میکروفون و خروجی صدای استریو برای دستیابی کامل HD 1080P 60FPS است.Quality کیفیت HD 1080P 60fps】 با استفاده از فناوری پر سرعت USB 2.0 ، پشتیبانی از ضبط و انتقال سیگنال ویدیویی 1080P 60FPS HDMI به رایانه و تلفن همراه خود. پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ورودی 4K. بسیار مناسب برای پخش زنده جریان بازی / ویدئو
با یک حلقه خروجی HDMI دارای پورت خروجی HDMI است ، از حلقه محلی HDMI پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید هنگام تماشای فیلم یا بازی روی مانیتور HDMI از طریق این ضبط USB2.0 فیلم بگیرید.

توضیحات محصول :
ضبط ویدئو می تواند هم فیلم HDMI و هم صدا HDMI را ضبط کند و سیگنال های صوتی و تصویری را برای پیش نمایش و ذخیره سازی به رایانه ها و تلفن های هوشمند ارسال کند. مناسب برای کسب کیفیت بالا ، ضبط آموزش ، تصویربرداری پزشکی و غیره

ویژگی:
-HDMI Game Capture Card ، می توانید بازی را راحت تر ضبط کنید. صدای خود را از طریق میکروفون به بازی اضافه کنید. و آن را در سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به بازیکنان بیشتری اجازه دهید شما را بشناسند.
بدون نیاز به نصب درایور ، می توانید از هر نرم افزار شخص ثالث برای ضبط یا پخش بازی HD یا منبع ویدیوی HD دیگر استفاده کنید.
-پشتیبانی از 1080P 60P HDMI ورودی / خروجی. این می تواند برای کنفرانس ویدیویی ، مجموعه بازی ها ، سناریوی آموزش چند رسانه ای و غیره استفاده شود ، از عملکرد و سازگاری بالاتری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار است.

  • پشتیبانی از حلقه HDMI ؛
  • پشتیبانی از ورودی صوتی میکروفون ، خروجی 3.5 استریو
  • پشتیبانی از میکروفون صوتی و صوتی HDMI ضبط superimpose
  • پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ورودی 4K ؛
  • پشتیبانی از حداکثر رزولوشن 1080P خروجی ؛
  • پشتیبانی از کابل استاندارد AWG26 HDMI: ورودی تا 15 متر ، (با رزولوشن 1080P و کمتر) ؛
  • از بیشتر نرم افزارهای خرید مانند VLC 、 OBS 、 Amcap و غیره پشتیبانی کنید.
  • از Windows 、 Android و MacOS پشتیبانی کنید.
  • مطابق با استاندارد USB Video و UVC ؛
  • مطابق با استاندارد USB Audio UAC ؛
  • جمع و جور و قابل حمل.

مشخصات فنی:
وضوح HDMI: حداکثر ورودی می تواند 4K باشد
قالب فیلم پشتیبانی: 8/10 / 12bit رنگ عمیق
قالب خروجی فیلم: YUV JPEG
وضوح خروجی فیلم: حداکثر خروجی می تواند 1080P باشد
قالب صوتی پشتیبانی: L-PCM
فاصله کابل ورودی: m15m ، کابل استاندارد AWG26 HDMI
حداکثر جریان کار: 0.7A / 5VDC
محدوده دما: (-10 تا + 55 ℃)
ابعاد (L x W x H): 59x56x19 (میلی متر)
وزن: 56 گرم

بسته بندی شامل:
1 عدد کارت ضبط فیلم
1 عدد کتابچه راهنمای کاربر
1 عدد کابل USB نر به ماده
1 عدد کابل میکرو USB

کپچر اکسترنال HDMI به همراه صدا اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *