دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس دیدگاه خود را بنویسید

دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس تا 200 متر مارک TC TRUST :

بوسیله دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس میتوانید تصاویر FULL HD را از یک منبع یا سورس مثل نوت بوک ، کامپیوتر ، DVR ، NVR ، دی وی دی پلیر ، دستگاه بلوری ، یا ….. به نمایشگر با مانیتور و تلویزیون با پورت HDMI متصل کنید. متراژی که دستگاه انتقال بیسیم منتقل میکند 200 متر است البته بدون مانع. ودرصورت داشتن مانع از متراژ مفید 200 متر ،کاهش میابد.دستگاه انتقال بیسیم  وایرلس TC TRUST با ورژن 1/3 دارای نرخ انتقال اطلاعات  10 گیگ برثانیه میباشد.

 فرستنده و گیرنده hdmi بی سیم، توسعه دهنده hdmi بی سیم یا اچ دی با استفاده از پروتکل استاندارد اترنت TCP/IP، سیگنال صوتی/تصویری را تا فاصله 200 متری از طریق WIFI بی سیم منتقل می کند. توسعه دهنده مادون قرمز WIFI دارای ظرفیت پردازش و انتقال تصویر عالی است تا سیگنال را روان تر و ثابت تر کند، بنابراین در هزینه صرفه جویی کنید و گیرنده کارآمد را با سیگنال hdmi گسترش دهید. شکاف بی سیم hdmi 1 جفت 2 عدد (فرستنده (TX) و گیرنده (RX)) به کار اختصاص داده شده است. فرستنده hdmi بی سیم از انتقال تصویر/صوت با وضوح 1920×1080@60Hz برای 200 متر به جای HDMI یا کابل شبکه برای انتقال سیگنال بدون کنترل از راه دور دیواری پشتیبانی می کند.
 Wifi Hdmi Extender از فشرده‌سازی و فشرده‌سازی ویدئو پشتیبانی می‌کند، به طور موثری کارایی انتقال و روانی پخش را بهبود می‌بخشد. Remote Extender می تواند به طور خودکار انواع حالت های نمایش را شناسایی و پیکربندی کند. سیستم تعادل خودکار داخلی برای ایجاد تصویر روان، واضح و پایدار، بدون نرم افزار وصل و پخش، کیفیت تصویر بدون لرزش .استفاده گسترده از فرستنده hdmi و گیرنده hdmi: توسعه دهنده ویدیوی بی سیم به طور گسترده برای نمایشگر HDTV برای 1 تا 1 یا 1 تا 4 دستگاه استفاده می شود، شما می توانید در یک ایستگاه با یک پسوند مادون قرمز از راه دور خارجی برای کنترل مکان های کاری مختلف برای خانه، مرکز نمایشگاه و نمایشگاه بنشینید. جلسه تولید می کند


دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس تا 200 متر


توضیحات دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس :

توسعه دهنده بی سیم HDMI با پروتکل استاندارد اترنت TCP/IP سیگنال صوتی و تصویری HD را تا فاصله 200 متری از طریق کنترل از راه دور بی سیم WIFI راحت تر منتقل می کند.توسعه دهنده HDMI با پروتکل استاندارد اترنت TCP/IP، از طریق انتقال سیگنال بی سیم WIFI سیگنال صوتی و تصویری HD، به طور همزمان، با پسوندهای مادون قرمز برای راحت تر کردن کنترل از راه دور. تجهیزات دارای پردازش و ظرفیت انتقال تصویر عالی هستند، باعث انتقال سیگنال می شوند. روان تر و ثابت تر، نوعی راه اقتصادی و کارآمد برای گسترش سیگنال HDMI است.


دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس


ویژگی های دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس :

1. انتقال تصویر و صدا HDMI از طریق WIFI بی سیم، تا 200 متر.
2. HDMI 1.3 سازگار.
3. مطابق با استاندارد HDCP1.2، فناوری حفاظت از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا.
4. وضوح سیگنال ویدئویی HD تا 1920×1080@60Hz.
5. پشتیبانی از فرستنده با HDMI Loopout.
6. فرمت ویژه فشرده سازی و از حالت فشرده خارج کردن ویدئو است، به طور موثری بهره وری انتقال را بهبود می بخشد تا اطمینان حاصل شود که روان بودن پخش.
7. پشتیبانی از فرمت مادون قرمز از راه دور خارجی، آسان به کار دستگاه از راه دور.
8. قادر به شناسایی و پیکربندی خودکار انواع حالت نمایش.
9. سیستم تعادل خودکار داخلی، تصویر روان، واضح و پایدار است.
10. ساخته شده در مدار حفاظت الکترواستاتیک ESD، سیستم حفاظت امنیتی جامع.
11. نصب ساده و راحت، پلاگین و بازی، نیازی به راه اندازی نیست.


دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس تا 200 متر


پارامترهای فنی دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس :

ویدئو فرمت فشرده: H.264; 2.

حداکثر رزولوشن: 1920X1080p@60Hz

حداکثر محدوده ورودی/خروجی HDMI را توصیه می‌کند: کمتر از 5 متر، زمانی که 1920x1080p@60Hz

فاصله انتقال: 200M; 5. فرکانس رادیویی: 5.8GHz

نصب و اقدامات احتیاطی: به منظور جلوگیری از برق گرفتگی، آسیب به محصول و محافظت از ایمنی خود، لطفاً به استفاده صحیح توجه داشته باشید.
استفاده برای کنترل مانیتور


دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس تا 200 متر


فرستنده و گیرنده بی سیم HDMI در شرایط مختلف استفاده می شود :

استفاده در آموزش، کنفرانس مطبوعاتی

استفاده برای بازی کنسول

استفاده در مراکز خرید بزرگتر یا سطوح سوپر مارکت


دستگاه انتقال تصویر HDMI وایرلس تا 200 متر


توسعه دهنده HDMI با پروتکل استاندارد اترنت TCP/IP، از طریق انتقال سیگنال بی سیم WIFI سیگنال صوتی و تصویری HD، به طور همزمان، با پسوندهای مادون قرمز برای راحت تر کردن کنترل از راه دور. تجهیزات دارای پردازش و ظرفیت انتقال تصویر عالی هستند، باعث انتقال سیگنال می شوند. روان تر و ثابت تر، نوعی راه اقتصادی و کارآمد برای گسترش سیگنال HDMI است.

دستگاه انتقال تصاویر بی سیم HDMI تا 200 متر اصل را از فروشگاه دیجیکو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *