تبدیل DISPLAY PORT به HDMI دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل DISPLAY PORT به HDMI ونتولینک :

تبدیل DisplayPort کانکتور ویدئویی جدیدی است که بر روی ابزارهای مدرن‌تر و جدید‌تر خصوصا لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌شود و هدف از طراحی و ارائه‌اش تکرار موفقیت DVI و VGA بر روی کامپیوترها است، اما می‌توان گفت هنوز به اندازه DVI و HDMI پذیرفته نشده است. هر چند ناگفته نماند این پورت بر روی مک‌های جدید تعداد زیادی از کامپیوتر‌های Dell ، HP و Lenovo در حال عرضه شدن است و عملکردش نیز بسیار شبیه HDMIاست محتوای تصویری و صوتی HD بر روی یک کابل واحد منتقل می‌شود و رزلوشن خروجی ( ۱۰۸۰* ۱۹۲۰) به همراه ۸ کانال صوتی است.

درباره تبدیل DISPLAY PORT به HDMI ونتولینک :
COMPACT DESIGN، آداپتور قابل حمل Benfei DisplayPort به HDMI با طراحی جمع و جور ، کامپیوتر ، دسک تاپ ، لپ تاپ یا سایر دستگاه های دارای درگاه DisplayPort را به یک مانیتور ، پروژکتور ، HDTV یا سایر دستگاه های دارای پورت HDMI متصل می کند. این ابزار سبک را در کیف یا جیب خود فرو ببرید تا با لپ تاپ و پروژکتور خود یک کار تجاری انجام دهید یا صفحه دسکتاپ خود را به یک مانیتور یا تلویزیون گسترش دهید. کابل HDMI مورد نیاز است.
SUPERIOR STABILITYدارای تراشه IC پیشرفته داخلی سیگنال DisplayPort را به سیگنال HDMI تبدیل می کند. این مبدل دو طرفه نیست و نمی تواند سیگنال ها را از HDMI به DisplayPort منتقل کند.
عملکرد باورنکردنی مبدل ماده DisplayPort نر به HDMI از رزولوشن های 3840 * 2160 @ 30Hz ، 1920×1080 @ 60Hz (1080p Full HD) از جمله 720p ، 1600×1200 ، 1280×1024 برای مانیتورها یا پروژکتورهای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند ، از صوتی بی عیب و نقص عبور می کند ، برای دیجیتال فشرده نشده 7.1 ، 5.1 یا 2 کانال اتصال DisplayPort با روکش طلا در برابر خوردگی و سایش مقاومت می کند و عملکرد انتقال سیگنال را بهبود می بخشد. تسکین کشش قالب دوام کابل را افزایش می دهد.
LATCHES DESIGN:

اتصال DisplayPort با قفل اتصال ایمنی را فراهم می کند ، قفل ها باعث پایداری اتصال در استفاده می شوند. هنگامی که از برق وصل هستید ، لطفاً دکمه realse را فشار دهید و بیرون کشیدن آن آسان است.
توضیحات محصول:
نمایشگر BENFEI به آداپتورنربه ماده HDMI

آداپتور DisplayPort به HDMI است و برای اتصال سیستم های رایانه ای مجهز به DisplayPort به نمایشگرهای مجهز به HDMI طراحی شده است که کیفیت فیلم بهینه تا 4K (3840 * 2160 @ 30Hz) ، 1920 x 1200 HDTV یا گرافیک رایانه را فراهم می کند. این یک راه حل مقرون به صرفه است که به کامپیوتر DisplayPort شما اجازه می دهد برای تجارت ، سرگرمی خانگی ، اتاق کنفرانس و موارد دیگر با نمایشگر HDMI کار کند.

مشخصات فنی تبدیل DISPLAY PORT به HDMI :

  • ورودی (از منبع ویدئو): DisplayPort نر
  • خروجی (برای نظارت): HDMI ماده
  • پشتیبانی صوتی: بله
  • نصب: Plug and Play
  • وضوح تصویر: 4K (3840 * 2160 @ 30Hz)
fggg

ویدئو و صدا:

از وضوح تصویری تا 3840 * 2160 در 30 هرتز ، 1920 1200 1200 و 1080 پیکسل (Full HD) و عبور صوتی بدون نقص برای دیجیتال 7.1 ، 5.1 یا 2 کانال فشرده پشتیبانی نمی کند.

g

کاربرد گسترده:
رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی با خروجی DisplayPort موجود ، مانیتور با ورودی HDMI.
توجه داشته باشید:

این برای مانیتور با ورودی DisplayPort نیست ، بلکه یک آداپتور یک جهته است. اگر منبع فیلم شما HDMI است و مانیتور با ورودی DisplayPort است. راه حل دیگر ، HDMI به DisplayPort با ورودی برق خارجی مورد نیاز است. لطفا جدول زیر را ببینید.
تعداد کمی ایستگاه متصل از حالت DP ++ پشتیبانی نمی کند. در این صورت ، راه حل دیگری ، DP فعال به HDMI لازم است. لطفا جدول زیر را ببینید.

aaaaabbbb

فوق العاده با دوام:
اتصالات روکش طلا در برابر خوردگی مقاومت می کنند ، سختی ایجاد می کنند و عملکرد سیگنال را بهبود می بخشندراه حل پیشرفته PCBA را برای حل ماندگاری محلول اتخاذ کنید
اتصالات تقویت شده برای اطمینان از دوام:
اتصال DisplayPort با قفل اتصال ایمن را فراهم می کند ، قفل ها باعث پایداری اتصال در استفاده می شوند. هنگامی که از برق وصل هستید ، لطفاً دکمه realse را فشار دهید و بیرون کشیدن آن آسان است.

مشخصات کاربردی تبدیل DISPLAY PORT به HDMI :
ابعاد محصول 0.39 x 0.39 x 0.39 اینچ
وزن مورد 1 اونس

تبدیل DISPLAY PORT به HDMI ونتولینک

تبدیل DISPLAY PORT به HDMI اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *