تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE :

هارد های ساتا 2.5 و 3.5 اینچی نوت بوک و یا کامپیوتر شخصی برای اتصال به مادربورد هایی که فاقد پورت ساتا هستند و یا با کمبود پورت ساتا مواجه هستند بوسیله تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE به پورت IDE متصل میشوند. این تبدیل SATA به IDE بوسیله اتصال به برق مولکس برق خود را تامین میکند. توجه داشته باشید تبدیل ساتا به IDE دارای چیپستی است که باید با چیپست مادربورد SET شود و در صورت SET نشدن جواب نمیدهد.

تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE


درباره تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE :
این به شما امکان می دهد HDD جدیدتر (SATA) را در سیستم قدیمی (PATA/IDE) نصب کنید.یک پورت SATA Female ، یک پورت Male PATA (40 پین IDE) و یک کانکتور برق 4 پین Molex.پشتیبانی از ATA 100/133 ؛ سرعت انتقال داده تا 3.0 گیگابیت بر ثانیه

تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE

توضیحات محصول :
این آداپتور به گونه ای ساخته شده است که به یک سیستم کامپیوتری قدیمی با رابط IDE/EIDE/PATA اجازه می دهد هارد دیسک موجود را به هارد دیسک SATA جدیدتر اضافه و اضافه یا ارتقا دهد.این آداپتور با اکثر سیستم ها و دستگاه ها کار می کند ، اگرچه بسته به BIOS و دستگاهی که سعی در اتصال آن دارید ، ممکن است با مشکلات سازگاری روبرو شوید.این آداپتور همچنین نیاز به اتصال برق از طریق اتصال مولکس دارد (کابل ارائه نمی شود)

تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE

شرح :
این آداپتور به گونه ای ساخته شده است که به یک سیستم کامپیوتری قدیمی با رابط IDE/EIDE/PATA اجازه دهد هارد دیسک موجود را به هارد دیسک SATA جدیدتر اضافه و اضافه کرده یا ارتقا دهد. این آداپتور با اکثر سیستم ها و دستگاه ها کار می کند ، اگرچه بسته به BIOS و دستگاهی که سعی در اتصال آن دارید ، ممکن است با مشکلات سازگاری روبرو شوید.این آداپتور همچنین نیاز به اتصال برق از طریق اتصال مولکس دارد .

تبدیل SATA 2.5 -3.5 به IDE اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *