کارت تبدیل CF به IDE دیدگاه خود را بنویسید

کارت تبدیل CF به IDE :

کارت های حافظه CF  ابزار مناسبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات در دوربین‌هایی است که درگاه ورودی این کارت حافظه را دارند.  کارت‌های حافظه CF در مقایسه با کارت‌های دیگر  وزن بیشتر، ابعاد بزرگ‌تر و ضخامت بیشتری دارند. بوسیله کارت تبدیل CF به IDE میتوانید کارت حافظه CF را به پورت IDE مادربورد کیس  متصل کنید و از تبادل اطلاعات با بالاترین سرعت لذت ببرید.با استفاده از این آداپتور ، HDD را با کارت CF به عنوان SSD جایگزین می کنید. عالی برای لپ تاپ با اسلات IDE و مینی ITXنوع I ، II و Microdrive Compact Flash از Jumper Selectable برای Master/Slave پشتیبانی می کندپشتیبانی از تمام کارتهای CF FISED DISC MODE در بازار عملکرد در حالت TRUE IDE MODE و پشتیبانی از حالت UDMA ، قابل بوت در هر سیستم عامل ، به عنوان مثال. لینوکس ، DOS و ویندوز(UDMA به پشتیبانی از Notebook Bios و کارت CF نیاز دارد.)کانکتور مخصوص IDE نر ، قبل از خرید قسمت اتصال IDE را با دقت بررسی کنید.

کارت تبدیل CF به IDE

توضیحات محصول:

امکانات کارت تبدیل CF به IDE :

پشتیبانی از یک نوع کارت CF واحد.

برای لپ تاپ ها ، کارت CF خود را به هارد دیسک استاندارد IDE تبدیل کنید.

برای رایانه های صنعتی جاسازی شده ، برای ذخیره LINUX ، WINCE و سایر داده های سیستم عامل و برنامه های کاربردی استفاده می شود.

همچنین می توانید مستقیماً به درگاه IDE لپ تاپ متصل شوید. آسان برای استفاده.

کارت CF به هارد 44PIN 2.5 اینچی IDE.

آداپتورهای IDE CF (ide-cf) آداپتورهایی هستند که CARDS فشرده را به رابط میزبان 2.5 اینچی متصل می کنند. این درایو اجازه می دهد تا از CARDS فشرده به عنوان دیسک های سخت دیسک استفاده کنید. این آداپتور به هر رایانه ای با هارد دیسک 2.5 اینچی اجازه می دهد تا به راحتی از رسانه CF کم مصرف و مقاوم در برابر ضربه تبدیل شود.

کارت تبدیل CF به IDE

مشخصات فنی:

تک کارت CF نوع I/II پشتیبانی می شود.

رابط 44 پین IDE نر

شما می توانید از CF برای راه اندازی از/Windows/Linux ، حتی به عنوان یک هارد دیسک IDE استفاده کنید ، اما استفاده از DMA MOD از بلوز اصلی/برده سریعتر است

نوع: هارد دیسک CF تا 2.5 اینچ 44 پین IDE

مواد: PCB

رابط: 44 پین

اندازه: تقریبا 53 * 44 * 5 میلی متر / 2.1 * 1.7 * 0.2 اینچ

وزن: 5 گرم

بسته بندی بسته:

1 x CF برای 44 آداپتور PCB

کارت تبدیل CF به IDE

کارت تبدیل CF به IDE اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *