سوپر کربن نانو گریس 2 گرم هالنزیه P13 دیدگاه خود را بنویسید

سوپر کربن نانو گریس 2 گرم هالنزیه P13   :

خمیر سیلیکون 2 گرم هالنزیه P13 حرارتی از بهترین محصولات کارخانه هالزنیه با فناوری پیشرفته و هسته سیلیکون ترکیبی با قدرت 16 برابر در مقایسه با اهن ضد زنگ و هدایت حرارتی 6 برابر در مقایسه با افزودنی های بسیار عالی نظیر مس میباشد. این مواد کامپوزیتی جدید به عنوان گریس حرارتی ،انرا به بهترین انتخاب برای سیستم های خنک کننده از جمله کولر های CPU تبدیل کرده است.دارای استاندارد های PFOS و ROHS و رسیدن به تایید با گزارش تست SGS


خمیر سیلیکون 2 گرم هالنزیه P13


از ریز ذرات کربن تشکیل شده است. هدایت حرارتی 13.4 W/mk. این تضمین می کند که گرمای تولید شده توسط CPU یا GPU به طور موثر دفع می شود.HY-P13 بدون فلز و رسانای غیر الکتریکی است که هرگونه خطر ایجاد اتصال کوتاه را از بین می‌برد و حفاظت بیشتری برای کارت‌های CPU و VGA می‌افزاید.خمیر حرارتی قوام ایده آلی دارد و استفاده از آن حتی برای مبتدیان بسیار آسان است.
مقاومت در برابر حرارت کم می تواند برای مدت طولانی پف کند. محدوده دمای عملیاتی گسترده، عملکرد پایدار زیر -10℃-464℉. عملکرد اتلاف حرارت بالا، عملکرد هزینه بالا. اگر در محدوده دمای عملیاتی باشد، پس از اعمال نیازی به اعمال مجدد آن نیست زیرا حداقل چندین سال دوام می آورد.
مناسب برای CPU یا رادیاتور تراشه. مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت حرارتی کم و رسانایی بالا می تواند به انتقال حرارت عالی برسد. مناسب برای CPU، VGA، چیپست و سایر اجزای کامپیوتر.



توجه: محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزهای برق و ولتاژ بین المللی متفاوت است. این محصول ممکن است به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد تا در مقصد مورد استفاده قرار گیرد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

خمیر حرارتی می تواند اطمینان حاصل کند که گرمای تولید شده توسط CPU یا GPU به سرعت و به طور موثر دفع می شود.

مشخصه سوپر کربن نانو گریس 2 گرم هالنزیه P13 :

دارای هدایت حرارتی بهینه و مقاومت حرارتی کم. آسان برای استفاده. گرمای دفع شده از قطعات را به هیت سینک انتقال دهید. بافت به اندازه‌ای نازک است که با انگشتانتان بدون ایجاد آشفتگی روی اجزا پخش شود. می توان از آن برای خنک کردن رابط هیت سینک و ترانزیستورهای تراشه های IC GPU CPU و غیره استفاده کرد.

توجه داشته باشید

به دلیل نمایشگر و جلوه های نور متفاوت، رنگ واقعی مورد ممکن است کمی با رنگ نشان داده شده در تصویر متفاوت باشد. به لطف اندازه گیری دستی، انحراف اندازه گیری 1-3 میلی متر مجاز است.

مشخصات سوپر کربن نانو گریس 2 گرم هالنزیه P13 :

  1. هدایت حرارتی: 13.4W/mK (4G)
  2. اندازه: 4.6 x 0.5 اینچ
  3. امپدانس حرارتی: <0.001* C-IN2/W
  4. ویسکوزیته: 1000
  5. فوکوس: 350±101/10mm
  6. دمای لحظه ای: ‘-50~230℃
  7. دمای کار: ‘-30~200℃
  8. ترکیبات سیلیکون: 15%
  9. ترکیب کربن: 25%
  10. ترکیب فلز اکسید شده: 60%


ماندگاری بالا :
مقاومت حرارتی کم می تواند برای مدت طولانی نرم بماند. محدوده دمای عملیاتی گسترده، عملکرد پایدار در محیط -10℃-200℃. عملکرد اتلاف حرارت بالا، عملکرد هزینه بالا.

برنامه امنیتی :
مناسب برای CPU یا رادیاتور تراشه. مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت حرارتی کم و رسانایی بالا می تواند به انتقال حرارت عالی برسد. مناسب برای CPU، VGA، چیپست و سایر اجزای کامپیوتر.

دستورالعمل استفاده :
سطح را تمیز کنید. از خمیر حرارتی در مرکز سطح CPI/GPC استفاده کنید. پس از پوشش محصول، ضخامت بر اساس ضخامت کاغذ A4 است

آسان برای اعمال :
ویسکوزیته و چگالی مناسبی دارد، استفاده از آن ساده و راحت است و خواه توسط افراد مبتدی یا حتی با انگشتان دست استفاده شود، قوام خوبی دارد. و عملکرد عالی دارد و می تواند به حفظ هدایت حرارتی خوب ادامه دهد.



خمیر سیلیکون 2 گرم هالنزیه P13 اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *