نصب کارت PCI EXPRESS SATA 3 اینترنال دیدگاه خود را بنویسید

کارت ساتا توسعه PCI Express to SATA 3.0 با دو آداپتور پورت است.
((PCI Express (Peripheral Component Interconnect Express) که به طور رسمی با نام PCIe یا PCI-e مخفف می شود ، یک استاندارد گسترش سری کامپیوتر با سرعت بالا است که برای جایگزینی استانداردهای قدیمی PCI ، PCI-X و AGP طراحی شده است. این رابط مادربرد رایج برای کارتهای گرافیک ، دیسک های سخت ، SSD ها ، Wi-Fi و اتصالات سخت افزار اترنت رایانه های شخصی است.
(Serial ATA (SATA ، مخفف (Serial AT Attachment) یک رابط گذرگاه رایانه ای است که آداپتورهای گذرگاه میزبان را به دستگاه های ذخیره انبوه مانند درایوهای دیسک سخت ، درایوهای نوری و درایوهای حالت جامد متصل می کند. ATA سریال موفق شد در استاندارد قبلی ATA موازی (PATA) به رابط غالب دستگاه های ذخیره سازی تبدیل شود.
ASM1061 ، X1 PCI Express Gen2 به دو پورت Serial ATA Controller ، طبق Serial ATA Revision 3.0 مشخصات Serial ATA PHY تا 6Gbps رابط با سرعت بالا را فعال می کند.
این برد یک کنترل کننده میزبان کانال های PCI Express به 4 SATA Gen III 6Gb / s تک تراشه است که ویژگی های کلاس سرور را به دسک تاپ می آورد.
این کارت ساتا 3 با استفاده از جدیدترین و سریعترین هارددیسک های صنعت با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه امکان سازگاری عقب با درایوهای قدیمی SATA 1.5Gb / s یا 3Gb / s را فراهم می کند. از این کابل و اتصالات همان نسل های قبلی SATA برای سهولت در ادغام استفاده می کند. علاوه بر این ، PCI Express 2.0 پهنای باند موجود در گذرگاه PCI Express موجود را برای دو برابر کردن سرعت داده ، دو برابر می کند. این عملکرد سیستم را برای هر نوع کاربر رایانه افزایش می دهد. هر خط PCI-Express 2.0 حداکثر 500 مگابایت در ثانیه توان عملیاتی را فراهم می کند. همچنین با نسل قبلی فناوری PCI Express 1.0 سازگار است.

در ادامه به معرفی کارت PCI EXPRESS SATA 3 اینترنال میپردازیم وسپس طریقه نصب کارت ساتا 3 که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است رابیان میکینم:

کارت PCI EXPRESS SATA 3 اینترنال:

کارت ساتا۳ با اسلت PCI E میتواند به هنگام اتصال هارد دیسک اینترنال و یا  DVD RW با سرعت ۶ گیگ بر ثانیه شناسایی و سرعت داشته باشد این کارت علاوه بر نصب به صورت سخت افزاری و نصب درایور ان باید کارت را در SETUP به عنوان RAID شناسایی نماید.این کارت در ابتدا برای نصب ویندوز و بوت شدن کاربرد ندارد ولی به هنگام شناسایی کامل میتوان به عنوان بوت و نصب ویندور روی هارد استفاده نمود.

محتویات جعبه:

کارت های رابط 1 برابر ، 1 عدد سی دی نرم افزار

نصب کارت PCI EXPRESS SATA 3 اینترنال:
همچنین 2 پورت (SATA II & 1 1 PATA (IDE) را روی رایانه خود را مشاهده کنید.این کنترل کننده CSL PCI-Express رایانه شما را با دو SATA داخلی گسترش می دهد .دو پورت اتصالات خارجی eSATA همچنین a واتصال داخلی ((PATA (IDE).
نصب و مدیریت این کنترل کننده PCI-Express :
کارت را در اسلات PCI Express موجود در رایانه خود قرار دهید و می توانید نصب کنید همراه با درایور و کار تمام شده است. بیش از بلوز را می توان آزادانه تنظیم کرد ، اگر Sata هر دو داخلی ،یک خارجی یا هر دو خارجی روشن یا خاموش باشد. کنترل کننده Xbox 360 پشتیبانی از PCI Express x 1 ، با سرعت انتقال داده تا 2.5 گیگابیت بر ثانیه استاندارد SATA II 3 GBit / s.از طریق PCI Express Controller می توانید تا 2 x SATA + IDE کنترل دیسک سخت را کنترل کنید و به لطف عملکرد RAID 0 ، 1 ، 0 + 1 و JBOD اطمینان حاصل می کند که یکپارچگی بالای داده بسیار مهم است.
جزئیات:
کنترل کننده CSL PCI-Express / 2 × SATA II یا 2 x eSATA ، 1 PATA (IDE) پشتیبانی از PCI Express × 1 می تواند تا 2.5 گیگابیت بر ثانیه ، SATA II 3 گیگابیت بر ثانیه مقاومت کند
پشتیبانی از RAID 0،1 ، 0 + 1 ، JBOD

شما میتوایند کارت PCI EXPRESS SATA 3 اینترنال اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *