اتصال رایانه به Panasonic Viera دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال رایانه به Panasonic Viera:

Panasonic Viera یک سری از HDTV ها است که بسته به نوع آن ، برای بستن سایر اجزای AV ، 12 تا 18 پورت اتصال بستگی دارد. Viera به دو پورت رایج ویدیویی برای اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ با کابل رابط رسانه ای با کیفیت بالا (HDMI) یا کابل آرایه گرافیک ویدیویی (VGA) برای اتصال به درگاه ویدیویی که معمولاً در رایانه های قدیمی و لپ تاپ ها یافت می شود ، مجهز شده است. . در هر صورت اتصال مستقیم با رایانه شخصی بدون آداپتور یا سیم کشی مخصوص ایجاد می شود.

اتصال کابل Viera و PC HDMI;

گام1:

Viera را از پریز برق جدا کرده و کامپیوتر را خاموش کنید.

گام2:

در یک انتهای کابل HDMI به هر سه درگاه مطابق در پنل پشتی Viera وصل کنید. در برخی از مدل های Viera ، درگاه چهارم HDMI در سمت چپ کابینت تلویزیون وجود دارد. برای وصل کابل ، شکل پلاگین را با طرح کلی درگاه تراز کنید.

گام3:

پلاگین را در انتهای دیگر در درگاه HDMI در پشت برج کامپیوتر یا در امتداد لبه لپ تاپ قرار دهید.Viera را به کامپیوتر با کابل VGA وصل کنید

گام4:

Viera را از پریز برق جدا کرده و رایانه را خاموش کنید.

گام5:

یک انتهای کابل VGA را با برچسب سه ردیف پین پلاستیکی با سوراخ اتصال در داخل درگاه به برچسب “D-sub 15-pin pin” در سمت چپ کابینت Viera وصل کنید.

گام6:

پلاگین را در انتهای دیگر روی پورت ویدیو در پشت برج کامپیوتر یا لبه لپ تاپ فشار دهید. این همان پورت است که بطور معمول برای وصل کردن مانیتور به رایانه استفاده می شود.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *