اتصال لپ تاپ به تلویزیون با استفاده از RCA دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال لپ تاپ به تلویزیون با استفاده از RCA:

لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید که از اتصالات ویدیویی RCA با کابل آداپتور استفاده می کند. این کابل سیگنال VGA را از لپ تاپ شما به سیگنال RCA تبدیل می کند. یک کابل VGA( تبدیل خروجی VGA به ورودی HDMI را از فروشگاه دیجیکو می توانید خریداری کنید.) را به آداپتور وصل کنید ، سپس آن را به درگاه خروجی ویدیو لپ تاپ وصل کنید ، که معمولاً برای اتصال یک مانیتور خارجی استفاده می شود. بیشتر فروشگاه های رایانه و الکترونیک VGA را به آداپتورهای RCA می فروشند.

گام1:

دو شاخه زرد را در یک انتهای کابل ویدیویی RCA (کابل ویدیویی RCA را از فروشگاه دیجیکو می توانید خریداری کنید.)به ورودی ویدیوی زرد مطابق در پشت تلویزیون فشار دهید. پلاگین انتهای دیگر را به جک RCA در آداپتور وصل کنید.

گام2:

پلاگین کابل VGA را به پورت تطبیق دهنده در آداپتور وصل کنید. سه ردیف پین فلزی موجود در پلاگین باید در سوراخ های مربوطه در آداپتور قرار بگیرد. پیچ را در هر طرف شاخه محکم کنید تا از بیرون کشیدن کابل از آداپتور جلوگیری شود.

پلاگین را در انتهای دیگر کابل به پورت ویدیو روی لپ تاپ بکشید ، که به طور معمول در لبه عقب یا سمت چپ است.

گام3:

لپ تاپ و تلویزیون را روشن کنید ، سپس به ورودی RCA (که معمولاً با فشار دادن دکمه “ورودی” از راه دور تلویزیون انجام می شود) تغییر دهید.

گام4:

کلید( “Fn” (Function را روی لپ تاپ فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید عملکرد شماره گذاری شده در ردیف بالای صفحه کلید را که مربوط به اتصال خروجی ویدیو است ، فشار دهید. در بعضی از لپ تاپ ها “LCD / CRT” روی یکی از کلیدهای عملکرد چاپ خواهد شد. با فشار دادن “Fn” و کلید عملکرد همزمان ، صفحه لپ تاپ روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *