استفاده از اسپلیت کابل دیدگاه خود را بنویسید

نحوه استفاده از اسپلیت کابل:
اگر چندین قطعه دنده صوتی و تصویری را به تلویزیون کابل یا ظرف ماهواره ای متصل می کنید ، ممکن است متوجه شوید که خروجی های کافی برای اتصال تمام تجهیزات دنده خود ندارید. اینجاست که یک شکاف کابل وارد تصویر می شود. یک شکاف کابل به شما امکان می دهد تا یک ورودی کابل کواکسیال مانند تلویزیون کابل یا ماهواره را بگیرید و آن را برای اتصال به چندین اتاق یا قطعات دنده تقسیم کنید. استفاده از آنها آسان است ، زیرا اتصالات کابل استاندارد شده است  تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید آن را نصب کنید.

محل اتصال کابل خارجی:
نقطه ای را در سیستم کابل خود قرار دهید که می خواهید اسپلیتر کابل را نصب کنید. اگر قصد دارید از یک منبع کابل را به چندین مکان اطراف خانه منتقل کنید ، قسمت بیرونی منزل خود را بررسی کنید. معمولاً یک اتصال درون خطی در کابل وجود دارد که به خانه شما منتقل می شود ، که اغلب در نزدیکی جعبه رابط تلفن قرار دارد. این محل اتصال به سادگی کابل خارجی را به کابل منتهی به منزل شما متصل می کند. شاید فقط لازم باشد تقسیم کابل را در داخل خانه ، توسط تلویزیون خود نصب کنید. در این حالت تشخیص کابل که تقسیم می شوید بسیار آسان است ، زیرا این همان سیم است که به سیستم شنیداری و تصویری موجود شما وصل شده است.

کابل را از محل اتصال خارجی یا سیستم صوتی و تصویری خود جدا کنید. به شکاف کابل خود نگاه کنید و توجه کنید که کدام یک از اتصالات کابل روی آن دارای برچسب “In” است و کدام یک از آنها “Out” نامگذاری شده اند.

گام1:
کابل ورودی به خانه یا تلویزیون خود را به اتصال “در” شکاف متصل کنید. برقراری اتصال ساده است سیم لخت را بر روی کابل وارد جک کنید و سپس قسمت بیرونی پلاگین را به سمت راست بپیچید تا آن را به جک پیچ دهید. اگر می خواهید محکم تر از “محکم انگشت” باشد ، می توانید از آچار کوچک برای محکم کردن پلاگین روی جک استفاده کنید.

گام2:
کابل های خروجی را با استفاده از روش مرحله 3 به شکاف متصل کنید و آنها را به سایر قطعات دنده صوتی و تصویری که می خواهید به کابل وصل شوید متصل کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *