عیب یابی کابل مودم Time Warner دیدگاه خود را بنویسید

 عیب یابی  کابل مودم Time Warner:

 کابل مودم ها می توانند نقایص فنی بی شماری را تجربه کنند که می تواند خود را به عنوان تعدادی از مشکلات اتصال به اینترنت منزل شما آشکار کند. اتصال متناوب ، سرعت آهسته اینترنت و عدم امکان اتصال به هیچ وجه از رایج ترین مشکلات مرتبط با کابل مودم ها است. در حالی که هر یک از این مشکلات به روشهای مختلف عیب یابی نیاز دارد ، چند قدم کلی می تواند این مشکلات و بسیاری از مشکلات دیگر را که کابل مودم ممکن است تجربه کند ، برطرف کند.

گام1:
کابل مودم را با برداشتن سیم برق آن به مدت 30 ثانیه و وصل کردن مجدد آن ، مجدداً تنظیم کنید. این می تواند زمان شبکه و سایر خطاهای متداول را که در یک کابل مودم ظاهر می شود ، پاک کنید.

گام2:
کابل کواکسیال را با شل کردن آن از اتصال کواکسیال مودم جدا کنید. اتصال کواکسیال در پشت مودم را با یک پارچه خشک و نرم تمیز کنید تا از ساخت برق استاتیک پاک شود. همچنین سوزن مسی را در وسط کابل کواکسیال برای هرگونه خم شدن و یا آسیب های دیگر بررسی کنید. کابل کواکسیال را دوباره وصل کنید ، و اتصالات فلزی را پیچ کنید تا زمانی که فقط دست محکم باشد.

گام3:
کابل اترنت مودم را با دیگری متفاوت جایگزین کنید تا پورت اترنت مودم را آزمایش کنید. معمول است که کابل های اترنت به سادگی خارج شوند ، اما در صورت بروز مشکلات مداوم با کابل های چند اترنت ، ممکن است مشکلی در درگاه وجود داشته باشد.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *