تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک

تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک :

بوسیله تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک میتوانید کابل دو سر MDP را به کابل MDP به DP با زاویه 90 درجه تبدیل نمایید. ویا کابل MDP به DP را به کابل دو سر DP تبدیل نمود. فرض کنید میخواهید تصویر مورد نظر مک بوک با پورت MDP را بر روی نمایشگر با پورت DP منتقل نمایید ولی کابل در دسترس شما کابل دوسر مینی دیسپلی پورت است و تهیه کابل دیسپلی به مینی دیسپلی هزینه بر برای شما خواهد بود از اینرو تهیه تبدیل MDP ماده به DP نری 8K مینی تک  بسیار اسان تر ،ارزان تر و کم جا و قابل حمل و نقل میباشد .

جنس بدنه تبدیل MDP ماده به DP نری 8K مینی تک  از PVC مقاوم و زیبا و مستحکم ساخته شده است و کیفیت 8K با فرکانس 60 هرتز و کیفیت 4K با فرکانس 120 هرتز منتقل مینماید. توجه داشته باشید تبدیل MDP ماده به DP نری 8K مینی تک  دو طرفه میباشد و به صورت برعکس نیز تصویر منتقل مینماید. به تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک نیز زانو MDP به DP میگویند.


تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک

 


 

توضیحات تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک :

مبدل Mini Displayport به Displayport:

این آداپتور با DisplayPort به یک Mini DisplayPort به یک مانیتور یا پروژکتور متصل می‌شود. می‌توانید تصاویر و ویدیوهای بزرگ را در نمایشگرها، تلویزیون یا صفحه نمایش پروژکتور خود به دست آورید.
پشتیبانی از رزولوشن های UHD 8K@60Hz: هم صدا و هم تصویر را از کامپیوتر یا تبلت به نمایشگر مانیتور HD منتقل می کند. از8K(7680X4320)@60Hz، 4K(3840×2160)@144Hz، 2K(2560×1440) وضوح Ultra HD و عبور صدای بی عیب و نقص برای دیجیتال غیرفشرده 7.1، 5.1 یا 2 کانال پشتیبانی می کند.

آداپتور Displayport 90 درجه:

آداپتورهای Mini Displayport با زاویه راست مسطح از خم شدن کابل ها جلوگیری می کند و فشار وارده بر پورت های HDMI را کاهش می دهد. این راه حل ایده آل برای فضاهای تنگ مانند پشت تلویزیون های دیواری است. برای تغییر جهت کابل ها و انعطاف پذیری مورد نیاز را به شما می دهد. طول عمر دستگاه و کابل خود را افزایش دهید.

استاندارد Displayport 1.4:

آداپتور Mini DP به DP مطابق با مشخصات DP1.4 است، پهنای باند کل 32.4 گیگابیت بر ثانیه است، پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا، نرخ تازه سازی بالا سوسو زدن را کاهش می دهد تا فیلمی روان و پایدار در بازی به شما ارائه دهد.
توجه: اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ‌های DisplayPort خود به مانیتورهای Mini DisplayPort خود خروجی بگیرید، پورت Mini DP مانیتور شما باید از انتقال ویدئو پشتیبانی کند. و خروجی Mini DP نمی‌تواند به نمایشگرهایی با پورت Thunderbolt 1/2 متصل شود.

 


تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک

 


 

توجه: محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است برای استفاده در مقصد شما به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

ویژگی های تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک :

  1. آداپتور نسخه GELRHONR 8K Mini DisplayPort به Displayport نسخه 1.4 ویدیو و صدای با کیفیت بالا را به طور همزمان از دستگاه مجهز به Mini DisplayPort به یک تلویزیون HD، مانیتور یا پروژکتور پیشرفته منتقل می کند.
  2. رابط A: Mini DisplayPort Female.
  3. رابط B: DisplayPort Male.
  4. Plug&Play، بدون نیاز به درایور خارجی. طراحی جمع و جور و قابل حمل در زاویه 90 درجه برای نصب در فضاهای تنگ نمایشگر نصب کنید

تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک


امکانات تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک:

  1.  وضوح Ultra HD 8K، تا 7680×4320
  2. نرخ تازه‌سازی تا 8K@60Hz، 4K@144Hz، 2K@165Hz، 1080@240Hz
  3.  سرعت انتقال تا 32.4Gbps پهنای باند
  4.  VESA، از Dynamic HDR و HDCP 2.2 پشتیبانی می کند.
  5.  نسخه DP 1.4، سازگار با DisplayPort 1.3/1.2.
  6. سه حالت: حالت آینه / حالت گسترش / حالت اتصال
  7.  جلوه بصری 3D

توجه داشته باشید:

این آداپتورهای Dp آداپتورهای غیرفعال هستند، آنها نمی توانند به عنوان یک تقویت کننده برای تقویت سیگنال کار کنند.


تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار  8K مینی تک

 


تبدیل MDP ماده به DP نری از کنار 8K مینی تک اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *