تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک

 تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک 1

تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک:

بوسیله تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک  میتوانید کابل دو سر DP را به کابل DP به MDP با زاویه 90 درجه تبدیل نمایید. فرض کنید میخواهید تصویر مورد نظر مک بوک با پورت MDP را بر روی نمایشگر با پورت DP منتقل نمایید ولی کابل در دسترس شما کابل دوسر دیسپلی پورت است و تهیه کابل دیسپلی به مینی دیسپلی هزینه بر برای شما خواهد بود از اینرو تهیه تبدیل DP ماده به MDP نری 8K مینی تک  بسیار اسان تر ،ارزان تر و کم جا و قابل حمل و نقل میباشد .

جنس بدنه تبدیل DP ماده به MDP نری 8K مینی تک  از PVC مقاوم و زیبا و مستحکم ساخته شده است و کیفیت 8K با فرکانس 60 هرتز و کیفیت 4K با فرکانس 120 هرتز منتقل مینماید. توجه داشته باشید تبدیل DP ماده به MDP نری 8K مینی تک  دو طرفه میباشد و به صورت برعکس نیز تصویر منتقل مینماید.


 تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک


مبدل Mini DP to DisplayPort:

پشتیبانی از 4K*2K، پشتیبانی تا 8K@60HZ، وضوح 7680*4320، چهار برابر وضوح تصویر 4K و 4.3 برابر وضوح چشم انسان بدون احساس دانه بندی در فاصله نزدیک

مبدل 90 درجه Mini DP به DP:

صدا و تصویر HD را از رایانه یا تبلت به مانیتور یا پروژکتور منتقل می کند. پشتیبانی از برنامه تعویض سر DP، انتقال و طولانی کردن کابل DP. طراحی Mini DP 90 درجه باعث مدیریت بهتر کابل در برخی شرایط می شود، به خصوص در فضاهای تنگ مانند اتومبیل ها، گوشه ها.
آداپتور افزونه Mini DP Male به DP Female: PLUG and PLAY Without Driver: حل مشکل مک بوک و سایر نوت بوک های نازک و سبک بدون تبدیل رابط DP.

Displayport 1.4 Extender:

سازگار با MacBook Pro/Air. Microsoft Surface Pro/Pro 2/Pro 3 (نه سرفیس برای Windows RT) و بیشتر. برای اتصال Mini DisplayPort (Mini DP یا mDP) با پورت ThunderboltTM (NOT Thunderbolt 3) به مانیتور یا پروژکتور با DisplayPort؛ کابل DisplayPort جداگانه (فروش جداگانه) مورد نیاز است
آداپتور Displayport به Mini Displayport با کیفیت بالا: پوسته آلیاژ آلومینیوم: مقاوم در برابر سایش، اتلاف گرما خوب، ضد تداخل. جمع و جور، حمل آسان.


 

 تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک


 

Adaptador Mini Displayport و Displayport 8K :
Adaptador Poyiccott Mini DP a DP، انتقال صوتی و تصویری HD از کامپیوتر یا تبلت در مانیتور یا پیشرو. سازگار با برنامه intercambio de cabezales DP، انتقال و کابل کشی DP. کابل DisplayPort را از هم جدا کنید.


 تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک


ویژگی های  تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک :

  1. وضوح تصویر: Soporta 4K* 2K, soporta hasta 8K@60HZ, resolución 7680* 4320
  2. تامانیو: 31.3 x 26.5 x 10 x 21.5 میلی‌متر
  3. رابط 1: Enchufe macho Mini Displayport
  4. رابط 2: Enchufe hembra Displayport
  5. Ángulo: Ángulo izquierdo de 90 grados
  6. بدون apto para transferencia detos HDMI. نه برای تاندربولت.

 تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک


 سازگار تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک :

مک بوک ایر، مک بوک پرو (پیش از سال 2016)، مک مینی، مک پرو؛ Microsoft Surface Pro/Pro 2/Pro 3/Pro 4, Surface 3 (بدون سطحی/Superficie 2), Surface Book; خیلی بیشتر

تبدیل DP ماده به MDP نری از کنار8K مینی تک اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

 

1 دیدگاه

  1. مقاله خوبی بود
    خدا قوت🌺🌺🌺🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *