تستر حرفه ای اسلت RAM مادربرد

تستر حرفه ای اسلت RAM مادربرد دیدگاه خود را بنویسید

تستر حرفه ای  اسلت RAM مادربرد:

تستر اسلت رم DDR2 و DRR3 مادربرد می باشد.از این تستر برای تست صحت اسلت رم DDR2 و DDR3 مادربرد به کار می رود.گاهی بوغ رم که از مادربرد به صدا در می آید مربوط به اشکال خود رم نیست بلکه ممکن است اشکال از اسلت رم مادربرد باشد و این تستر حرفه ای اسلت می تواند کمک بزرگی در تشخیص این اشکال باشد.تستر اسلت رم دارای برق ۲۰ پین و باطری مادربرد ۲۰۳۲ و سوییچ قطع و وصل و به همراه دفترچه میباشد.

تستر حرفه ای  اسلت RAM مادربرد برای تعمیر  نیست به طور کامل از رابط اسلات رو به جلو و معکوس نوت بوک پشتیبانی می کنند، استفاده از دیودهای ساطع کننده نور و نور برای نشان دادن خطوط آدرس خط داده و سیگنال های دیگر اتصال کوتاه و باز است، به جای روش سنتی اندازه گیری با یک متر جهانی،در تستر باتری 3.3 ولت (CR2032) نصب شده است، به ترتیب، در مادربرد نوت بوک مربوطه هر اسلات حافظه DDR3، مادربرد بدون برق، نور تست کامل و روشنایی سازگار است.نشان می دهد که خط سیگنال طبیعی است، اگر نور روشن یا روشن نیست، نشان می دهد که این سیگنال دارای خطای اتصال کوتاه است، با یک مولتی متر برای تعیین بیشتر نقطه خرابی.


تستر حرفه ای اسلت RAM مادربرد


توضیحات تستر حرفه ای  اسلت RAM مادربرد:

رنگ Monland: سبز
جنس: پلاستیک
اندازه: 6.7x4cm
محتویات بسته:
1 عدد کارت تستر
فقط محتوای بسته فوق، سایر محصولات شامل نمی شود.
توجه: عکاسی با نور و نمایشگرهای مختلف ممکن است باعث شود رنگ مورد در تصویر کمی متفاوت از رنگ واقعی باشد. خطای مجاز اندازه گیری +/- 1-3 سانتی متر است.


تستر حرفه ای اسلت RAM مادربرد


تستر حرفه ای  اسلت RAM مادربرد اصل  را از فروشگاه  دیجیکو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *